نیکولا، سازنده کامیون های برقی، 23 درصد از نیروی کار خود را کاهش می دهد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم نیکولا، سازنده کامیون های برقی، 23 درصد از نیروی کار خود را کاهش می دهد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

نیکولا شرکت 270 کارمند یا حدود 23 درصد از نیروی کار خود را اخراج می کند و تلاش های کامیون برقی خود را به آمریکای شمالی محدود می کند زیرا به دنبال حفظ پول نقد است.

این شرکت روز جمعه اعلام کرد 150 کارگر را که از برنامه های اروپایی این شرکت حمایت می کردند، اخراج خواهد کرد. 120 کارمند دیگر مستقر در سایت های فینیکس و کولیج این شرکت در آریزونا نیز شغل خود را از دست خواهند داد. حدود 900 کارمند باقی خواهند ماند.

نیکولا گفت که بریدگی ها هستند انتظار می رود که هزینه های نقدی مربوط به پرسنل را سالانه بیش از 50 میلیون دلار کاهش دهد. در نتیجه کاهش، شرکت الفانتظار می رود هزینه نقدی سالانه تا سال 2024 به کمتر از 400 میلیون دلار کاهش یابد.

سهام روز جمعه 15 درصد کاهش یافت، اما پس از اعلام این خبر، در معاملات پس از بازار حدود 1.7 درصد افزایش یافت.

مایکل لوهشلر، مدیرعامل این شرکت در بیانیه‌ای گفت: «نیکولا یک طرح تجاری متمرکزتر را در این سه‌ماهه آغاز کرده است که بر آمریکای شمالی، تولید کامیون‌های بدون آلایندگی و تجارت هیدروژن HYLA تمرکز دارد.» “کامیون برقی باتری دار ما در بازار است و برای مشتریانمان عملکرد خوبی دارد و کامیون الکتریکی سلول سوختی هیدروژنی در عرض چند هفته به تولید خواهد رسید. ما به طور فعال هزینه ها را مدیریت می کنیم و هزینه ها را کاهش می دهیم. ما در حال ساده سازی عملیات، از جمله ساختار سازمانی خود برای اجرای موثر اهداف خود هستیم.»

رهبری نیکولا از زمانی که بنیانگذار و مدیر عامل آن، تروور میلتون به اتهام کلاهبرداری اوراق بهادار فدرال متهم شد، سعی در تغییر این شرکت داشته است. در حالی که پیشرفت هایی داشته است، از جمله نصب یک مدیر عامل جدید و آماده شدن برای تولید تجاری، اما با سرعت گیرهای متعددی نیز مواجه شده است.

در ماه مه، نیکولا گفت که اخطار حذف از بورس عمومی دریافت کرده است زیرا قیمت سهام آن در 30 روز گذشته زیر 1 دلار بوده است. این شرکت تا 20 نوامبر فرصت دارد تا از قانون حداقل قیمت نزدک پیروی کند که طبق آن قیمت سهام برای 10 روز کاری متوالی باید بالای 1 دلار باشد.

ارزش سهام نیکولا در سال 2020 به 65.90 دلار رسید، زمانی که SPAC پر سر و صدا توسط میلتون رهبری می شد. سهام از آن زمان به 1.19 دلار سقوط کرده است.

این شرکت همچنین برای انتشار سهام بیشتر تلاش کرده است، اما برای جلب سرمایه‌گذاران کافی برای رای دادن به این پیشنهاد تلاش کرده است. در ژوئن، نیکولا در تلاش برای کسب تعداد آرای لازم برای افزودن سهام به بازار، مجمع سالانه سهامداران خود را تا 6 ژوئیه به تعویق انداخت. نیکولا باید بیش از 50 درصد از کل سهام موجود را تضمین کند تا به این پیشنهاد رای مثبت دهد، که در مقایسه با سایر پیشنهادات، نوار بالاتری است. این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که بدون تایید این پیشنهاد، تولید ممکن است به تعویق بیفتد یا لغو شود.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/uORfID
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *