هشت مبتکر نوردیک راه حل هایی را به یورکشایر و هامبر می آورند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

هشت مبتکر از منطقه نوردیک برای آوردن نوآوری های بهداشتی به منطقه یورک شایر و هامبر در دومین کمپ بین المللی Propel@YH انتخاب شده اند.

AHSN ها به طور فزاینده ای در مقیاس جهانی فعالیت می کنند – ایجاد مشارکت های استراتژیک با نهادهای بین المللی برای تحریک سرمایه گذاری داخلی و فرصت های رشد صادرات. بوت کمپ Propel@YH برای شهروندان یورکشایر و هامبر که بیماران آنها ابتدا از بهترین فناوری بهره مند می شوند، امیدوار کننده است و منطقه نیز از سرمایه گذاری داخلی که این برنامه تضمین می کند سود می برد. پس از موفقیت بوت کمپ افتتاحیه در سال 2022، سه شرکت از پنج شرکت آمریکایی که در این برنامه شرکت کردند، دفتر مرکزی خود را در بریتانیا در لیدز تأسیس کردند.

نوآوری هایی که برای کمپ بوت نوردیک وارد منطقه می شوند شامل یک حسگر منعطف برای کسانی که با بی اختیاری زندگی می کنند، نرم افزار صرفه جویی در زمان برای فرآیندهای مرتبط با دارو و محصولی برای مدیریت جریان بیمار و برنامه ریزی منابع است.

شرکت های کوچک و متوسط ​​(SME) انتخاب شده عبارتند از:

نوآوران در طیف وسیعی از کلاس‌های آموزشی، کارگاه‌ها و رویدادهای شبکه‌ای در سراسر لیدز شرکت خواهند کرد. محتوای برنامه شامل درک نحوه عملکرد NHS، حاکمیت NHS، چارچوب‌های مالی و تدارکات، ایمنی بالینی، و مقررات تامین‌کننده، توسعه پیشنهادهای مبتنی بر شواهد و مدل‌های بازپرداخت است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  3 روش برای روشن یا خاموش کردن حالت خاموش در آیفون بدون سوئیچ

این شرکت ها همچنین به شرکای AHSN که تخصص خاصی را به برنامه می آورند دسترسی خواهند داشت و شامل موارد زیر است:

یورکشایر و هامبر AHSN یکی از 15 AHSN است که توسط NHS راه اندازی شده است تا به عنوان بازوی کلیدی نوآوری NHS عمل کند. این به عنوان پلی بین ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی، کمیسیون ها، دانشگاه ها و صنعت عمل می کند و گسترش و پذیرش نوآوری های اثبات شده را در سراسر سیستم مراقبت های بهداشتی محلی برای بهبود سلامت و رفاه منطقه تسریع می بخشد.

نویل یانگ، مدیر شرکت و نوآوری در یورکشایر و هامبر AHSN گفت: «بسیار عالی است که می‌بینیم شرکت‌های نوآوری از سراسر جهان می‌خواهند محصولات خود را به بریتانیا بیاورند، به‌ویژه اینجا در یورکشایر و هامبر. به عنوان بخشی از ماموریت ما برای حمایت از رشد اقتصادی و بهبود سلامت و رفاه منطقه خود، بوت کمپ Propel@YH با جذب این مشاغل به بازار NHS به امنیت سرمایه گذاری و مشاغل کمک می کند.

اگر بتوانیم با موفقیت از این نوآوران برای استقرار خود در یورکشایر حمایت کنیم، می‌توانیم از دارایی‌های منطقه‌ای بزرگی که در اختیار داریم و قدرت شبکه AHSN برای گسترش این نوآوری‌ها در سراسر کشور، تضمین سرمایه‌گذاری، مشاغل و مزایای سلامتی و رفاه استفاده کنیم. برای کل بریتانیا مایلم از شرکای خود و حامی ما، Nordic Innovation، که ما را قادر به اجرای این برنامه کوتاه اما فشرده کردند، تشکر کنم، امیدواریم بتوانیم در آینده میزبان کمپ های بوت بیشتر برای سایر مشاغل بین المللی باشیم.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه گرفتن اسکرین شات در اپل واچ

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/KnlJEC
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *