هوش مصنوعی ریمیکس خلاقانه را اختراع نکرده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم ریمیکس خلاقانه را اختراع نکرده است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

و احتمالاً مشاغل خلاقانه را حذف نخواهد کرد

در اواخر دهه 1950 و اوایل دهه 1960، گروهی از هنرمندان و نویسندگان در یک هتل فرسوده در پاریس اقامت داشتند که به هتل بیت معروف شد. نزدیکی آنها به یکدیگر باعث گرده افشانی هنرمندانه خارق العاده ای شد. خلاقان نسل بیت که در آنجا زندگی می‌کردند، مواد مخدر، رابطه جنسی و خلاقیت را آزمایش می‌کردند و زمینه را برای انقلاب ضدفرهنگی که بعداً به وجود آمد آماده می‌کردند.

یکی از هنرمندانی که در این هتل زندگی می‌کرد، بریون گیسین بود که ایده‌ای به نام «کات آپ» (cut ups) را مطرح کرد، جایی که با یک چاقوی ابزار دقیق، کتاب‌ها یا نشریات را برش داد و برش‌ها را روی یک تکه کاغذ چسباند و چیزی کاملاً متفاوت تولید کرد. به گفته نویسنده بری مایلز در کتاب سال 2000 خود “The Beat Hotel”، افرادی که کارهایشان را بریده و دوباره از آنها استفاده می کرد، گاهی اوقات از این استفاده مجدد از کلمات به دقت ساخته شده خود ناراحت بودند.

شما می توانید پویایی مشابهی را در امروز با استفاده مجدد از آثار هنری و کلمات از طریق استفاده از هوش مصنوعی مولد مشاهده کنید. به روشی مشابه، تنش بین هنرمندان و نسل جدیدی از خالقان ایجاد کرده است، درست مانند کارهای گیسین در سپیده دم ضد فرهنگ دهه 1960.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تبدیل و باز کردن فایل صفحات در رایانه شخصی ویندوز: 6 بهترین راه

زمان به نفع شماست

اسکات بلسکی، مدیر ارشد استراتژی ، زمانی که استارت آپ او Behance را در سال 2012 به قیمت 150 میلیون دلار خرید، به این شرکت آمد. در سال 2019، این شرکت Moodboards را معرفی کرد، مکانی که در آن هنرمندان می‌توانند الهامات هنری را برای آنچه که در نهایت خلق می‌کنند جمع‌آوری کنند. ایده این بود که به هنرمندان نقطه شروعی برای تفکر در مورد ایده هایشان داده شود.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/UaKUGM
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *