نکات مهم برای حفظ امنیت خانواده در اینترنت

زمان مطالعه: 3 دقیقه

از آنجایی که بخش های بیشتری از زندگی خود را به صورت آنلاین زندگی می کنیم، نیاز به امنیت موثر برای کل خانواده به طور فزاینده ای حاد می شود.

اگر می دانید چه اقداماتی را باید انجام دهید، می توانید از بسیاری از خطرات طفره بروید، اما فرزندان، دوستان و سایر بستگان شما ممکن است در ایمن ماندن آنلاین مهارت کمتری داشته باشند.

بنابراین اگر به دنبال یک تجدید کننده امنیت خانواده هستید، ما نکاتی داریم که به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که با هیچ گونه تهدید آنلاین مواجه نمی شوید.

از تمام دستگاه های خود محافظت کنید

همه ما این روزها دستگاه‌های متصل زیادی داریم – یک رایانه شخصی برای کار، یک لپ‌تاپ برای کار با تلفن همراه، یا تبلت و تلفن هوشمند برای مشغول نگه داشتن کل خانواده.

با این حال، این حقیقت غم انگیز است که هر چه دستگاه های متصل بیشتری داشته باشید، بیشتر مورد هدف تهدیدات آنلاین قرار خواهید گرفت. برخی از دستگاه‌ها نیز ممکن است به سادگی فاقد حفاظت کافی باشند، که مخصوصاً در دستان کاربرانی که از امنیت کمتر آگاه هستند، خطرناک است.

خوشبختانه، Bitdefender Premium Security Plus می تواند به محافظت از همه دستگاه های شما کمک کند، زیرا این پلتفرم در ویندوز، macOS، Android و iOS کار می کند. می توان از آن در حداکثر 10 دستگاه در هر خانواده استفاده کرد و دفتر خانه شما را در برابر تهدیدات ایمن نگه می دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  20+ ویژگی پنهان آیفون که اپل به شما نمی گوید

یک VPN اجرا کنید

بسیاری از ما با نرم افزار Virtual Private Network (VPN) آشنا هستیم، زیرا باید از یکی برای اتصال به شبکه شرکت هنگام کار از خانه یا برای دسترسی به محتوای کشورهای دیگر استفاده کنیم.

اما یک VPN همچنین می‌تواند شما و خانواده‌تان را با پوشاندن اتصال اینترنتی شما به صورت آنلاین ایمن نگه دارد، به این معنی که وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید نمی‌توانند فعالیت اینترنتی یا شما را ردیابی کنند، و به شما این آزادی را می‌دهد که بدون ترس در وب گشت و گذار کنید.

Bitdefender Premium Security Plus دارای Premium VPN است که تمام ترافیک اینترنت شما از جمله بارگیری ها، رمزهای عبور و اطلاعات بانکی را رمزگذاری می کند. علاوه بر این، برخلاف سایر ارائه دهندگان، ترافیک رمزگذاری شده نامحدود برای دستگاه های ، Android، macOS و iOS شما را شامل می شود و لایه امنیتی اضافی را برای آرامش خاطر اضافه می کند.

از فیشینگ دوری کنید

فیشینگ یک نوع بدنام از کلاهبرداری ی است که در آن مجرمان قصد دارند قربانیان را فریب دهند تا اطلاعات شخصی یا جزئیات مالی را با استفاده از ایمیل‌های قانونی که لینک‌های مخرب را پنهان می‌کنند، به آنها تحویل دهند.

این کلاهبرداری‌ها در سال‌های اخیر تکامل یافته‌اند و مجرمان اغلب با تکرار برند و تصاویر آن‌ها برای فریب قربانیان ناآگاه برای کلیک کردن بر روی لینک‌های خطرناک، جعل یک شرکت واقعی می‌شوند.

Bitdefender Premium Security Plus به لطف یک سیستم فیلتر پیشرفته که هر زمان که از وب سایت هایی بازدید می کنید که ممکن است از شما کلاهبرداری کنند به شما هشدار می دهد و یک مکانیسم پیشرفته حفاظتی ضد فیشینگ که به شناسایی و مسدود کردن وب سایت های مخربی که به دنبال سرقت مالی شما هستند، از شما در برابر این طرح های هوشمندانه محافظت می کند. داده ها، رمزهای عبور یا شماره کارت اعتباری.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه می دانید که زمان خاموش شدن فرا رسیده است؟

رمزهای عبور خود را تقویت کنید

اهمیت استفاده از رمزهای عبور منحصر به فرد برای هر حساب را نمی توان به اندازه کافی مورد تاکید قرار داد. اگر به بازیافت رمز عبور یکسان در تمام حساب‌های خود ادامه دهید، هکرها فقط باید یک رمز عبور را به خطر بیاندازند تا به کل زندگی دیجیتال شما دسترسی پیدا کنند.

استفاده از تکمیل خودکار رمز عبور به طوری که اعضای خانواده شما بتوانند به سرعت به حساب های مختلف خود دسترسی پیدا کنند، مسلماً در زمان صرفه جویی می کند. اما می تواند یک خطر امنیتی جدی باشد. در عوض، توصیه می شود برای هر حساب از یک رمز عبور قوی و منحصر به فرد استفاده کنید. استفاده از ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک، اعداد و کاراکترهای خاص به احتمال زیاد با اطمینان از اینکه رمز عبور شما به راحتی قابل حدس زدن نیست، به حفظ امنیت شما کمک می کند.

به خاطر سپردن همه اینها ممکن است یک چالش به نظر برسد، اما Bitdefender Premium Security Plus شامل یک مدیریت رمز عبور چند پلتفرمی جامع مجهز به قوی ترین پروتکل های امنیت داده است که تمام حساب های ارزشمند شما را ایمن و سالم نگه می دارد.

برای دریافت اخبار در مورد آخرین تهدیدات، همچنین می‌توانید به‌روزرسانی‌های بلادرنگ درباره شیوع بدافزارها و کلاهبرداری‌ها را در وبلاگ Bitdefender.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/QXE
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *