در اینجا دلیل ترسناکی است که سرمایه گذاران معتقدند می توانند از بحران آب و هوا درآمدزایی کنند

زمان مطالعه: 5 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم در اینجا دلیل ترسناکی است که سرمایه گذاران معتقدند می توانند از بحران آب و هوا درآمدزایی کنند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

به هفته نامه استارتاپ ها خوش آمدید. ثبت نام اینجا تا هر جمعه بعد از ظهر آن را در صندوق پستی خود دریافت کنید.

افق رویداد برای زمانی که می توانیم انتظار داشته باشیم که در آب و هوا (به معنای واقعی کلمه) در آب گرم قرار بگیریم، بسیار نزدیکتر شده است. میخوای بدونی چقدر نزدیکه؟ مهلت آب و هوا به اندازه کافی نزدیک است که دوباره برای VC ها جالب است. VC یک کلاس دارایی با چرخه 10 ساله است. به عبارت دیگر: برخی از قدرتمندترین افراد پولدار معتقدند که در 10 سال آینده شاهد بازگشت سرمایه خود خواهند بود. به طور خلاصه، همانطور که در ستون +TC خود در این هفته نوشتم، این موضوع مرا می ترساند.

شبکه های اجتماعی درامااااااا

من مطمئن هستم که توییتر از دیدن اینکه Reddit در این هفته بسیاری از سرفصل ها را به خود اختصاص داده است، آسوده می شود. به نظر می رسد که تیم رهبری Reddit دکمه حرکت آهسته را زده و کنترل چند قطار را قبل از زدن دکمه “با بخار کامل” و نشان دادن قطارها به سمت یکدیگر در دست گرفته است.

این تصادف قطار با حرکت آهسته کاملاً یک چیز است و همه آن به قیمت گذاری API جدید Reddit مربوط می شود. برنامه محبوب شخص ثالث Reddit Apollo اعلام کرد که در حال خاموش شدن است، و مدیر عامل Reddit طرفدار زیادی از سقوط آن نبود و به توسعه دهنده Apollo هر دو بشکه را در یک AMA پر از درام داد. Reddit برای مدت کوتاهی از کار افتاد، subreddits و ناظران اعتراض کردند – هزاران نفر از آنها، در واقع – و به نظر می رسد که بسیاری از آنها قصد دارند برای مدت نامحدودی تعطیل بمانند. بهشت بخیر، این یک بلیط یک طرفه به شهر Yikes در اطراف است.

الون نباید خیلی راحت باشد. پناهگاه پرندگان سرفصل های خاص خود را داشت و بیشتر آنها … فوق العاده دلگرم کننده نبودند. از طرف دیگر، ایلان دیگر نیازی به مدیرعاملی نداشت، زیرا لیندا یاکارینو رسماً صندلی بزرگ را به عنوان مدیرعامل توییتر بر عهده گرفت. خبر بعدی این بود که توییتر به دلیل پرداخت اجاره بها از دفتر بولدر خود اخراج شد. اوف الکس نشان داد که درآمد تبلیغاتی توییتر تا چه حد کاهش یافته است. TL;DR: زیبا نیست.

تصویر لیندا یاکارینو با پرندگان توییتر در پس زمینه، نماینده مدیرعامل جدید توییتر

اعتبار تصویر: Bryce Durbin/TechCrunch

روبات ها می آیند! روبات ها می آیند!

هوش مصنوعی همچنان بر پوشش خبری ما تسلط دارد، زیرا تحرکات زیادی در آن فضا وجود دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  IQ Endoscopes سرمایه گذاری 5.2 میلیون پوندی را تضمین می کند

ضربات هوش مصنوعی Mistral فرانسه یک دور اولیه 113 میلیون دلاری برای مقابله با OpenAI جمع آوری کرد. ممکن است در اتحادیه اروپا که به شدت بر حفظ حریم خصوصی متمرکز است، مزیتی داشته باشد – اما، دروغ نخواهم گفت، ارزش 260 میلیون دلاری شرکت را نیز بالا بردم – این ارزش سهام زیادی است که باید در یک دور اولیه آن را رها کرد.

یک سری اخبار هوش مصنوعی شرکتی وجود داشت که همه آنها مربوط به استارتاپ ها نیست، اما خلاصه این است که Meta منبع باز یک تولید کننده موسیقی مبتنی بر هوش مصنوعی است، در حالی که Itoka می خواهد موسیقی تولید شده توسط هوش مصنوعی را از طریق بلاک چین مجوز دهد. من انزجار خود را نسبت به فناوری بلاک چین به طور کلی (و طنز دردناک بلاک چین برای آب و هوا به طور خاص) پنهان نکرده ام، اما به نظر می رسد که این فناوری غیرشروع کننده ای بسیار قوی است. به من ثابت کن که اشتباه می کنم، ایتوکا، به من ثابت کن که اشتباه می کنم.

موضوع قوی – مورگان استدلال می کند که Blush، عاشق هوش مصنوعی از همان تیم Replika، چیزی بیش از یک ربات جنسی است. من به نوعی به آن علاقه دارم، در واقع – ارسال پیامک سرگرم کننده است، و من مجذوب امکانات خلاقانه جسارت با یک روبات هستم. تا زمانی که به ع منتقل شده از طریق متن مبتلا نشم. اهم

Blush با ساختاری شبیه به یک برنامه دوستیابی، کاربران را با آواتارهای هوش مصنوعی مطابقت می دهد "تمرین" معاشقه و سایر تعاملات عاشقانه.

اعتبار تصویر: سرخ شدن

رفیق، من کجاست… آیا ما دیگر به آنها ماشین می گوییم؟

کاروانا در یک افزایش قیمت سهام باورنکردنی بود، تا اینکه به گارد ریل برخورد کرد. هری و الکس ارتفاعات سر به فلک کشیده، اعماق خرد شده و جهش های عجیب و غریب بین این دو را که به نظر می رسد شرکت خود را در آن پیدا کرده است، از هم جدا می کنند. شرکت پیش بینی سود رکورد اگر شما یکی از برادران WallStreetBets بودید که از نابودی شرکت مطمئن باشید بسیار بد است، اما من مطمئن هستم که خود استارت آپ راحت شد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  برندگان 2023 مدیلینک انگلستان و جوایز نوآوری Med-Tech معرفی شدند

داستان بزرگ دیگری که در رادار ما بوده است تسلا و استاندارد شارژ آن است. ما گزارش دادیم که جنرال موتورز و فورد می توانند به جرقه جنگ استانداردهای شارژ کمک کنند و به این نتیجه رسیدیم که شبکه های شارژرهای الکتریکی به استاندارد تسلا روی می آورند، زیرا پشتیبانی از آن تسریع می یابد. در TC+، تیم به این فکر می‌کند که آیا شبکه سوپرشارژر تسلا تحت فشار معاملات جنرال موتورز و فورد تحت فشار قرار می‌گیرد یا خیر – اما همچنین اینکه تسلا یک برنده در دست دارد. در ماه فوریه، گوگل شارژرهای خودروهای الکتریکی را به محصول خود اضافه کرد و این هفته، نیز از این روش پیروی کرد – Apple Maps نقاط باز نزدیک شما را نشان خواهد داد.

همچنین در این هفته، من از اینکه خودروهای الکتریکی به سمت عقب می روند، از این جهت که بزرگتر، سنگین تر و احمقانه تر می شوند، ابراز تاسف کردم – فقط برای هری که در مورد دو نقطه مقابل گزارش می دهد: شرط بندی Telo آمریکا برای یک پیکاپ کوچک رویایی آماده است و کانسپت Topolino کوچک فیات که به نظر عالی می رسد. ستایش می کند. یاس

شارژ تسلا در سوپرشارژرها

اعتبار تصویر: SAUL LOEB/AFP/Getty Images

نه دقیقا اخبار استارت آپی، اما ارزش آن را دارد که به عنوان یک بنیانگذار استارتاپ در این فضا در رادار خود نگه دارید:

مطالب برتر این هفته در TechCrunch

همین است، مردمی! اگر می‌خواهید نکات خبری را برای من بفرستید، آنچه را که پوشش می‌دهم و نحوه دسترسی به من در اینجا آمده است. و اگر عاشق یک Pitch Deck خوب هستید، در اینجا لیست کاملی از Pitch Deck Teardowns من در TechCrunch+ و نحوه ارسال مطالب خود را مشاهده می کنید.

صلح، هفته آینده می بینمت!

IRL تعمیر TechCrunch خود را دریافت کنید. در سپتامبر امسال در Disrupt 2023 در سانفرانسیسکو به ما بپیوندید تا خود را در همه چیز استارتاپ غرق کنید. از مصاحبه‌های سرفصل‌ها گرفته تا میزگردهای صمیمی گرفته تا یک نمایشگاه استارت‌آپ پرجمعیت، چیزی برای همه در Disrupt وجود دارد. اکنون تا 11 آگوست با خرید گذرنامه خود تا 600 دلار پس انداز کنید و با کد تبلیغاتی STARTUPS، 15 درصد صرفه جویی کنید. بیشتر بدانید.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/trK
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *