نسخه بتای Google Play Games برای رایانه شخصی به بیش از 60 کشور جدید از جمله هند گسترش می یابد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم نسخه بتای Google Play Games برای رایانه شخصی به بیش از 60 کشور جدید از جمله هند گسترش می یابد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

گوگل سرانجام پروژه Play Games بتای خود را برای رایانه شخصی که به کاربران امکان می دهد بازی های اندروید را در سیستم های ی خود بازی کنند، در هند پس از معرفی آن در بیش از 50 کشور، راه اندازی کرد. این برنامه همچنین به 60 کشور دیگر – از جمله آرژانتین و آفریقای جنوبی – گسترش می یابد و کل در دسترس بودن را به بیش از 120 کشور می رساند.

این پروژه برای اولین بار در سال 2022 راه اندازی شد و از آن زمان به تدریج به مناطق مختلف مانند استرالیا، نیوزلند، ژاپن، هنگ کنگ، سنگاپور و اروپا در چند ماه گذشته گسترش یافته است.

بازی‌های Google Play روی رایانه شخصی کاربران را ملزم می‌کند که ویندوز 10 را روی رایانه‌ای با 4 هسته فیزیکی CPU، 10 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان روی درایو حالت جامد (SSD)، یک پردازنده گرافیکی Intel UHD Graphics 630 یا مشابه و 8 گیگابایت رم اجرا کنند. این برنامه در حال حاضر در نسخه بتا است، بنابراین این الزامات می تواند در حدود نسخه نهایی تغییر کند. گوگل اعلام کرد که کاربران روز جمعه در هند این گزینه را خواهند داشت که به زبان انگلیسی و هندی به این سرویس دسترسی داشته باشند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 روش برتر برای رفع کار نکردن دوربین در Microsoft Edge در ویندوز

کاربران برای اجرای بازی‌ها باید یک حساب مدیریت ویندوز با مجازی‌سازی سخت‌افزار روشن داشته باشند.

جدا از عناوین موجود از جمله “Eversoul”، “Lords Mobile” و “Evony: The King's Return”، بازیکنان اکنون به عناوین هندی مانند “Ludo King” و “Hitwicket Games” دسترسی خواهند داشت. به طور کلی، گوگل بیش از 100 عنوان را تحت این برنامه ارائه می دهد.

کاربران می توانند پیشرفت بازی خود را در دستگاه هایی مانند تلفن های اندرویدی، تبلت ها، بوک ها و رایانه شخصی همگام کنند. سال گذشته، گوگل همچنین آزمایش کنترل را برای بازی های منتخب اندروید در ChromeOS آغاز کرد.

در ماه مارس، گوگل همچنین شبیه‌سازی را برای بازی‌سازان راه‌اندازی کرد تا به سرعت بازی‌های خود را عیب‌یابی کنند. علاوه بر این، این شرکت یکپارچه سازی با Android Studio را برای توسعه دهندگان ارائه می دهد تا تنظیمات خود را انجام دهند و بازی های خود را به کار گیرند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/evClvn
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *