هدف پیوند داده های Rhisa و Gradient Health تسریع نوآوری است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت‌های فناوری پزشکی Rhisa و Gradient Health با ارائه مقیاس جدیدی از داده‌های متنوع به محققان از سراسر جهان، به نیروهای خود برای تسریع نوآوری در مراقبت‌های بهداشتی می‌پیوندند.

(AI) این پتانسیل را دارد که فناوری پزشکی را متحول کند، با این حال اثربخشی آن می‌تواند با استفاده از مجموعه داده‌های آموزشی کوچک و غیرنماینده مختل شود. این موضوع همچنین توجه قابل توجهی را از سوی تنظیم‌کننده‌ها جلب می‌کند، به این معنی که توسعه‌دهندگان اکنون باید مطمئن شوند که محصولات هوش مصنوعی آن‌ها قبل از اینکه بتوانند مجوزهای FDA یا CE را تضمین کنند، بر روی مجموعه داده‌های به اندازه کافی متنوع آموزش دیده‌اند.

این همکاری که دو قاره را در بر می گیرد به این معنی است که بیماران در سراسر اروپا و آمریکای شمالی می توانند از فناوری های پزشکی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی بهره مند شوند. علاوه بر این، محققان در این مناطق اکنون می توانند به سرعت و ایمن به داده های سازگار دسترسی داشته باشند.

پیر کامپردون، مدیر عامل Rhisa، گفت: “کار با Gradient یک جهت آشکار برای Rhisa است زیرا ارزش ایجاد را برای کل اکوسیستم مراقبت های بهداشتی چند برابر می کند. علاوه بر این، تیم‌های متقابل ما از همان روز اول به طور کامل از ماموریت هدایت Rhisa پشتیبانی می‌کنند: تسریع نوآوری پزشکی با داده‌های بسیار واجد شرایط.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  AMD FSR در مقابل Nvidia DLSS: کدام یک ارتقاء دهنده بهتر برای بازی است

جاش میلر، مدیر عامل Gradient Health، افزود: “ما از اعلام همکاری خود با Rhisa بسیار هیجان زده هستیم. این یک خبر عالی برای مشتریان ما و در نتیجه بیمارانی است که از فناوری های خود در ایالات متحده و اروپا بهره مند می شوند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/hGGDzu
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *