چگونه آواتار اینستاگرام بسازیم

زمان مطالعه: 3 دقیقه

متاورس در راه است و البته نیز با معرفی آواتارهای اینستاگرام خود به آن ملحق می شود.

اخیراً آدام موسری، رئیس اینستاگرام توضیح داده است:

آواتارها یک بلوک کلیدی برای آینده هویت شخصی در متاورژن هستند.

در حالی که Metaverse می تواند گیج کننده باشد، آواتارهای اینستاگرام لازم نیست که اینطور باشند! در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد چیستی آواتار، نحوه ایجاد آن و معنای آن برای آینده متاورس در اینستاگرام بدانید، آورده شده است.

آواتار اینستاگرام چیست؟

بیایید با اصول اولیه شروع کنیم! آواتار اینستاگرام دقیقا چیست؟ به احتمال زیاد شما احتمالاً چیزی مشابه را دیده اید. اگر تا به حال مرحله Bitmoji را گذرانده اید یا حتی یک Memoji از خود در خود ایجاد کرده اید، خوب اینها شبیه به آنچه آواتار اینستاگرام است می باشد. آواتارهای اینستاگرام پرسونای سه بعدی هستند که می‌توان آن‌ها را کاملاً شخصی‌سازی کرد.

یک آواتار درست کنید که دقیقاً شبیه خودتان باشد یا شاید بخواهید آن را تغییر دهید و یک شخصیت کاملاً جدید بسازید. از ویژگی های صورت گرفته تا حالت ها و لباس ها، سفارشی سازی ها برای آواتارها بی پایان است!

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Xometry با راه اندازی بازار بریتانیا، جای پای خود را گسترش می دهد

با توجه به اینکه آواتارها هنوز جدید هستند، در حال حاضر فقط می‌توان از آنها در استوری‌های اینستاگرام و در DM استفاده کرد، اما با همه صحبت‌هایی که در مورد Metaverse می‌شود، انتظار داریم که تغییر کند.

نحوه ایجاد آواتار اینستاگرام

اگر در ایالات متحده، کانادا یا مکزیک قرار دارید، از قبل به آواتارهای اینستاگرام دسترسی دارید. انتظار می رود مناطق بیشتری در ماه های آینده بیایند.

در اینجا نحوه ایجاد و سفارشی سازی خود در اینستاگرام آمده است:

  1. به صفحه نمایه خود بروید و روی “ویرایش نمایه” کلیک کنید
  2. روی «ویرایش تصویر یا آواتار» ضربه بزنید و سپس روی «ایجاد آواتار» ضربه بزنید.
  3. صفحه شخصی‌سازی ظاهر می‌شود و از شما می‌خواهد رنگ پوست را برای آواتار خود انتخاب کنید.
  4. آواتار خود را با مدل مو، رنگ مو، شکل صورت و لباس شخصی سازی کنید.
  5. هنگامی که آن انتخاب‌ها را برای آواتار خود انجام دادید، می‌توانید روی «شخصی‌سازی بیشتر» ضربه بزنید یا روی «انجام شد» و «ذخیره تغییرات» ضربه بزنید تا آواتار خود را ذخیره و ایجاد کنید.

نحوه تغییر یا حذف آواتار اینستاگرام

از آواتار خود ناراضی هستید یا می خواهید تغییراتی ایجاد کنید؟ اشکالی ندارد! آواتار خود را در هر زمان ویرایش کنید. به سادگی، به نمایه خود بروید و روی «ویرایش آواتار» ضربه بزنید تا تغییرات جدیدی ایجاد کنید. اگر به دنبال گزینه های سفارشی سازی بیشتر هستید، یک گزینه فروشگاه نیز وجود دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  کاهش تعصبات هوش مصنوعی در مراقبت های بهداشتی با امی براون از Authenticx

اگر می خواهید آواتار خود را به طور کامل حذف کنید، می توانید این کار را در ویرایشگر آواتار با ضربه زدن روی سطل زباله و سپس روی “حذف” انجام دهید. به یاد داشته باشید، این عمل دائمی است و قابل برگشت نیست! اگر آواتار فعلی خود را حذف کنید، باید یک آواتار کاملاً جدید ایجاد کنید.

نحوه استفاده از آواتار اینستاگرام

اکنون که آواتار شما ایجاد شده است، به استیکرهای آواتار خود دسترسی خواهید داشت تا در پیام های مستقیم یا داستان ها به اشتراک بگذارید. شما همچنین می توانید آواتار خود را به عکس خود اضافه کنید!

و در آنجا آواتارهای اینستاگرام دارید! در حالی که ما هنوز با سرعت تمام در Metaverse شیرجه نمی‌زنیم، اینها اولین گام‌ها برای تجربه‌ای کاملا متفاوت و همه‌جانبه در آینده هستند.

اکنون که تمام اطلاعات را دارید، به ساخت آواتار خود برسید! اگر به دنبال ارتقاء حساب اینستاگرام خود هستید، راهنمای بازاریابی اینستاگرام ما را بررسی کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/OEI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *