آیفون 15 ممکن است نشان دهنده تغییر به یک فناوری باتری جدید برای اپل باشد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شایعات زیادی در مورد 15 شنیده‌ایم و آخرین موردی که توجه ما را به خود جلب کرده مربوط به نوع جدیدی از فناوری باتری است که ممکن است با گوشی‌های پرچمداری که قرار است در ماه سپتامبر عرضه شوند، معرفی کند.

همانطور که در تیتر چاشنی @RGcloudS (از طریق BGR)، هر چهار مدل آیفون 15 قرار است با چیزی که به عنوان طراحی باتری انباشته شناخته می شود عرضه شوند. این در حال حاضر در خودروهای الکتریکی استفاده می شود و – همانطور که از نامش پیداست – به این معنی است که اجزای باتری روی هم قرار گرفته اند.

این بدان معناست که در تئوری، باتری می تواند بسته بندی محکم تری داشته باشد و چگالی انرژی بالاتری ارائه دهد. مشکل این است که باتری داغ تر می شود، بنابراین مهندسی دقیقی لازم است تا این عملکرد به درستی در داخل آیفون انجام شود.

با فرض اینکه مهندسان اپل بتوانند آن را درست انجام دهند، ممکن است شاهد بهبود عمر باتری در سری آیفون 15 باشیم. همچنین می‌تواند به این معنی باشد که باتری‌ها از نظر فیزیکی کوچک‌تر هستند و فضای بیشتری را در داخل شاسی گوشی برای سایر اجزا (یا مکانیسم‌های خنک‌کننده) می‌دهند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 روش برتر برای رفع کار نکردن پورت HDMI در مک

معرفی محدود

ما اطلاعات بیشتری در مورد این فناوری باتری انباشته از نشت دریافت نمی کنیم. ظاهراً این فناوری “محدود” باقی مانده است، بنابراین ممکن است این بار در حالی که اپل برخی از مشکلات را برطرف می کند، به طور کامل اجرا نشود.

همان منبع ادامه می دهد که آیفون های با شارژ 40 واتی سیمی و 20 واتی MagSafe تست شده اند (از 20 وات سیمی و MagSafe 15 واتی در سری آیفون 14) – در حالی که همچنین اشاره می کند که ممکن است این سرعت ها تا آیفون 16 به دست نیاید. .

لازم به ذکر است که همانطور که قبلاً گزارش داده بودیم، شایعه شده است که سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا از همان فناوری باتری انباشته، همراه با افزایش متناظر در سرعت شارژ آن بهره می برد.

دلیل دیگری که ممکن است گوشی های آیفون 15 عمر باتری بهتری نسبت به مدل های قبلی خود داشته باشند، معرفی تراشه A17 و کارایی بهبود یافته ای است که ارائه می دهد. ما باید مطمئن باشیم که این گوشی ها چه زمانی در اواخر سال عرضه می شوند.



امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/aYwutB
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *