تاریخ انتشار، گیم پلی و اخبار Marvel’s Spider-Man 2 PS5

زمان مطالعه: 7 دقیقه

Marvel's Spider-Man 2 اواخر امسال برای PS5 عرضه خواهد شد. تاریخ انتشار آن در نهایت در جریان ارائه جوایز The امسال در ماه ژوئن، همراه با مجموعه‌ای از جزئیات و تریلرهای جدید گیم‌پلی مشخص شد.

بازیکنان PS5 در ادامه بازی، گروه جدیدی از شروران را تجربه خواهند کرد مرد عنکبوتی مارول، و پیگیری Marvel's Spider-Man: Miles Morales. Venom در خیابان های نیویورک تعقیب خواهد کرد، مانند Kraven the Hunter، مهمتر از آن، پیتر پارکر لباس سیمبیوت را در جدیدترین تریلری که برای بازی داریم، پوشیده است.

در اینجا همه چیزهایی است که ما تاکنون در مورد آن می دانیم Spider-Man 2 PS5. این شامل خلاصه‌ای از اولین تریلر گیم‌پلی، همه آخرین اخبار و همچنین اطلاعاتی در مورد اینکه آیا می‌شود، می‌شود مرد عنکبوتی 2 انحصاری برای PS5 است. با فاش شدن جزئیات بیشتر، این صفحه به روز خواهد شد.

Marvel’s Spider-Man 2 PS5: در تعقیب و گریز

  • چیست؟ دنباله مرد عنکبوتی مارول که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت
  • کی بیرون می آید؟ 20 اکتبر 2023
  • روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ PS5

تاریخ انتشار بازی Spider-Man 2 PS5

اسکرین شات از تریلر Marvel's Spider-Man 2 که گوشه ای از خیابان نیویورک را در شب نشان می دهد که توسط چراغ های خیابان و چراغ های داخل ساختمان ها روشن شده است.

(اعتبار تصویر: سونی)

Marvel's Spider-Man 2 در 20 اکتبر 2023 برای PS5 عرضه خواهد شد. با توجه به اینکه قبلاً برای یک پنجره پاییز 2023 نوشته شده بود، انتظار داشتیم این بازی منتشر شود. این آن را در میان برخی از رقابت های سخت قرار می دهد Super Mario Bros. Wonder آن روز نیز منتشر می شود.

پلتفرم‌های Marvel’s Spider-Man 2: آیا این یک انحصاری PS5 است؟

مایلز در هنگام دست و پنجه نرم کردن با دشمن، توانایی شوک خود را تحریک می کند

(اعتبار تصویر: سونی)

Marvel's Spider-Man 2 قرار است به طور انحصاری برای PS5 منتشر شود و برای PS4 منتشر نخواهد شد. این موضوع از طریق a تایید شد توییت توسط پلی استیشن (در یک برگه جدید باز می شود).

پیش‌سفارش‌های این بازی در تاریخ 16 ژوئن آغاز شد و هم نسخه استاندارد و هم نسخه لوکس دیجیتال را ارائه می‌دهد که هر دو تعدادی لوازم آرایشی درون بازی و افزونه‌ها را برای کمک به تجربه شما ارائه می‌دهند.

آیا Spider-Man 2 برای PC می آید؟

ویترین پلی استیشن

(اعتبار تصویر: سونی)

با وجود مرد عنکبوتی 2 که به صراحت به عنوان یک انحصاری نامیده می شود، این احتمال وجود دارد که در آینده شاهد عرضه آن به شخصی باشیم. اخیراً سونی را دیدیم که عناوین شخص اول خود را بیشتر و بیشتر به رایانه شخصی آورده است مرد عنکبوتی مارول و Marvel's Spider-Man: Miles Morales در حال حاضر روی پلت فرم با این حال، این احتمالا حداقل تا یک سال پس از انتشار اولیه آن اتفاق نمی افتد.

تریلرهای Marvel’s Spider-Man 2

آخرین تریلر که در جریان رویداد PlayStation Showcase در ۲۴ مه ۲۰۲۳ به نمایش درآمد، با شکار مردی در جنگل کراون آغاز شد. بعد از آن، به منهتن می‌رویم، جایی که پیتر را می‌بینیم که کت و شلوار همزیستی بر تن دارد و تعدادی از مردان کراون را بیرون می‌آورد. گیم‌پلی زیادی وجود دارد، و برخی شخصیت‌های زیبا نشان می‌دهند. آن را در زیر بررسی کنید:

Marvel's Spider-Man 2 با یک تریلر در نمایشگاه پلی استیشن سپتامبر 2021 منتشر شد. این تریلر تنها حدود یک دقیقه و نیم است، اما جزئیات زیادی را به ما ارائه می دهد. برای نمونه، هم پیتر پارکر و هم مایلز مورالس را می‌بینیم که در حال جنگیدن هستند، که نشان می‌دهد ممکن است این بار به عنوان هر دو مرد عنکبوتی بازی کنیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه در سال 2023 یک نظر در اینستاگرام پین کنیم؟

در پایان، ما یک ظاهر غافلگیرکننده از شرور بدنام مرد عنکبوتی، Venom – یک همزیست دنیای بیرونی با اشتیاق به خشونت – داشتیم، بنابراین انتظار داریم که او یکی از شرورهای اصلی دنباله باشد.

متأسفانه، زمانی که تریلر برای اولین بار پخش شد، هیچ گیم پلی برای تجزیه و تحلیل وجود نداشت، اما ما به طور خلاصه تصویری از پیتر را دیدیم که با بازوهای Iron Spider خود افزایش قدرت می دهد، که نشان می دهد قدرت لباس ممکن است در حال بازگشت باشد که از آن زمان تایید شده است.

ما همچنین صدای شومی را می شنویم که در تریلر صحبت می کند، که نشان می دهد پیتر و مایلز یک شرور دیگر برای رویارویی با آنها خواهند داشت. بعداً تأیید شد که این کریون شکارچی است. تریلر زیر را ببینید:

گیم پلی Marvel’s Spider-Man 2 PS5

خوشبختانه، ما بخش مناسبی از گیم پلی بازی داریم Marvel's Spider-Man 2 برای تجزیه و تحلیل. ویژگی تیتر اینجا این است که مرد عنکبوتی پیتر پارکر به لباس سیمبیوت دسترسی دارد و عنوان “بداهه ساز آکروباتیک” را به خود اختصاص داده است. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که این توانایی‌های رزمی جدید را اضافه می‌کند، از جمله یک حمله اسلم بزرگ که می‌تواند چندین دشمن را همزمان از بین ببرد.

از نظر پیمایش، دیدیم که مایلز و پیتر هر دو دارای لباس‌های بالدار هستند که تأیید شده است که به شما کمک می‌کند سریع‌تر از قبل سفر کنید. از اینها برای عبور جریان هوا در تریلر استفاده می شود و می توان به طور یکپارچه با چرخاندن شبکه زنجیر کرد.

در برخی نقاط در طول بازی، به نظر می رسد که در واقع می توانید بین بازی در نقش مایلز و پیتر جابجا شوید. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این به ضربات داستانی مرتبط است یا اینکه همه چیز بیشتر بر اساس زمانی است که بازیکن می خواهد تغییر کند.

به طور کلی، از آنچه دیده ایم و آنچه تایید شده است، Marvel's Spider-Man 2 به نظر می رسد میزبان به روز رسانی قابل توجهی در مورد گیم پلی ارائه شده در دو بازی گذشته باشد. تاکید بیشتری بر تهاجمی جنگ و قدرت خام لباس جدید وجود دارد.

توانایی ها و تجهیزات جدید برای اضافه کردن چرخش های جدید در سیستم های جنگی و پیمایش موجود. همچنین گفته شده است که نحوه اجرای بازی روی پیتر و توانایی های او تاثیرگذار خواهد بود که چرخش جالبی است.

داستان و محیط Marvel’s Spider-Man 2

کراون یک تیغ در دست دارد و به آرامی در جنگل قدم می زند و طعمه خود را تعقیب می کند

(اعتبار تصویر: بی خوابی)

برای اکثر آنها تعجب آور نیست Marvel's Spider-Man 2 بار دیگر در جزیره منهتن نیویورک تنظیم خواهد شد، همه چیز کمی گسترش یافته است. منهتن، کوئینز و بروکلین نیز به نمایش در خواهند آمد و نقشه را به طور کلی گسترش خواهند داد.

کریون را می‌توان در تریلر بازی 2023 دید، زیرا تصمیم می‌گیرد جنگل را ترک کند تا برود و اهداف جدیدی را در نیویورک شکار کند. این احتمالاً جایی است Marvel's Spider-Man 2 لگد کردن.

در برخی مواقع، پیتر پارکر لباس سیمبیوت را به دست آورده است و از آن به عنوان بخشی از وظایف معمول مرد عنکبوتی خود استفاده می کند. مایلز مورالس این بار نیز بازگشته است و به وضوح می‌داند که به نظر می‌رسد لباس سیمبیوت در حال تغییر پیتر است. اینکه چگونه همه اینها با هم پیوند دارند باید دید، و ما هنوز نمی دانیم که چگونه پیتر در وهله اول به این کت و شلوار دست یافت.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 راه حل برتر برای کاربر مشخص شده خطای نمایه معتبر در ویندوز ندارد

در پایان مرد عنکبوتی مارول، هری آزبورن در یک تانک معلق دیده می شود که توسط چیزی که به نظر می رسد یک سمبیوت است احاطه شده است. ما می دانیم که Venom بخش بزرگی از بازی خواهد بود، اما اینکه چگونه همه چیز از هری به پیتر و سپس به ونوم پیش می رود هنوز مشخص نیست.

اما چیزی که می دانیم این است که مردان عنکبوتی تنها هدف کراون در طول بازی نیستند. او به وضوح در جستجوی اهداف فوق العاده دیگری مانند Taskmaster و Wraith (که ممکن است فقط یوری واتانابه باشد) است. امیدواریم در مورد طرح داستان بیشتر بشنویم Marvel's Spider-Man 2 به زودی در حال حاضر ما یک تاریخ انتشار داریم.

اخبار Marvel’s Spider-Man 2

اسکرین شات Marvel's Spider-Man 2 که پیتر پارکر و مایلز مورالس را با لباس مرد عنکبوتی در کنار یکدیگر نشان می دهد.

(اعتبار تصویر: سونی)

اولین نگاه کامل به Venom
به عنوان بخشی از a ویژگی جدید در Entertainment Weeklyاستودیو Insomniac درپوش Venom را برداشت. در این مقاله، عملکرد تونی تاد مورد بحث قرار گرفته است و حتی بهترین نگاه ما به Venom وجود دارد.

بیشتر ببین

تاریخ انتشار Summer Games Fest 2023 مشخص شد
آخرین بینشی که ما در مورد آنچه باید از آن انتظار داشته باشیم دریافت کرده ایم Marvel's Spider-Man 2 در جریان جشنواره بازی تابستانی در 8 ژوئن 2023 برگزار شد. در این بخش از نمایش، باکس آرت در کنار تعداد انگشت شماری از هنرهای مفهومی از جمله شرورانی مانند Venom و Lizard آشکار شد. علاوه بر این، ما در نهایت تاریخ انتشار بازی را دریافت کردیم و اعلام کردیم که بازی در تاریخ 20 اکتبر عرضه خواهد شد.

اما در کنار تاریخ انتشار، دو نسخه از بازی اعلام شد که شامل نسخه استاندارد (69.99 دلار / 69.99 پوند) با دو جایزه پیش‌سفارش، لباس Arachknight برای پیتر با سه رنگ و لباس Shadow Spider با سه رنگ برای مایل. علاوه بر این، یک گجت جذب کننده وب و سه امتیاز مهارت نیز دریافت خواهید کرد.

اما یک نسخه دیجیتال لوکس (79.99 دلار / 79.99 پوند) نیز از 16 ژوئن برای پیش‌سفارش در دسترس است، شامل ده لباس منحصر به فرد برای پیتر و مایلز (5 لباس برای هر شخصیت) که توسط هنرمندان مهمان مختلفی طراحی شده‌اند که روی کتاب کمیک کار کرده‌اند. سلسله. همچنین قاب‌ها و برچسب‌های حالت عکس اضافی و دو امتیاز مهارت برای استفاده در بازی دریافت خواهید کرد.

بخش کامل بازی Summer Game Fest را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نمایش PlayStation Showcase شامل نسخه نمایشی گیم پلی بزرگی است
همانطور که می توانید در جای دیگر این مقاله بخوانید، Spider-Man 2 در جریان رویداد PlayStation Showcase که در 24 مه 2023 پخش شد، نمایش بزرگی از گیم پلی دریافت کرد. جابجایی بین دو شخصیت مرد عنکبوتی و لباس سیمبیوت تایید شد. .

Marvel's Spider-Man 2 شامل Co-op نخواهد بود
Insomniac بالاخره به این امیدها پاسخ داد Marvel's Spider-Man 2 زمانی که راه اندازی شود، تعاونی خواهد بود. ظاهراً اینطور نیست، با گفتن اینسومنیاک “نه! این یک ماجراجویی حماسی تک نفره است!” در پاسخی در توییتر.

این همه آن چیزی است که در مورد مرد عنکبوتی 2 مارول می دانیم برای PS5. برای اطلاعات بیشتر در مورد بزرگ‌ترین نسخه‌های بازی امسال PS5، حتماً از ما دیدن کنید برنامه بازی های جدید PS5.



امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/TTVlVd
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *