لیزر پزشکی بین المللی برای معرفی ارائه جهانی لیزر medtech

زمان مطالعه: 2 دقیقه

لیزرهای پزشکی بین المللی (IML)، متخصص صنعت پزشکی در تامین تجهیزات جراحی برای بازار پزشکی ایالات متحده از سال 2011، گسترش صنعت خود را اعلام کرده است.

کلید این کار، راه‌اندازی همکاری لیزر جدید با DEKA Trio است که دارای اسکنر برای بازبینی و درمان اسکار است و به فناوری لیزر DEKA Trio توانایی درمان اسکار بافتی و سایر شرایط پزشکی ضروری را از طریق لیزرهای CO2 می‌دهد.

گسترش IML همچنین شامل منابع آموزشی برنامه ریزی شده برای جامعه پزشکی ایالات متحده است.

نقش IML به‌عنوان منبعی برای دستگاه‌های فناوری پزشکی جهانی بازار جراحی ایالات متحده، مشارکت جدید خود را با DEKA Trio ارائه می‌کند، و یک اسکنر را که به تازگی توسط FDA پاکسازی شده است، برای بازبینی اسکار جراحی ارائه می‌کند.

جان مونی، رئیس و یکی از بنیانگذاران IML، گفت: «ما با یک رویکرد مشورتی و مشارکتی برای آموزش، کمک و ارائه ارزش با درک نیازهای بیمارستان‌ها، جراحان و بیماران، نقش فعالی را ایفا می‌کنیم. “ارتباطات عمیق ما با بهترین ارائه دهندگان و تولید کنندگان پزشکی جهانی نه تنها جدیدترین پیشنهاد پزشکی جهانی ما را با DEKA Trio تضمین کرده است، بلکه ما را برای کمک به اشتراک گذاری جدیدترین لیزرهای جراحی و تکنیک های مورد نیاز جراحان قرار داده است.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  LG Electronics قصد دارد با سرمایه گذاری 39.5 میلیارد دلاری تا سال 2030 فروش خود را به 79 میلیارد دلار برساند.

پائولو سالوادئو، مدیرعامل DEKA و مدیر کل شرکت مادر آن El.En. SpA اظهار داشت: “همکاری با لیزرهای پزشکی بین المللی منجر به یک چرخش مثبت در حضور ایالات متحده در بخش جراحی لیزر شد. ایالات متحده چراغ راه هر کشور دیگری است و آنچه در آنجا موفق است، در سطح بین المللی به موفقیت بزرگی تبدیل خواهد شد. به همین دلیل است که رابطه ما با IML بسیار مهم است.

IML با متخصصان در زمینه های مربوطه خود، از جمله شرکت های تجهیزات پزشکی مانند Quanta System، DEKA، و Pusen، همراه با یک شبکه نمایندگی گسترده که به تولیدکنندگان کمک می کند تا شبکه توزیع خود را گسترش دهند و به بازار ایالات متحده گسترش دهند، شریک است.

پیش‌بینی شده توسط Fortune Business Insights تا پایان سال 2035 بیشترین سهم بازار را در اختیار داشته باشد، رشد بازار لیزرهای جراحی آمریکای شمالی با گسترش زیرساخت‌های مراقبت‌های بهداشتی، پیشرفت‌های فناوری و افزایش پذیرش لیزرهای جراحی به دلیل مزایایی مانند کاهش خون انجام می‌شود. از دست دادن، بهبودی سریعتر و تقریباً بدون درد.

به عنوان بخشی از تعهد IML به آموزش صنعت، این شرکت ابزارهای آموزشی را برای سه ماهه چهارم 2023 راه اندازی خواهد کرد. جعبه ابزار اطلاعات مرتبط و سریع، افزایش درک و اطمینان سریعتر را در اختیار فروشندگان قرار می دهد. IML Toolkits یک منبع ارزش افزوده است که حاوی اطلاعات عمیق درباره محصولات همراه با مشاوره استراتژیک، آموزش و پشتیبانی است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 روش برتر برای رفع خطای اشتباه در تیم های مایکروسافت برای ویندوز

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/kHn
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *