بهترین برنامه های ویرایش عکس برای مک در سال 2023 (رایگان و پولی)

زمان مطالعه: 10 دقیقه

عکس ها به شما فرار بسیار مورد نیاز را به خاطراتی می دهند که زمانی قلب شما را پر می کردند. آنها به عنوان یک قرص شادی در روزهای غم انگیز شما کار می کنند و زمانی که دلتان برای نزدیکانتان تنگ می شود یک جعبه گنج است. خوشبختانه، مک شما به شما امکان می دهد تمام این لحظات را ذخیره کنید. اما اگر تصویر را دوست داشته باشید اما از پس زمینه ناراضی باشید چه؟ یا بدتر از آن، سلفی خیره کننده شما مبهم است؟ ناامیدی محض!

تامین انرژی مک خود با یک برنامه ویرایش عکس فوق العاده می تواند به شما کمک کند همه این مشکلات را به راحتی برطرف کنید. جالب اینجاست که اپل انواع مختلفی از برنامه های ویرایش عکس رایگان را برای مک ارائه می دهد. در این مقاله، فهرستی از بهترین ها را با دقت جمع آوری کرده ام! معرفی دقیق هر برنامه به شما کمک می کند تا به سرعت مطابقت کامل خود را پیدا کنید.

  1. PhotoScape X
  2. عکس های اپل
  3. فوتور
  4. فوتوماتور
  5. Lightroom
  6. لومینار نئو
  7. Polarr Pro

1. PhotoScape X – انتخاب ویرایشگر

PhotoScape

آیا به برنامه ویرایشی نیاز دارید که همه این کارها را برای شما انجام دهد؟ هولا! PhotoScape X اینجاست تا زندگی شما را آسان کند. این برنامه به عنوان یکی از بهترین برنامه‌ها برای مک برای ویرایش عکس‌ها به دلیل مجموعه خیره‌کننده ابزارهای ویرایش، پیشرفت می‌کند. علاوه بر تنظیمات ضروری، PhotoScape X به شما امکان می‌دهد کارهای زیادی را انجام دهید، مانند ایجاد جلوه‌ها با براش‌های متعدد، تغییر رنگ‌ها، نواختن صداها، افزودن جلوه‌های سه بعدی، بزرگ‌نمایی اشیا و بسیاری موارد دیگر.

با استفاده از پاک کن جادویی، می توانید ویرایش خود را با تغییر یا حذف پس زمینه از تصاویر خود یک سطح بالاتر ببرید. علاوه بر این، این برنامه شگفت انگیز به شما امکان می دهد عکس های خود را در چندین نما مرور کنید، کلاژ بسازید، GIF های بد بو ایجاد کنید، تصاویر مختلف را در یک عکس ترکیب کنید، چندین تصویر را به صورت دسته ای ویرایش کنید و غیره.

پس از ویرایش، می توانید از شاهکارهای خود اسکرین شات بگیرید و به سرعت آنها را ذخیره کنید یا آنها را در گوشه مورد علاقه اتاق خود چاپ و قاب کنید. این برنامه چند زبانه است، بنابراین هیچ زحمتی برای استفاده از آن پیدا نخواهید کرد.

طرفداران

  • مجموعه ای ساده اما چشمگیر از ابزارهای ویرایش
  • به ایجاد کلاژ، GIF و غیره کمک می کند.
  • چند زبانه
  • پاک کن جادویی برای تغییر پس زمینه

منفی

  • هیچ منفی قابل توجهی یافت نشد

قیمت: رایگان (خریدهای درون برنامه ای از 0.99 دلار شروع می شود)

دانلود

2. Apple Photos – بهترین برنامه ویرایش برای مبتدیان

عکس های اپل

چرا وقتی مک شما یک راه حل قوی برای ویرایش عکس به نام Photos App دارد، به جای دیگری نگاه کنید؟ رابط کاربر پسند این برنامه به شما آزادی کامل می دهد تا با چند ضربه ساده، یکنواختی تصاویر خود را بشکنید. Photos که به دلیل برتری ویرایش عالی خود شناخته شده است، به شما امکان می دهد به راحتی منحنی ها را تغییر دهید، رنگ ها را تنظیم کنید، فیلترهای مد روز را اعمال کنید و در تصاویر معمولی خود روتوش کنید.

این برنامه به شما کمک می‌کند تا جلوه‌های نورپردازی خیره‌کننده را به عکس‌هایی که در تنظیمات نور کم گرفته شده‌اند اضافه کنید یا با ویژگی Enhance آن‌ها را کاملاً تبدیل کنید. پس از این، می‌توانید متن، طرح‌ها، اشکال یا امضاهای تعاملی را برای بهبود بیشتر ظاهر تصاویر خود اضافه کنید. علاوه بر این، می توانید تصاویر ویرایش شده خود را در آلبوم های سفارشی سازماندهی کنید یا به برنامه Photos اجازه دهید این کار را به طور خودکار از طریق Smart Albums انجام دهد.

ادغام یکپارچه آن با iCloud به شما امکان می دهد به خاطرات خود در سایر دستگاه های اپل دسترسی داشته باشید. به عنوان یک برنامه داخلی در مک، Apple Photos بهترین ویرایشگر عکس است که می توانید به صورت رایگان دریافت کنید. امتیاز: راهنمای ما را برای تجربه یک تجربه Apple Photos در مک کاوش کنید.

طرفداران

  • در مک ساخته شده است
  • برای مبتدیان خوب است
  • ابزارهای ویرایش ساده
  • سازماندهی آسان تصاویر در آلبوم

منفی

  • هیچ ویرایشی برای خاطرات ایجاد شده به صورت خودکار مجاز نیست

قیمت: رایگان

دانلود

3. Fotor – برای زیباتر کردن تصاویر خود ویرایش کنید

Fotor بهترین برنامه های ویرایش عکس برای مک

Fotor یک پلت فرم ویرایش عکس ساده و پر ویژگی است که به شما کمک می کند تصاویر خود را در چند ثانیه به آثار هنری درجه یک تبدیل کنید. مجموعه چشمگیر فیلترهای چشم نواز لایه هایی از شهودی بودن را به تصاویر معمولی شما اضافه می کند. مانند سایر برنامه های ویرایش عکس، می توانید به راحتی اندازه، تغییر نام، چرخش، تغییر رنگ و کنتراست، برش، حذف قرمزی چشم، کاهش نویز، رفع اعوجاج، تغییر اشباع و سایر عملکردها را تغییر دهید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  جانشین معنوی مکس پین، ال پاسو، در جای دیگر در سپتامبر می آید

با ابزارهای لمسی Fotor عکس های خود را به پرتره های زیبا تبدیل کنید. از تغییر بافت پوست گرفته تا صاف یا ایجاد یک خط فک کامل با تغییر شکل صورت – Fotor همه این کارها را انجام می دهد. علاوه بر این، با پردازش دسته‌ای، می‌توانید همزمان افکت‌ها، حاشیه‌ها و صحنه‌ها را با یک کلیک به مجموعه عکس‌های گسترده اضافه کنید.

علاوه بر این، می توانید کلاژهایی با حداکثر 9 تصویر، 26 پس زمینه و بیش از 100 طرح قالب منحصر به فرد ایجاد کنید. انعطاف‌پذیری که Fotor در حین ویرایش به شما می‌دهد را دوست خواهید داشت.

طرفداران

  • رابط کاربری ساده
  • ابزارهای ویرایش کارآمد
  • ویرایش دسته ای پشتیبانی می شود
  • ابزار لمسی برای تنظیم صورت

منفی

  • ممکن است سازندگان پیشرفته را تحت تأثیر قرار ندهد

قیمت: رایگان (خریدهای درون برنامه ای از 8.99 دلار شروع می شود)

دانلود

4. Photomator – چندین سبک برای بهبود تصاویر شما

Photomator بهترین برنامه های ویرایش عکس برای مک

با Photomator وارد دنیای ویرایش قدرتمند شوید. این برنامه ستارگان با مجموعه متنوعی از ابزارها همراه است که به بهبود تصویر، روتوش و بازی با جلوه های بصری کمک می کند. شما به طیف گسترده ای از ویژگی ها، از جمله تنظیمات رنگ درجه یک، عملکردهای شبیه سازی و تعمیر، و حذف آسان اشیایی که دوست ندارید، دسترسی خواهید داشت. این برنامه مجموعه‌ای از پیش تنظیم‌های واضح را در خود جای داده است که دارای سبک‌های مختلف برای دسترسی با یک ضربه است.

با پشتیبانی از ویرایش دسته ای، Photomator به شما کمک می کند تا تنظیمات کل آلبوم عکس خود را به طور همزمان انجام دهید. این نه تنها در زمان صرفه جویی می کند، بلکه تلاش شما را نیز کاهش می دهد. الگوریتم یادگیری ماشینی کارآمد به طور خودکار به تصاویر معمولی شما جان می بخشد. از تنظیم ظاهر گرفته تا برش تصاویر، هوش مصنوعی هوشمندانه کار می کند تا بهترین نتایج را به شما ارائه دهد.

علاوه بر این، می توانید بیش از 600 فرمت تصویر RAW از جمله Apple ProRAW را با استفاده از Photomator ویرایش کنید. این برنامه تضمین می‌کند که تغییرات شما با کتابخانه عکس‌های شما همگام‌سازی می‌شوند، بنابراین هرگز آثار هنری خود را از دست نمی‌دهید. خیلی راحته!

طرفداران

  • ویرایش دسته ای پشتیبانی می شود
  • الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی برای تنظیمات خودکار
  • مقدار زیادی از پیش تنظیم ها
  • بیش از 600 فرمت تصویر RAW را ویرایش می کند

قیمت: رایگان (خریدهای درون برنامه ای از 4.99 دلار شروع می شود)

دانلود

5. Adobe Lightroom – فیلترهای چشم نواز برای ویرایشگران

Adobe Lightroom بهترین برنامه های ویرایش عکس برای مک

می دانید زمانی که از خانواده Adobe باشد، تاثیرگذار خواهد بود. با استفاده از Adobe Lightroom، برند پیشگام یک ویرایشگر عالی عکس و ویدیو برای مک را به شما ارائه می دهد. یک رابط کاربری آسان همراه با مجموعه ای از ویژگی های ویرایش درجه یک، Adobe Lightroom را به گزینه ای محبوب برای ویرایشگرهای عکس تبدیل می کند. فیلترها و لغزنده‌های بصری که این برنامه را تزئین می‌کنند تضمین می‌کنند که می‌توانید تصاویر با وضوح کامل خود را در مک، یا هر دستگاه دیگری ویرایش کنید.

طیف کاملی از قابلیت ها را برای ویرایش تصویر در اختیار شما قرار می دهد. این شامل ویژگی های اساسی مانند تنظیم نور، افزایش نمایشگرهای رنگی، بهبود وضوح و موارد دیگر است. Adobe Sensei از یادگیری ماشینی برای شناسایی افراد و سایر اشیاء در عکس‌های شما و به‌کارگیری خودکار کلمات کلیدی قابل جستجو استفاده می‌کند. برچسب‌گذاری خودکار به آسان کردن جستجوی تصاویر کمک می‌کند، مخصوصاً زمانی که چندین آلبوم دارید.

Adobe Lightroom با در دسترس‌تر کردن همه چیز، 1 ترابایت فضای ابری را به شما هدیه می‌دهد. شما می توانید به راحتی در هر زمان و از هر مکان به کتابخانه عکس خود دسترسی داشته باشید. به اشتراک گذاری تصاویر با دوستان و خانواده با این پلت فرم قدرتمند آسان است.

طرفداران

  • رابط کاربری ساده و انعطاف پذیر
  • ابزارهای ویرایشی متعدد
  • 1 ترابایت فضای ذخیره سازی ابری
  • برچسب گذاری خودکار جستجو را آسان می کند

قیمت: رایگان (خریدهای درون برنامه ای از 9.99 دلار شروع می شود)

دانلود

6. Luminar Neo – هوش مصنوعی برای ویرایش سریع در نوک انگشتان شما

بهترین برنامه های ویرایش عکس Luminar Neo برای مک

Luminar Neo با قدرت هوش مصنوعی یکی از بهترین برنامه های ویرایش عکس برای کاربران مک است. اکوسیستم ساده برای پیمایش به شما کمک می کند تا مهارت های ویرایشی خود را تقویت کنید و هر عکسی را که ارزش اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی را داشته باشد تبدیل کنید. و آیا می دانید استفاده از این برنامه فوق العاده آسان است؟ شصت و بیش از ابزارهای بصری که برنامه را در خود جای داده است، تصویر شما را با استفاده از هوش مصنوعی تجزیه و تحلیل می‌کند و به شما راهی آسان برای انجام تنظیمات دلخواه خود در آنها می‌دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  جدیدترین بازی RPG Stray Gods نویسنده عصر اژدها با اثر عجیب و غریب دومینوی تاریخ انتشار به تعویق افتاد

می‌توانید عیوب را برطرف کنید، پس‌زمینه و نویز را حذف کنید، نور را تنظیم کنید، جزئیات رنگ را بهبود ببخشید، و عناصر تعاملی مانند اشعه‌های خورشید را در آن بگنجانید. علاوه بر این، برخی از ویژگی های پیشرفته مانند شبیه سازی، تبدیل، لایه بندی و سایر تقویت کننده های هوش مصنوعی وجود دارد. این برنامه دارای چندین ظاهر از پیش تنظیم شده است که به شما کمک می کند تا در چند ثانیه تصاویر صیقلی سریع ایجاد کنید. شما عاشق پردازش یکپارچه عکس خواهید شد که توسط این پلت فرم ویرایش محبوب به شما اعطا شده است.

طرفداران

  • ویرایش مبتنی بر هوش مصنوعی
  • مجموعه ای متنوع از جلوه های بصری
  • از گنجاندن عناصر تعاملی پشتیبانی می کند
  • تعداد زیادی از پیش تنظیمات برای انتخاب

منفی

  • مشکلات نسخه Pro

قیمت: رایگان (خریدهای درون برنامه ای از 8.99 دلار شروع می شود)

دانلود

7. Polarr Pro – ویرایش شخصی عکس

Polarr Pro بهترین برنامه های ویرایش عکس برای مک

پیدا کردن یک برنامه ویرایشگر عکس که به طور موثر برای یادگیرندگان خلاق و طراحان حرفه ای مناسب باشد، چالش برانگیز است. خوشبختانه، این معضل با برنامه ویرایشگر عکس Polarr Pro به پایان می رسد. تصاویر خود را با بیش از 100 آسان برای استفاده شخصی کنید. ابزارهای بصری این پلت فرم آنلاین باورنکردنی را زینت می دهند. از یک پالت رنگی خیره کننده تا عملکردهای تنظیم دقیق چشمگیر – Polarr Pro همه چیز را در خوشه جامع خود آورده است.

یکی از بهترین USP های Polarr هوش مصنوعی قدرتمند آن است که ویرایش را برای همه آسان می کند. فناوری هوشمند به تشخیص چهره و اشیا کمک می کند تا تنظیمات انتخابی را ساده و سرعت بخشد. علاوه بر این، بیش از 200 فیلتر و بیش از 100 افکت همپوشانی، راهی موثر برای افزودن عناصر هیجان‌انگیز به کلیک‌های غیرمعمول شما را به ارمغان می‌آورد. همچنین می توانید یک واترمارک به آثار زیبای خود اضافه کنید و آنها را از سرقت نجات دهید. باهوش، درسته؟

طرفداران

  • رابط کاربری ساده و تعاملی
  • مجموعه بزرگی از فیلترها و ابزارهای ویرایش
  • به ایجاد واترمارک و صادرات انبوه کمک می کند
  • برای مبتدیان خوب است

منفی

  • پشتیبانی ضعیف از مشتری

قیمت: رایگان (خریدهای درون برنامه ای از 7.99 دلار شروع می شود)

دانلود

امتیاز: Pixelmator Pro – ویرایش عکس قدرتمند فقط برای شما

Pixelmator Pro بهترین برنامه های ویرایش عکس برای مک

Pixelmator Pro که به طور انحصاری برای مک طراحی شده است، یک برنامه ویرایشگر تصویر ستاره ای برای کسانی است که عاشق اضافه کردن زینگ به تصاویر خود هستند. این پورتال دارای بیش از 50 ابزار ویرایش بدون دردسر است که توسط هوش مصنوعی طراحی شده اند و انعطاف پذیری کامل را برای سفارشی کردن تصاویر شما به دلخواه ارائه می دهند. با حذف سریع لکه ها یا جزئیات ناخوشایند در عکس سلفی یا تولد مورد علاقه خود با استفاده از Pixelmator Pro، ظاهر خود را زیبا کنید.

این برنامه آموزش های زیادی را در مجموعه خود دارد تا ویرایش عکس را برای طراحان مبتدی و پیشرفته راحت کند. این برنامه برنده جایزه دارای گالری متنوعی از تنظیمات رنگ تعاملی، جلوه های بصری، بیش از 200 قالب، براش ها، ابزارهای طراحی و موارد دیگر است. علاوه بر این، ابزارهای پشتیبانی از یادگیری ماشینی به طور خودکار تصاویر شما را از پس‌زمینه‌های ناخواسته آزاد می‌کنند، وضوح را افزایش می‌دهند، نویزها را حذف می‌کنند، تعادل شیب عالی و غیره را به دست می‌آورند.

به 40+ از پیش تنظیم موجود در برنامه بروید تا ظاهر مورد علاقه خود را بررسی کنید. می‌توانید متن‌هایی را با فونت‌ها، سبک‌ها و جلوه‌های عجیب و غریب اضافه کنید تا زیبایی‌شناسی بیشتری به تصاویر خود اضافه کنید.

طرفداران

  • رابط بدون درز
  • بیش از 50 ابزار ویرایش
  • راهنمای آموزشی برای ویراستاران بومی
  • مجموعه ای جامع از افکت ها، سبک ها و غیره

قیمت: 49.99 دلار

دانلود

در حال جمع بندی…

گرفتن سلفی عالی چیزی است که همه ما دوست داریم آن را دوست داشته باشیم. با برنامه‌های ویرایش عکس برای مک، می‌توانید هر تصویر معمولی را به یک شاهکار ارزشمند در اینستاگرام تبدیل کنید. می‌خواستم به شما کمک کنم تا برخی از بهترین برنامه‌های مک را برای ویرایش عکس‌ها پیدا کنید، بنابراین این لیست را ایجاد کردم.

همه برنامه های ذکر شده در اینجا رایگان برای دانلود، آسان برای استفاده، و بسته بندی شده با ابزار ویرایش بصری هستند. آنها همه چیز را دارند که می تواند به شما در ایجاد جادو در تصاویرتان کمک کند. امیدوارم به راحتی مورد علاقه خود را پیدا کنید. انتخاب خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:


سریستی نویسنده ای مشتاق است که دوست دارد چیزهای جدید را کشف کند و از طریق کلماتش به دنیا اطلاع دهد. او با ذهنی کنجکاو به شما اجازه می دهد در گوشه و کنار اکوسیستم اپل حرکت کنید. وقتی نمی نویسید، می توانید پیدا کنید که او مانند یک ارتش واقعی BTS از روی BTS می جوشد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/lHbpce
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *