کیف های اپل تی وی پلاس 54 نامزدی برای جوایز امی 2023 را ثبت کردند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اپل با سرویس TV+ خود در حال انجام یک حرکت بزرگ در صنعت است. امروز، این شرکت اعلام کرد که 54 نامزدی برای جوایز امی 2023 در کتابخانه 13 عنوان اصلی خود دریافت کرده است. این موفقیت به اپل کمک کرد تا در عرض سه سال به سومین شبکه برنده جایزه امی تبدیل شود.

سریال تلویزیونی اصلی موفق اپل، تد لاسو در خط مقدم نامزدها قرار دارد. مجموعه تلویزیونی کمدی-درام ورزشی آمریکایی امسال به لطف آخرین فصل عالی خود، در مجموع 21 نامزدی دریافت کرده است.

این مجموعه تلویزیونی در بخش‌های مختلف جوایز از جمله سریال‌های کمدی برجسته، بازیگر نقش اول مرد برجسته، نویسندگی برجسته و موسیقی و متن اصلی برجسته نامزد شده است. تد لاسو با 21 نامزدی در سال جاری برای سومین سال متوالی به پرفروش‌ترین کمدی تبدیل شد.

علاوه بر تد لاسو، مستند Apple Original STILL: A Michael J. Fox Movie در مجموع 7 نامزدی جایزه امی امسال نامزد شده است. این مستند در بخش‌هایی از جمله فیلم‌های مستند برجسته یا غیرداستانی ویژه و کارگردانی برای یک برنامه مستند/غیرداستانی نامزد شده است.

با “مشکل با جان استوارت” اپل در ژانر برنامه‌نویسی اواخر شب پیشروی کرده است و این مجموعه در بخش‌های «سریال گفتگوی برجسته»، «کارگردانی برای مجموعه‌های متنوع» و «کارگردانی فنی برجسته»، «‌برداری» و «کنترل ویدیو» برای یک سری نامزد دریافت جایزه شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ثبت نام در نسخه بتا PS5

سایر نسخه های اصلی اپل از جمله کوچک شدن، خواهران بد، پرنده سیاه، سلنا گومز: ذهن من و من، سیاره ماقبل تاریخ، پنج روز در یادبود، و درود بر فردا امسال اولین حضور خود را برای نامزدی امی انجام دادند.

نه تنها فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی Apple Original موفقیت بزرگی در نامزدی امی دارند، تبلیغات این شرکت همچنین از زمان معرفی این دسته در سال 1997 بیشترین نامزدی را برای فیلم تجاری برجسته در هر سال به خود اختصاص داده است.

چهار تبلیغ اپل که نامزد جوایز امی امسال شده اند عبارتند از: «The Greatest» (Apple)، «Call Me with Timothée Chalamet» (Apple TV+)، «Quiet the Noise» – AirPods (Apple) و «RIP Leon». (سیب).

زک ون آمبورگ، رئیس ویدیوی جهانی اپل، پس از ثبت نامزدی در امی امسال، گفت: «این داستان‌های اصیل و درخشان ما را به خنده واداشته، حس همدلی بیشتری به ما داده است و درک تازه‌ای از دنیای خود از طریق ژانرهای مختلف به ما داده است. داستان سرایی ما از استعدادهای منحصربه‌فرد بازیگران و عواملی که این برنامه‌های فوق‌العاده را برای مخاطبان در سراسر جهان به ارمغان آورده‌اند، متحیریم و از آکادمی تلویزیون برای این افتخارات تشکر می‌کنیم.»

شما می توانید لیست کامل نامزدهای امی اپل را در این سایت مشاهده کنید پست رسمی وبلاگ از شرکت.


سورج یک رئیس عملیات در تیم iGB است. او به بخش رسانه های اجتماعی همراه با نکات و ترفندهایی برای آیفون، اپل واچ کمک می کند. جدای از وبلاگ نویسی، او دوست دارد تا جایی که می تواند در سالن بدنسازی خود ورزش کند و عاشق گوش دادن به موسیقی یکپارچهسازی با سیستمعامل است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نتفلیکس ویژگی My List را به روز می کند تا کاربران بتوانند محتوایی را که هنوز تماشا نکرده اند پیدا کنند
امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/OiGywJ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *