نظرسنجی کلید داده های بزرگ و نظارت از راه دور را برای نوآوری های آینده پیدا می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

کارکنان NHS اسکاتلند در نتایج نظرسنجی جدید منتشر شده می‌گویند داده‌های بزرگ و تجزیه و تحلیل، برنامه‌های دیجیتال و نظارت از راه دور در میان مهم‌ترین حوزه‌های نوآوری مراقبت‌های بهداشتی آینده قرار دارند.

در پاسخ به یک نظرسنجی مستقل که توسط شریک NHS InnoScot Health انجام شده است، کارکنان مراقبت های بهداشتی مورد بررسی معتقدند که اینها حوزه های تمرکز کلیدی برای بهبود خدمات بهداشتی هستند.

پروفسور Dame Anna Dominiczak، دانشمند ارشد سلامت اسکاتلند، می‌گوید که این پاسخ نشان می‌دهد که کارکنان “میلند به شناسایی، توسعه و پیشروی در ادغام خود کمک کنند.”

در مجموع 88٪ داده های بزرگ و تجزیه و تحلیل – با استفاده از داده های جمع آوری شده برای کشف الگوها و همبستگی های پنهان برای تصمیم گیری بهتر و کارایی بیشتر در ارائه مراقبت های بهداشتی – به عنوان یکی از مهم ترین حوزه ها برای نوآوری NHS اسکاتلند در آینده رتبه بندی می کنند.

همچنین رتبه‌بندی 88 درصدی اپلیکیشن‌های دیجیتال – ارائه اطلاعات برای بیماران، ارائه‌دهندگان مراقبت‌ها و محققان، نظارت بر بیمار در زمان واقعی، جمع‌آوری داده‌های سلامت جامعه و بالینی، و موارد دیگر – تمرکز اصلی بیشتر برای نیروی کار NHS اسکاتلند است.

نظارت از راه دور – روشی برای ارائه مراقبت‌های بهداشتی که از آخرین پیشرفت‌های فناوری اطلاعات برای جمع‌آوری داده‌های بیمار خارج از محیط‌های مراقبت‌های بهداشتی سنتی استفاده می‌کند – با 86% فاصله دارد.

همین درصد در نظرسنجی، پیشرفت پزشکی از راه دور به خوبی تثبیت شده است – فناوری که امکان ملاقات ویدیویی یا تلفنی را بین بیمار و پزشک او فراهم می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تیم SoftBank و Symbotic برای ارائه انبارهای خودکار به عنوان خدمات

نتایج تصویری از دیدگاه کارکنان بهداشت و مراقبت اجتماعی ارائه می دهد. آنها از طریق پرسشنامه آنلاین جمع آوری شدند و داده ها بین 3 اکتبر تا 4 نوامبر 2022 با مجموع 602 پاسخ واجد شرایط دریافت شد.

این نظرسنجی نشان داد که کارکنان NHS با 11 تا 20 سال تجربه به احتمال زیاد (93٪) معتقدند که نظارت از راه دور باید تمرکزی برای آینده باشد.

علاوه بر این، افرادی که در گروه کارکنان خدمات علوم بهداشتی هستند به احتمال زیاد (89٪) معتقدند که «» – کاربرد الگوریتم‌های یادگیری ماشین (ML) و سایر فناوری‌های شناختی در تنظیمات پزشکی – باید تمرکز مهمی برای آینده.

همان نظرسنجی قبلاً نشان داد که از هر 10 پاسخ‌دهندگان، 9 نفر معتقدند که نوآوری باید در مرکز بهبود خدمات NHS اسکاتلند و کمک به مقابله با عقب ماندگی‌های همه‌گیر باشد.

علاوه بر این، تقریباً دو سوم (64٪) کارکنان NHS خود را مبتکر مراقبت های بهداشتی می دانند و ایده هایی برای بهبود NHS دارند که در حال حاضر با یکی از سخت ترین دوره های آن مواجه است. از هر شش پاسخ دهنده، یک نفر به طور خاص معتقد است که این مورد «تا حد زیادی» است.

پروفسور Dame Anna Dominiczak گفت: “کارکنان NHS از آخرین فرصت های نوآوری برای بهبود مراقبت های بهداشتی بسیار آگاه هستند و نه تنها این، آنها بسیار مشتاق هستند تا به شناسایی، توسعه و ادغام آنها کمک کنند.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که اشتهای بی‌تردید برای تغییرات مبتنی بر نوآوری وجود دارد – از تصویری که هرچه بیشتر دقیق‌تر است که داده‌های بزرگ اخلاقی و تجزیه و تحلیل‌ها می‌توانند ارائه دهند، تا اطمینانی که اپلیکیشن‌های دیجیتال و نظارت از راه دور می‌توانند هم به بیماران و هم برای کارکنان NHS ارائه دهند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 بهترین راه حل برای عدم کارکرد Apple Music در Google Maps در آیفون

«نیروی کار NHS اسکاتلند آشکارا موافق است که تر کار کردن – استفاده از نوآوری برای دستیابی به چیزهای بیشتر با کمتر – راه مهمی برای کاهش لیست انتظار و بهبود نتایج بیماران است.

“کارکنان همچنین معتقدند که هر چه تصویر جامع تری از سلامت بیمار بسازند، بهتر است.

آنها می‌دانند که این می‌تواند دروازه‌ای برای رویکرد پیشگیرانه‌تر به مراقبت‌های بهداشتی، از جمله توانایی تشخیص و پیش‌بینی زودهنگام مشکلات احتمالی و درمان آن‌ها، در نتیجه صرفه‌جویی در زمان و منابع ارزشمند NHS را ارائه دهد.

به عبارت دیگر، پیام واضح است – وقتی فرهنگ پیشرو نوآوری و بینش عمیق نیروی کار گرد هم می‌آیند، تسهیل‌کننده‌های قدرتمندی برای بهبود NHS اسکاتلند می‌شوند.»

گراهام واتسون، مدیر اجرایی InnoScot Health، افزود: «نظرسنجی ما تصویری به موقع از وضعیت NHS اسکاتلند در یکی از سخت ترین دوره های خود است.

شواهد فراوانی از نیروی کار آماده نوآوری ارائه می‌کند که می‌خواهد بخشی از بهبود خدمات هم برای بیماران و هم برای کارکنان باشد، از جمله فرصت استفاده از بینش و ایده‌های خود برای پیشبرد تغییرات.

این پتانسیل بسیار زیاد است، چه کاهش چالش‌های فعلی، توانمندسازی بیماران برای مدیریت سفر مراقبت‌های بهداشتی خود، یا به دست آوردن بینش‌های مهم برای احتمالات جدید در تشخیص‌ها.»

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/dYYdTD
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *