ثبت نام برای MD&M West باز است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

این رویداد در تاریخ 7 تا 9 فوریه 2023 در مرکز کنوانسیون آناهیم برگزار می‌شود که هر پنج برند نمایشگاهی را برای مهمانان و غرفه‌داران در خود جای داده است تا با هر جنبه‌ای از صنعت تولید ارتباط برقرار کنند.

آدرین زپدا، مدیر رویداد گروه، گفت: «با نمایش جدیدترین و بهترین‌های صنعت تولید از طراحی، نمونه‌سازی، بسته‌بندی و مونتاژ رباتیک تا اتوماسیون در صنایع مختلف نوآوری مانند پزشکی تا حشیش، تولید مبتنی بر غرب. رویداد بهترین مکان ملاقات برای ارتباط بین بازارهای تولیدی دائماً در حال تحول است. تمرکز رویداد ما بر روی پنج صنعت کلیدی زیر ر تولید، طیف بی‌پایانی از محصولات و آموزش را از برندهای قدرتمند جهانی ارائه می‌کند که الهام‌بخش نوآوری و رشد جمعی است.

نمایشگاه سال گذشته میزبان بیش از 1400 غرفه‌دار در نمایشگاه بود و شرکت‌کنندگان ثبت‌نام شده این فرصت را داشتند که با 145 جلسه در طول این رویداد سه روزه شرکت کنند. در ادامه سال جاری، قالب رویداد در دسترس خواهد بود و به عنوان ابزاری قبل، حین و پس از نمایشگاه عمل می کند و به ثبت نام کنندگان اجازه می دهد تا با غرفه داران و شرکت کنندگان برای فرصت های شبکه ارتباط برقرار کنند.

زپدا افزود: تاکید بر اینکه این نمایشگاه از زمان بازگشت به فضاهای زنده چقدر پیشرفت کرده است بسیار مهم است. با اضافه شدن قالب Smart Event، ما اقداماتی را برای افزایش و گسترش بیشتر امکانات برای تعامل حضوری و همچنین گسترش بیشتر رویداد خود از راه دور برای کسانی که نمی‌توانند حضوری در نمایشگاه شرکت کنند، انجام داده‌ایم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بازاریابی چند کاناله در مقابل بازاریابی چند کاناله توضیح داده شده است

ثبت‌نام‌کنندگان می‌توانند پلتفرم رویداد هوشمند را دانلود کنند، جایی که می‌توانند به طور انحصاری با مهمانان شرکت‌کننده، برندها، غرفه‌داران و مطبوعات، شبکه‌های پیش از رویداد و پس از نمایش را به اشتراک بگذارند. با این رویداد هوشمند، برنامه ریزی تجربه غرب از پیش به ثبت نام کنندگان اجازه می دهد تا جلسات را به دستور کار خود اضافه کنند، فرصتی برای برنامه ریزی جلسات، ارتباط از طریق پیام مستقیم، و تامین کنندگان و فروشندگانی که در محل حضور خواهند داشت را بررسی کنند. پلتفرم دیجیتال همچنین دید بیشتری را برای برندها فراهم می کند، زیرا شرکت کنندگان می توانند لوگوهای مشترک، عکس ها، بیو، توضیحات و موارد دیگر را مشاهده کنند.

شرکت کنندگان این فرصت را خواهند داشت تا در سه روز پر عمل با غرفه داران و سخنرانان در سراسر صنعت طراحی و ساخت پیشرفته ارتباط برقرار کنند. با نزدیک به 1500 غرفه دار که قرار است جدیدترین نوآوری ها و طرح های خود را به نمایش بگذارند، با افزایش علاقه به حضور، این رویداد نوآوری های برندهای برتر مانند 3M، B. Braun، Confluent، Teleflex Medical OEM، Zeus، Canon Virginia، FANUC، Protolabs و بیشتر.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/SShClO
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *