یوتیوب بی سر و صدا قیمت YouTube Premium را به 13.99 دلار در ماه افزایش می دهد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگر قبلاً از اشتراک در یوتیوب Premium برای همه مزایایی که به خاطر برچسب قیمت ماهانه مربوط به آن به ارمغان می‌آورد اجتناب می‌کردید، ممکن است آخرین تغییر یوتیوب واقعاً شما را دور کند.

یوتیوب Premium شاهد افزایش قیمت به 13.99 دلار در ماه است.

همانطور که برای اولین بار توسط 9to5Google، یوتیوب بی سر و صدا نرخ ماهانه یوتیوب Premium را از 11.99 دلار به 13.99 دلار در ماه افزایش داده است. این تغییر را می توان در حال حاضر در صفحه وب که یوتیوب برای ثبت نام افراد در یوتیوب Premium استفاده می کند مشاهده کرد، اما شایان ذکر است که هنوز هیچ اطلاعیه رسمی از سوی یوتیوب در مورد این تغییر وجود نداشته است.

شایان ذکر است که اشتراک یوتیوب Premium از برنامه یا بیش از ثبت نام آنلاین هزینه دارد. پیش از این، اشتراک از طریق یکیشن آیفون یا آی‌پد 15.99 دلار در ماه هزینه داشت، اما با افزایش جدید، این قیمت به 18.99 دلار افزایش می‌یابد – یک افزایش قیمت سه دلاری. در پست قبلی به طور گسترده به این موضوع پرداختیم.

به موازات افزایش قیمت یوتیوب Premium، یوتیوب همچنین بی سر و صدا هزینه سرویس اشتراک پخش موسیقی یوتیوب Music خود را نیز افزایش داده است، که اکنون به جای 9.99 دلار اصلی در ماه، 10.99 دلار در ماه است. شایان ذکر است که همه مشترکین یوتیوب Premium به طور خودکار به یوتیوب Music دسترسی پیدا می کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 روش برتر برای رفع خطای Account Not in This Store در App Store برای آیفون

در حال حاضر، کسانی که قبلاً در یوتیوب Premium مشترک شده‌اند، هیچ افزایش قیمتی را مشاهده نمی‌کنند، اما هر کسی که اشتراکی را لغو و دوباره شروع کند تحت تأثیر قیمت جدید در هزینه‌های خود قرار می‌گیرد. باید دید که آیا این موضوع برای مشترکین موجود در آینده تغییر خواهد کرد یا خیر، زیرا بسیاری از مشترکین قدیمی هنوز در قیمت 9.99 دلار در ماه خود از مدت ها قبل از افزایش قیمت یوتیوب Premium به 10.99 دلار در ماه قفل هستند.

این اقدامات، همراه با اعلام اخیر مبنی بر اینکه یوتیوب در صورت استفاده از مسدودکننده‌های تبلیغاتی پس از سه ویدیو، کاربران را قطع خواهد کرد، نشان می‌دهد که یوتیوب باید جریان درآمد خود را افزایش دهد. در واقع، این اقدامات با سرویس‌های سرگرمی رقیب مانند نتفلیکس همسو می‌شوند، که نه تنها نرخ‌های ماهانه خود را افزایش داده است، بلکه شروع به سرکوب اشتراک‌گذاری رمز عبور کرده است.

آیا از این همه افزایش قیمت ناشی از خدمات اشتراک ماهانه مکرر ناراحت هستید؟ در قسمت نظرات پایین به ما اطلاع دهید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/unjLZU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *