تاریخ انتشار Alan Wake 2، گیم پلی و اخبار

زمان مطالعه: 5 دقیقه

آلن ویک ۲ در اواخر امسال عرضه می شود و سرانجام پس از انتشار اولین بازی بیش از 13 سال پیش، راز دیگری را برای طرفداران به وجود آورد.

با توجه به آنچه تاکنون دیده‌ایم، به نظر می‌رسد که این دنباله عناصر ترسناکی که در بازی اول به نمایش گذاشته شده بود را دو چندان کند و نه یک بلکه دو شخصیت قابل بازی خواهد داشت.

آلن ویک ۲ قطعا یکی از مورد انتظارترین بازی های امسال است. میخواهی بیشتر بدانی؟ برای هر آنچه در مورد آن می دانیم ادامه مطلب را بخوانید آلن ویک ۲ تا کنون، از جمله تاریخ انتشار آن، نگاهی به گیم پلی، و همه آخرین اخبار.

Alan Wake 2: به تعقیب و گریز

  • چیست؟ دنباله تریلر روانی آلن ویک
  • کی بیرون می آید؟ 17 اکتبر 2023
  • روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ PS5، Xbox Series X|S و PC (از طریق فروشگاه Epic )

تاریخ انتشار Alan Wake 2

نمای نزدیک از ساگا اندرسون

(اعتبار تصویر: Remedy Entertainment)

Alan Wake 2 در 17 اکتبر 2023 عرضه خواهد شد. این موضوع اخیراً در نمایشگاه می 2023، در کنار برخی جزئیات جدید گیم پلی و نگاهی به یک قهرمان جدید تأیید شد.

پلتفرم های Alan Wake 2

منظره شهری خوش خلق.  استخرهای آب روی زمین به‌عنوان تابلوهای نئونی که نور را در اطراف خیابان‌های تاریک می‌تاباند.  آلن ویک در مرکز تصویر قرار دارد.

(اعتبار تصویر: Epic Games)

Remedy این را تایید کرده است آلن ویک ۲ برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و شخصی (از طریق فروشگاه بازی Epic) در دسترس خواهد بود. جالب اینجاست که این بازی فقط دیجیتالی خواهد بود. این ممکن است در آینده تغییر کند، اما با توجه به پرسش‌های متداول در وب‌سایت رسمی بازی، Remedy از فیزیکی صرف نظر می‌کند تا «قیمت بازی را در ۵۹.۹۹ دلار / ۵۹.۹۹ یورو و نسخه رایانه شخصی ۴۹.۹۹ دلار / ۴۹.۹۹ یورو حفظ کند».

تریلرهای Alan Wake 2

جدیدترین تریلر برای آلن ویک ۲ در Summer Game Fest نمایش داده شد و به ما اطلاعاتی در مورد گیم پلی بازی داد و دو قهرمان بازی، Alan Wake و Saga Anderson را به نمایش گذاشت. اگرچه تریلر نسبتاً کوتاه است، اما پر از تنش، ترس از پرش و دشمنان سر آهو است. تریلر کامل را می توانید در زیر مشاهده کنید.

ارزش این را دارد که برای هر کسی به کانال Remedy Entertainment یوتیوب توجه کنید آلن ویک ۲ تریلرهایی که ممکن است از دست داده باشید. این کانال همچنین دارای یک به‌روزرسانی سالگرد است که اگرچه به خودی خود یک تریلر نیست، اما مملو از نکات هیجان‌انگیز درباره تصمیمات طراحی پشت بازی است. ما همچنین چند تریلر اضافی را در سراسر این مقاله قرار داده ایم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 روش برتر برای بازیابی عکس های پاک شده در آیفون

داستان و صحنه Alan Wake 2

آیا آلن ویک هنوز در «مکان تاریک» به دام افتاده است؟
اگرچه اطلاعات کمی در مورد جزئیات تایید شده است آلن ویک ۲داستان، فینال بازی اول، و همچنین DLC های بعدی، چک های بسیار بزرگی از نظر داستانی نوشته اند.

در پایان بازی اول، آلن خود را در «مکان تاریک» گرفت، بعد موازی لاوکرافتی که به نظر می‌رسید تاریکی که او را شکار می‌کرد از آن سرچشمه می‌گیرد. در قسمت‌های DLC با نام‌های «سیگنال» و «نویسنده»، آلن توانست با رویارویی با نسخه‌ای آینه‌ای و پیچ‌خورده خود را آزاد کند.

به نظر می رسد احتمال دارد که Remedy به دنبال توسعه این تم ها باشد آلن ویک 2 – این قطعاً همان چیزی است که ما می خواهیم در ادامه آن ببینیم. طبق آنچه تاکنون در تریلرها دیده‌ایم، آلن ویک قطعا هنوز در یک کابوس جهنمی گرفتار است. به نظر می رسد او در حال نوشتن یک داستان ترسناک در تلاش برای فرار است، داستانی که در دنیای واقعی در حال تبدیل شدن به واقعیت است.

آلن ویک ۲ در سه منطقه هاب اجرا خواهد شد: برایت فالز، جنگل اولیه اطراف دریاچه کالدرون، و شهر فرسوده واتری. The Dark Place نیز با ارائه یک واقعیت در حال تغییر و چرخش نمایش داده می شود. در آخرین تریلر، اندرسون و آلن ویک همدیگر را ملاقات می کنند، بنابراین به نظر می رسد که آلن ممکن است در مقطعی از بازی از قلمرو کابوس خارج شود. زمان مشخص خواهد کرد.

ساگا اندرسون کیست؟
مامور ساگا اندرسون، مامور اف‌بی‌آی، تحقیقاتی را برای حل یک رشته قتل‌های آیینی در برایت فالز فرستاده است. او سپس صفحه ای از یک داستان ترسناک را کشف می کند، که سپس شروع به توصیف رویدادهای دنیای واقعی می کند که در شهر اتفاق می افتد. اینگونه است که او از آلن ویک و ناپدید شدن او تقریباً 13 سال قبل مطلع می شود.

اندرسون نقش قهرمان بازی را بر عهده داشت و یکی از دو شخصیت قابل بازی خواهد بود. تا کنون، مشخص نیست که آیا او ارتباط مخفیانه ای با آلن ویک دارد یا خیر، اما با دانستن رمدی، شرط می بندیم که او رازهایی از خودش دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  11 بهترین راه برای رفع عدم پخش موسیقی اکو آمازون

گیم پلی Alan Wake 2

به نظر می رسد که چیزها یک تیراندازی سوم شخص بالای شانه کاملا استاندارد هستند، شبیه به عناوین مدرن ترسناک بقا مانند بازسازی Resident Evil 2. ما می دانیم که دوباره از اسلحه برای اعزام دشمنان هیولا استفاده می شود و چراغ قوه ابزاری کلیدی برای دور نگه داشتن آنها و اکتشاف خواهد بود.

همانطور که قبلا ذکر شد، آلن ویک ۲ دو قهرمان قابل بازی در قالب آلن ویک و ساگا اندرسون را در خود جای داده است. مشخص نیست که این دو شخصیت از نظر گیم پلی چگونه با هم تفاوت خواهند داشت، اما واضح است که داستان های آنها همانطور که در تریلرهایی که تاکنون دیده ایم در هم تنیده شده است.

اگرچه ما اکنون مقدار قابل توجهی از گیم پلی را مشاهده کرده ایم، اطلاعاتی در مورد آنچه ممکن است از آن انتظار داشته باشیم آلن ویک ۲ هنوز نسبتا کم است با این حال، چند تکه اطلاعات شناور وجود دارد که می تواند به ما کمک کند تا همه چیز را کنار هم بگذاریم.

در یک پست وبلاگ ویژه دوازدهمین سالگرد Remedy اعلام کرد که آلن ویک ۲ اولین بازی ترسناک بقای سازنده خواهد بود. مفهوم در اینجا این است که ما عناصر بقای بیشتری را در ادامه نسبت به نسخه اصلی خواهیم دید آلن ویک، که بیشتر بر روی وحشت روانی تمرکز داشت. این قطعاً با فیلم‌هایی که تاکنون دیده‌ایم، به‌ویژه با حال و هوای متفاوتی که توسط مردم سر آهو در جدیدترین تریلر دیده شده است، مطابقت دارد.

اخبار Alan Wake 2

جنگلی در آلن ویک 2، با یک مامور اف‌بی‌آی که هنگام غروب خورشید در آن قدم می‌زند

(اعتبار تصویر: Remedy Entertainment)

Alan Wake 2 اکنون دارای ساختی است که می توان آن را از ابتدا تا انتها بازی کرد
در فوریه 2023، مدیر عامل Remedy، Tero Virtala اعلام کرد که “آلن ویک ۲ در حال تولید کامل است… و از ابتدا تا انتها قابل پخش است” (از طریق Video Games Chronicle). ویرتال در ادامه گفت که استودیو “سپس به سمت صیقل دادن تجربه خواهد رفت” و تایید کرد که “آلن ویک یک برند منحصر به فرد است که امروزه برای شرکت ارزش بالایی دارد.”

با بازگرداندن صداپیشگان اصلی، سوم شخص باقی خواهد ماند
سم لیک تایید کرده است توییتر که آلن ویک ۲ مانند بازی اول، سوم شخص خواهد بود و صداپیشگان بازی اصلی (Ilkka Villi و Matthew Porretta) برای دنباله بازی بازخواهند گشت.

این همه آن چیزی است که تا کنون باید در مورد Alan Wake 2 بدانید. برای اطلاعات بیشتر در مورد بازی، حتما مقاله ما را در این مورد بخوانید چگونه Remedy یک داستان را بهتر از هر کس دیگری در بازی تعریف می کند.



امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vthExM
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *