درست کردن فناوری: “پرستاران با دقت بالا باید فقط یک بار کارها را انجام دهند”

زمان مطالعه: 5 دقیقه

کلی کالورت، مدیر ارشد اطلاعات پرستاری North Tees و Hartlepool NHS Foundation Trust، توضیح می دهد که چرا حمایت از گردش کار کارآمد در استقرار دستگاه های پزشکی، به ویژه برای پرستاران پرمشغله ضروری است.

“هیچ کس دیگری این را نخواسته است”. تأمین‌کنندگان فناوری گاهی این را به من می‌گویند وقتی به آنها می‌گویم چه چیزی نیاز دارم.

اما قبل از اینکه از پرستاران پرمشغله و سایر پزشکان بخواهم از فناوری های جدید در بیمارستان استفاده کنند، باید مطمئن شوم که این کار باعث ایجاد کارهای غیر ضروری نمی شود و باعث صرفه جویی در وقت کارکنان می شود. فناوری باید به گونه‌ای به کار گرفته شود که به کارکنان در ارائه مراقبت ایمن و مؤثر از بیمار کمک کند.

تأمین‌کنندگان باید الزامات گردش کار را نیز درک کنند، بنابراین ما می‌توانیم مرزهای کاری را که محصولات آنها انجام می‌دهند به طور مشترک افزایش دهیم. خوشحالم که بگویم شرکای در جامعه فناوری پزشکی وجود دارند که فعالانه از این امر حمایت می کنند.

پروژه تجهیزات پزشکی با دقت بالا

در یک زمان، سازمان‌های NHS ممکن است به طور کامل پیچیدگی‌های جریان‌های کاری مختلف در بخش‌های مختلف یک بیمارستان شلوغ را هنگام خرید دستگاه‌های پزشکی در نظر نگرفته باشند. این امر توسط برخی از دستگاه‌های قدیمی که هنوز هم وجود دارند، مشهود است.

اگر دستگاهی به پرونده الکترونیکی بیمار آنها وارد شود، تراست ها ممکن است رضایت بیشتری داشته باشند. و در حالی که قابلیت همکاری داده‌ها بین دستگاه‌ها و سیستم‌های بالینی مطمئناً مهم است، برای من، این به تنهایی برای کارآمد کردن راه‌اندازی دستگاه ما برای کارکنان کافی نیست.

ما باید هم برای گرفتن داده ها در دستگاه ها و هم در دسترس قرار دادن آن داده ها را آسان و کارآمد کنیم.

مجموعه‌ای از پروژه‌های اخیر که چندین ناحیه با دقت بالا را پوشش می‌دهند، این را در عمل نشان می‌دهند.

فشار همه گیر

این کار در RSU آغاز شد، یک واحد پشتیبانی تنفسی هدفمند که در آغاز همه‌گیری COVID-19 افتتاح شد تا به پرستاران اجازه دهد از بیماران تنفسی مراقبت کنند.

ما دستگاه‌های نظارت بر بیمار را در کنار تخت به منظور ثبت علائم حیاتی در واحد مستقر کردیم و با تأمین‌کننده دستگاه Mindray کار کردیم تا به تیم‌ها اجازه دهیم داده‌های به‌دست‌آمده از همه دستگاه‌ها را روی صفحه‌های بزرگ مرکزی مشاهده کنند، جایی که تیم‌های بالینی در صورت شروع به وخامت کسی، به راحتی قابل مشاهده هستند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 راه برای رفع کار نکردن اسپیکر در اپل واچ

قبل از این، اگرچه ما دستگاه‌های مشابهی را در بخش‌های عمومی مستقر کرده بودیم که با نمودارهای هشدار اولیه در EPR ما ادغام می‌شدند، مناطق با دقت بالا تا حد زیادی برای انجام مشاهدات به کاغذ متکی بودند.

در یک بازه زمانی بسیار کوتاه، این وضعیت شروع به تغییر کرده بود. کارکنان RSU می‌توانند مشاهدات الکترونیکی را مستقیماً از بیمار گرفته و آن را در یک سیستم نظارت مرکزی یا CMS در زمان واقعی مشاهده کنند.

جلوتر بروید – به طوری که پرستاران کارها را یک بار انجام دهند

این کار اولیه منجر به گفتگوهای بیشتر با Mindray شد. تمایل به گوش دادن و انجام کارها به گونه ای متفاوت از هر دو طرف، اکنون به ما این امکان را می دهد که حتی بیشتر از این فناوری، برای پرستاران، استفاده کنیم.

در RSU، دستگاه ها به گونه ای پیکربندی شده اند که پرستاران فقط باید اطلاعات را در یک مکان وارد کنند. به طور معمول، دستگاه نظارت بر بیمار دارای مجموعه استانداردی از گزینه های منو است. اما برای مشاهدات تنفسی ما نیاز به گرفتن اطلاعات اضافی داشتیم – مانند اینکه آیا بیمار در تهویه غیرتهاجمی است یا خیر، سطح اکسیژن و سایر اطلاعات خاص.

ونتیلاتورهایی که ما استفاده می کنیم نمی توانند این اطلاعات را به اشتراک بگذارند. اما نمی‌خواستم پرستاران را در موقعیتی قرار دهم که مجموعه استانداردی از مشاهدات علائم حیاتی را بر روی مانیتور بیمار ثبت کنند، اما پس از آن متوجه شدند که در حال دویدن برای پیدا کردن یک تبلت یا دستگاه تلفن همراه جداگانه برای وارد کردن مجموعه دیگری از اطلاعات هستند. تهویه

با کار با Mindray، گزینه‌های منوی جدیدی بر روی مانیتور بیمار ایجاد شد، به طوری که تمام این اطلاعات: فشار خون، ضربان قلب، نشستن، سطح هوشیاری، نمره درد بیمار و سایر اندازه‌گیری‌های سفارشی بخش را می‌توان توسط پرستاران در یک مکان وارد کرد. .

سپس تمام این اطلاعات مستقیماً از دستگاه به پرونده الکترونیکی بیمار ما منتقل می شود.

رویکرد به استقرار برای پرستاران ما مهم است. به این معنی است که شما یک بار کار را انجام می دهید.

فراتر از RSU – به بخش اورژانس و واحد درمان فشرده

اکنون آموخته‌ها با رویکردهای مشابه برای جریان‌های کاری کارآمد در بخش اورژانس و واحد درمان فشرده، به سایر مناطق با دقت بالا ترجمه می‌شوند.

بخش اورژانس بعدی خواهد بود که از نظارت مرکزی، و از یک رویکرد مناسب برای ثبت مشاهدات استاندارد چهار ساعته و مشاهدات مداوم در همان دستگاه نظارت بر بیمار، که ما برای اولین بار برای RSU توسعه دادیم، بهره مند می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین هدفون TWS با قابلیت اتصال چند نقطه ای در سال 2023

مانیتورهای بیمار با دقت بالا Mindray ما معمولاً برای بیمارانی تنظیم شده است که نیاز به مشاهدات مداوم دارند. اما با کار با Mindray، اکنون وضعیتی را فعال کرده‌ایم که مشاهدات استاندارد چهار ساعته را نیز می‌توان به همان دستگاه وارد کرد.

و در ITU، دستگاه‌های نظارت بر بیمار به گونه‌ای پیکربندی می‌شوند که به عنوان مثال، اگر فشار خون کاهش یابد، با یک رویداد به کارکنان هشدار داده می‌شود. پرستاران می توانند در مورد رویداد نظر دهند و یادداشت هایی را در دستگاه نظارت بنویسند. این کاملاً انقلابی است و به حفظ ایمنی بیماران کمک می کند.

برای بیمارانی که از ITU به بخش کنار گذاشته می‌شوند، و بنابراین از مشاهدات مداوم دقیق‌تر به مشاهدات چهار ساعته، پارامترهای مربوط به امتیاز هشدار زودهنگام ملی به طور خودکار برای نمودار هشدار اولیه استخراج می‌شوند. این بدان معناست که افراد در بخش می‌توانند تاریخچه کامل مشاهدات مربوط به مراقبتی را که ارائه می‌کنند، ببینند.

هم برگه های جریان مشاهدات مداوم و هم نمودارهای هشدار اولیه به طور خودکار در EPR به روز می شوند و فرآیندی را برای پرستار حذف می کنند. ما همچنین خطرات ورود داده ها را حذف می کنیم، زیرا ورود دستی داده ها کاهش یافته است، و پرستاران باید به دستگاه های نظارتی وارد شوند. بیماران همچنین قبل از انجام مشاهدات در دستگاه اسکن می شوند تا اطمینان حاصل شود که داده ها برای شخص مناسب ذخیره می شود.

جنبه انسانی پرستاری

کار در اینجا یک گام مهم به جلو از پرستاران است که نمرات را یادداشت کنند یا داده ها را به صورت دستی در EPR وارد کنند.

هیچ کدام از اینها جایگزین جنبه انسانی پرستاری نمی شود. تماس یک به یک با بیماران و توانایی تشخیص آنچه ما “علائم نرم” می نامیم، که می تواند به پرستار بگوید چیزی درست نیست، بسیار مهم است.

اما در زمان فشار، رویکرد ما به فناوری در مورد آزاد کردن وقت پرستاران است، بنابراین آنها می توانند زمان بیشتری را با هر بیمار بگذرانند.

ما می‌خواهیم کارها را سریع‌تر، آسان‌تر و ساده‌تر کنیم. پرستاران به من می گویند که این در حال حاضر تفاوت ایجاد می کند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/WJLiyV
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *