با Discover، Qualcomm، Wonder Women Tech و موارد دیگر در TechCrunch Disrupt 2023 آشنا شوید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم با Discover، Qualcomm، Wonder Women Tech و موارد دیگر در TechCrunch Disrupt 2023 آشنا شوید
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

کمتر از سه ماه تا شروع TechCrunch Disrupt 2023 در 19 تا 21 سپتامبر در سانفرانسیسکو فاصله داریم. در حال شکل گیری است تا بزرگترین و بهترین نمایش ما باشد. بدون هذل. واقعیت ها حقایق هستند، جک.

ما نمی‌توانیم بدون شرکای کلاس جهانی خود – برخی از شرکت‌های فناوری پیشرو در اکوسیستم استارت‌آپ، این رویداد کلاس جهانی را برای شما برگزار کنیم. چرا؟ آنها مسلح به تخصص، منابع آموزشی و ارتباطات خود ظاهر می شوند. آنها جلساتی را در مورد موضوعاتی ارائه می کنند که به بنیانگذاران کمک می کند – در هر نقطه از مسیر راه اندازی – گام های بعدی خود را به سمت ایجاد یک تجارت موفق و مستحکم بردارند.

آنها همچنین به دنبال فرصت هایی برای ایجاد اتحاد و مشارکت یا تبدیل شدن به مشتری بعدی یک استارت آپ هستند. اگر یک چیز را می دانیم، جادو در Disrupt اتفاق می افتد.

ما این پیام را قطع می کنیم . . . فروش ما در 4 جولای با بازگشت قیمت اولیه پرنده را از دست ندهید! تا 800 دلار در هزینه پذیرش کامل صرفه جویی کنید. تخفیف از بین می رود چهارشنبه، 5 ژوئیه، ساعت 23:59 PDT. معطل نکنید: همین امروز پاس Disrupt خود را بخرید!

رژه شرکای TechCrunch Disrupt 2023 ادامه دارد

ما قبلاً برخی از شرکای خود را اعلام کردیم – اینجا و اینجا. بیایید نگاهی به آخرین گروه از شرکت‌هایی بیندازیم که مشتاق دیدار شما در سانفرانسیسکو هستند – و جایی که آنها را پیدا خواهید کرد. نکته حرفه ای: برخی از آنها در چندین دسته ظاهر می شوند.

جلسات پراکنده با پرسش و پاسخ

بحث های میزگرد

طبقه نمایشگاه TechCrunch Disrupt

غرفه های استارتاپی

رویدادهای خاص

  • نیکسون پیبادی پذیرای سرمایه‌گذار و بنیانگذار استارت‌آپ فقط با دعوت در دفاتر خود خواهد بود.
  • Intersystems میزبان یک مهمانی بعد از ساعت کاری خواهد بود. با ما همراه باشید – به زودی جزئیات را اعلام خواهیم کرد!

TechCrunch Disrupt 2023 از 19 تا 21 سپتامبر برگزار می‌شود و شرکای ما کمک خواهند کرد تا آن را به بزرگترین و بهترین رویداد تبدیل کنیم. فروش قیمت اولیه پرنده 4 جولای به پایان می رسد چهارشنبه، 5 ژوئیه، ساعت 11:59 بعد از ظهر PT. ضرب الاجل، پاس خود را بخرید و پس انداز کنید!

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TechCrunch Disrupt 2022 است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/bLw
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *