ارزان‌ترین معامله VPN جمعه سیاه به تازگی کاهش یافته است: PureVPN را فقط با 1.13 دلار در دقیقه دریافت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بلاخره بلک فرایدی فرا رسیده است، و به همراه آن معاملات باورنکردنی جمعه سیاه VPN نیز به دست آمده است. با این حال، ارائه‌دهنده‌ای وجود دارد که امسال راه بیشتری را پشت سر گذاشته است.

یکی از بهترین خدمات VPN موجود در بازار، PureVPN، به تازگی یک پیشنهاد شگفت انگیز ارائه کرده است که به سختی می توانید آن را رد کنید.

در مقرون‌به‌صرفه‌ترین معامله VPN که تاکنون دیده‌ایم، می‌توانید پنج سال پوشش فقط با 1.33 دلار در ماه داشته باشید. با این حال، خوانندگان TechRadar می توانند این قیمت را بیشتر کاهش دهند و صرفه جویی و 15% اضافی در قیمت معمول – در هنگام پرداخت، به سادگی کد را اضافه کنید TECH15 برای کاهش قیمت به a خیره کننده 1.13 دلار در ماه ().

یک تعهد پنج ساله ممکن است برای بسیاری از کاربران یک محدودیت بیش از حد باشد – اما نگران نباشید، PureVPN قرارداد سخاوتمندانه خود را به برنامه های کوتاهتر خود نیز تعمیم داده است.

به خواندن این پیشنهادات بی نظیر با جزئیات بیشتر ادامه دهید.

معاملات VPN PureVPN به طور کامل:

چه چیزی این معامله PureVPN را بسیار خوب می کند؟

طولانی ترین معامله PureVPN ارزان ترین VPN است که می توانید در این جمعه سیاه داشته باشید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 تا از بهترین قابهای شفاف برای Samsung Galaxy Z Flip5

و، اگرچه این سرویس کاملاً در پنج سرویس برتر در لیست بهترین‌های ما قرار نمی‌گیرد، اما یک ارائه‌دهنده قابل اعتماد است که اخیراً تعهد بسیار جدی به امنیت آنلاین کاربران نشان داده است.

برای شروع، جدیدترین نام تجاری PureVPN دامنه محصولات خود را افزایش داد. با پرداخت هزینه اضافی، می توانید نرم افزار مدیریت رمز عبور، ابزار حفاظت از سرقت هویت و یک برنامه رمزگذاری فایل را نیز دریافت کنید.

ما همچنین در آخرین دور آزمایش خود شاهد بهبودهایی بودیم. برای مثال، تمام پلتفرم‌های پخش جریانی را که ما آن را با آن‌ها امتحان کردیم، از حالت انسداد خارج کرد. اینها شامل ، پرایم و دیزنی پلاس است. حتی اخیراً با یک ممیزی مستقل از ادعای عدم ورود خود پشتیبانی کرد.

علاوه بر برخی از مشکلات جزئی برنامه و تناقضات در مقایسه با برخی از رقبا، PureVPN به طور کلی یک انتخاب متوسط ​​​​است که بدون شک در حال حاضر ارزش زیادی برای پول ارائه می دهد.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/iLwEuJ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *