چگونه در سال 2023 یک نظر در اینستاگرام پین کنیم؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

هزاران نظر روی پست خود دارید و به این فکر می کنید که چگونه یک کامنت در پین کنید؟ این ممکن است به این دلیل باشد که پیگیری همه نظرات دشوار است. اینستاگرام قابلیت پین کردن کامنت را در خود راه اندازی کرده است که در آن می توانید کامنت مورد علاقه خود (حداکثر سه کامنت) را در بالای پست پین کنید. این ویژگی به دلایلی مانند مدیریت نظرات منفی و مثبت در حین کنترل لحن پاسخ راه اندازی شد. اگر تازه وارد این موضوع هستید و نمی دانید چگونه در اینستاگرام کامنت بگذارید، این وبلاگ برای شما مناسب است!

چرا پین کامنت در اینستاگرام؟

اینستاگرام به دلیل پتانسیل دسترسی شگفت انگیز و البته فیلترهایش مورد علاقه همه است. با این حال، نمی‌توانید ویژگی اخیر پین کردن نظرات در پست‌های IG خود را از دست بدهید.

نظرات پین شده آنهایی هستند که در بالا با نماد پین در کنار آن قرار دارند. پین کردن کامنت اولین نظر پست می شود و راهی عالی برای جلب توجه فالوورهای شماست. این یک راه عالی برای ایجاد روابط با فالوورهای خود در پلتفرم با نشان دادن قدردانی از نظرات آنها است. آنها راهی عالی برای نشان دادن اینکه به دنبال کنندگان خود اهمیت می دهید و نظر آنها برای شما اهمیت دارد، هستند. اگر نظر خوبی پیدا کردید که به پست شما ارزش می‌افزاید، آن را پین کنید تا دیگران نیز بتوانند آن را ببینند. همچنین، به پیگیری مکالمات کمک می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 روش برتر برای رفع عدم کارکرد اینستاگرام روی داده موبایل

در میان همه دلایل احساسی، یک دلیل استراتژیک وجود دارد که چرا افراد نظرات را در پست های خود پین می کنند. وقتی نظری را پین می‌کنید، اولین چیزی است که مردم هنگام برخورد با پست شما می‌بینند. هنگامی که یک مسابقه هدایایی را اجرا می کنید، می توانید نظر را با دستورالعمل هایی پین کنید تا مطمئن شوید که همه می توانند هدیه را ببینند و درک کنند. همچنین، هنگامی که مخاطب به سوال مسابقه شما پاسخ می دهد، می توانید پاسخ مناسب را از قسمت انتخاب کنید و آن را در بالا سنجاق کنید تا برنده اعلام شود.

چگونه یک نظر در اینستاگرام پین کنیم؟

عبور از اقیانوس نظرات در مورد پست و انتخاب مرتبط ترین نظر می تواند آزاردهنده باشد. بنابراین، چندین راه برای فیلتر کردن و انتخاب نظر در اینستاگرام وجود دارد. انتخابگر کامنت اینستاگرام یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای فیلتر کردن نظرات است. این به شما کمک می کند نظرات IG را از طریق ترجیحات شخصی دریافت کنید و برندگان را انتخاب کنید. در اینجا نحوه انتخاب نظرات با استفاده از ابزار انتخاب نظر IG آمده است –

  • برای ابی همه نظرات و حذف موارد تکراری، به حساب IG خود متصل شده و وارد شوید.
  • کلیک بعد و برای انتخاب برنده به پست مسابقه بروید.
  • می توانید یک نظر یا هشتگ وارد کنید. همچنین، می توانید هر کاربری را که می خواهید مسدود کنید.
  • در نهایت اطلاعات وارد شده را بررسی کنید و می توانید مستقیماً در پست انتخابی به کاربر پاسخ دهید و برنده را اعلام کنید.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه آواتار اینستاگرام بسازیم

اکنون که می دانید چگونه برای محتوای هدیه خود برنده انتخاب کنید، نظر را برای اعلامیه در بالای صفحه سنجاق کنید. در اینجا نحوه پین ​​کردن نظر در اینستاگرام آمده است!

  • یک حساب IG باز کنید.
  • به پست خود بروید
نحوه پین ​​کردن کامنت در اینستاگرام
  • کلیک کنید روی حباب گفتار زیر پست شما برای دیدن نظر
نحوه پین ​​کردن کامنت در اینستاگرام
  • روی نظر برنده ای که انتخاب کرده اید ضربه بزنید و روی آن ضربه بزنید سنجاق آیکون.
نحوه پین ​​کردن کامنت در اینستاگرام
  • یک کادر به شکل زیر ظاهر می شود
نحوه پین ​​کردن کامنت در اینستاگرام
  • اکنون می‌توانید کامنت را در بالای کادر نظر با نماد پین در کنار آن پین شده ببینید.

نتیجه

راهنمای بالا در مورد نحوه پین ​​کردن کامنت در اینستاگرام می تواند برای هدایا و مسابقات شما عالی باشد، جایی که مخاطبان زیادی درگیر هستند و شما باید یکی را انتخاب کنید. همچنین، می تواند راهی عالی برای نشان دادن قدردانی نسبت به فالوورهای خود باشد، همانطور که نظرات آنها را در بالای صفحه قرار می دهید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/RMF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *