پاپ از رنگ با یک قطره باس

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از پاپ از رنگ با یک قطره باس
با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

خط تولید آمازون Echo طیف گسترده ای از دستگاه های خانه را ارائه می دهد. از بلندگوهای کوچک گرفته تا نمایشگرهای بزرگ، مجموعه بلندگوهای هوشمند آمازون در اندازه‌های مختلف و با قیمت‌های متنوع به فروش می‌رسد. تاکنون Echo Dot به عنوان مقرون به صرفه ترین نقطه ورود به اکوسیستم خانه هوشمند در انتهای بسته قرار داشت. با این حال، اکنون با Echo Pop جایگزین شده است – یک بلندگوی هوشمند با لمس زیبایی شناختی.

Echo Pop یک بلندگوی هوشمند سطح پایه است که ظاهر و طراحی را در اولویت قرار می دهد. ساختاری نیم دایره دارد و همانطور که از نامش پیداست – در رنگ های شاداب و پر جنب و جوش موجود است. همه اینها با قیمت جذاب 39.99 دلار.

در حالی که این ممکن است برای بسیاری از افراد جالب باشد، شایان ذکر است که Echo Dot – با قابلیت‌های اضافی – فقط با 10 دلار بیشتر در دسترس است. بنابراین سوال این است که آیا Echo Pop ارزش خرید دارد؟ برای کیست؟ و آیا باید آن را از طریق Echo Dot خریداری کنید؟ ما در طول این بررسی به همه این سوالات پاسخ خواهیم داد.

رنگ رنگ کدام رنگ را انتخاب می کنید

بلندگوهای اکو معمولاً در رنگ های سفید یا مشکی پیچیده می شوند. در حالی که این رنگ‌ها رنگ‌های خنثی هستند که در بیشتر محیط‌ها جا می‌شوند، برخی از کاربران ممکن است با ظاهری بدبوتر را بخواهند. اگر به آن دسته تعلق دارید، Echo Pop دقیقاً برای شما مناسب است.

آمازون Echo Pop را در چهار رنگ – Charcoal، Glacier White، Lavender Bloom و Midnight Teal به فروش می رساند. جای تعجب نیست که رنگ‌های Lavender Bloom و Midnight Teal برجسته هستند. رنگ ها روشن و زنده به نظر می رسند و بدون شک فضای شما را زنده می کنند.

علاوه بر رنگ‌های جدید، Echo Pop طراحی تازه‌ای را نیز به ترکیب می‌آورد. به آن فکر کنید که نقطه اکو به نصف بریده شده و نیمکره ای را تشکیل می دهد. ما شخصا طراحی اکو پاپ را جذاب دیدیم. آن را با رنگ روشن انتخاب کنید و مطمئناً هر زمان که بازدیدکنندگانی در محل خود دارید، سرها را برگردانید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از پاک کن جادویی در اندروید و آیفون

قسمت جلوی اسپیکر دارای توری پارچه ای مشابه اکثر اسپیکرهای اکو است. در بالای محیط، نشانگر LED قرار دارد تا به شما بگوید چه زمانی بلندگو فعال است یا چه زمانی میکروفون خاموش است.

در این مورد، Echo Pop با سه میکروفون در بالای بلندگو عرضه می شود. میکروفون‌ها توسط دکمه‌هایی در دو طرف قرار دارند. از این دکمه‌ها می‌توان برای بی‌صدا کردن میکروفون‌های داخلی و کنترل سطح صدا استفاده کرد.

واضح است که آمازون با Echo Pop گروه مخاطب خاصی را هدف قرار داده است. اگر رنگ‌های روشن را ترجیح می‌دهید یا میل به فناوری منحصربه‌فرد دارید، اسپیکر یک مکمل عالی است. Echo Pop همچنین در مقایسه با سایر اسپیکرهای آمازون مدرن تر به نظر می رسد.

صدای چشمگیر با باس کاهش یافته

در طول تعامل ما با تیم محصول آمازون، به ما گفته شد که Echo Pop در مقایسه با Echo Dot گران‌تر، کیفیت صدای بهتری دارد. پس از چند روز تست بلندگو، می‌توانیم تأیید کنیم که صدای خروجی درایورهای Echo Pop بهتر از صدای Dot است. اما – یک هشدار وجود دارد.

در حالی که صدای اکو پاپ با تفکیک ساز عالی واضح به نظر می رسد، در مقایسه با Echo Dot فاقد باس است. به غیر از واحد بلندگو، کمبود باس را می توان به اندازه و شکل Echo Pop نیز نسبت داد.

Dot ردپایی بسیار بزرگتر و پرتاب 360 درجه دارد. این می تواند بر آکوستیک بلندگو تأثیر بگذارد. بنابراین اگر اغلب به ژانرهایی مانند هیپ هاپ و EDM گوش می دهید، ممکن است کمی از خروجی صوتی Echo Pop ناامید شوید.

با این حال، Echo Pop از نظر آواز برتر است. همچنین برای بلندگوهایی با این اندازه صدای بلندی دارد. در واقع، شما می توانید از Echo Pop برای پر کردن یک اتاق کوچک تا متوسط ​​در یک مهمانی خانگی استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که به دلیل طراحی آن، صدای اکو پاپ یک طرفه است.

در طول مدت استفاده ما، با هیچ مشکلی در خصوص تشخیص دستورات صوتی از طریق میکروفون های داخلی مواجه نشدیم. با این حال، با پخش موسیقی با صدای بلند، مجبور شدیم کلمه داغ “الکسا” را چند بار تکرار کنیم. این تقریباً طبیعی است و با سایر بلندگوهای اکو مطابقت دارد.

تمام هوشمندی هایی که نیاز دارید

مانند هر دستگاه Echo، Echo Pop نیز با ادغام الکسا همراه است. هنگامی که بلندگو از طریق برنامه الکسا با Wi-Fi شما وصل شد، می توانید از دستیار صوتی برای انجام کارهای بی شماری استفاده کنید. برای نام بردن از چند مورد، الکسا می تواند آهنگ های مورد علاقه شما را پخش کند، به سوالات پاسخ دهد، اخبار را بخواند و حتی سایر دستگاه های خانه هوشمند را کنترل کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه اضافه کردن جزئیات مکان به عکس ها در اندروید

به عنوان مثال، اگر یک لامپ مجهز به اینترنت اشیا یا یک پنکه سقفی هوشمند دارید، می توانید آنها را با استفاده از صدای خود کنترل کنید. ویژگی Routines در برنامه الکسا همچنین می تواند به شما در تنظیم دستورالعمل ها برای سناریوهای مختلف کمک کند. به این ترتیب، می‌توانید یک روال صبحگاهی تنظیم کنید که در آن گفتن «صبح بخیر» AC شما را خاموش می‌کند، پرده‌های شما را باز می‌کند و اطلاعات آب‌وهوای روز را همراه با آخرین اخبار می‌خواند – احتمالات بی‌پایان هستند.

مطمئن باشید، Echo Pop با تمام ویژگی های ضروری که از یک اسپیکر هوشمند انتظار دارید ارائه می شود. با این حال، شایان ذکر است که Echo Dot شامل هوشمندهای بیشتری است. یک سنسور دما در Echo Dot تعبیه شده است که می توان از آن برای انجام عملکردهای خاصی استفاده کرد. برای مثال، می‌توانید روتینی را برای الکسا تنظیم کنید تا وقتی دمای محیط در اتاق از 80 درجه فارنهایت بیشتر شود، AC شما را روشن کند.

جدای از این، Echo Dot می تواند به عنوان یک هاب برای سایر دستگاه های اینترنت اشیا نیز عمل کند. بنابراین اگر دستگاه‌های خانه هوشمندی دارید که روی پروتکل Zigbee اجرا می‌شوند، می‌توانید آنها را مستقیماً به Echo Dot متصل کنید. با این حال، هنگام استفاده از Echo Pop باید یک هاب جداگانه انتخاب کنید.

تمایز کاملاً واضح است. اگر از دستگاه های هوشمند زیادی استفاده نمی کنید، Echo Pop به خوبی برای دستورات اولیه به شما کمک می کند. اما، اگر در حال ساختن یک خانه هوشمند با چندین دستگاه متصل هستید، Echo Dot مناسب‌تر است.

Echo Pop در مقابل Echo Dot: کدام یک را باید بخرید؟

همانطور که در ابتدا گفته شد، Echo Dot فقط 10 دلار بیشتر از Echo Pop قیمت دارد. نسبت به قیمت، دستگاه باس بهتر، خروجی صدای حجیم تر و ویژگی های هوشمندتر ارائه می دهد. با این حال، Echo Pop با کیفیت صدای کمی بهتر و مهمتر از آن، طراحی جذاب به سمت راست ضربه می زند.

در پایان روز، همه چیز به نیازها و ترجیحات شخصی شما خلاصه می شود. اگر می‌خواهید یک اسپیکر هوشمند با ظاهری زیبا داشته باشید که به دکوراسیون خانه شما رنگی جاز اضافه کند، Echo Pop بهترین راه حل است. اما اگر عملکرد را به فرم ترجیح می دهید، Echo Dot به شما خدمات بهتری خواهد داد.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/SNq
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *