واتس اپ اکنون به شما امکان می دهد تا چت های فردی را قفل و مخفی کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم اکنون به شما امکان می دهد تا های فردی را قفل و مخفی کنید
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

واتس‌اپ امروز اعلام کرد که قابلیت جدیدی به نام «قفل چت» را معرفی می‌کند که به کاربران یک لایه امنیتی اضافی برای صمیمی‌ترین مکالماتشان می‌دهد. همانطور که از نام آن پیداست، این ویژگی به شما امکان می دهد یک چت را قفل کنید، که این موضوع را از صندوق ورودی خارج می کند و آن را در پشت پوشه خود قرار می دهد که فقط با رمز عبور دستگاه یا بیومتریک شما مانند اثر انگشت قابل دسترسی است.

هنگامی که یک چت را قفل می کنید، برنامه به طور خودکار محتوای آن چت را نیز در اعلان ها پنهان می کند. می توانید با ضربه زدن روی نام یک به یک یا گروه و انتخاب گزینه قفل، چت را قفل کنید. برای نمایش این چت ها، باید به آرامی صندوق ورودی خود را پایین بیاورید و رمز عبور تلفن یا بیومتریک خود را وارد کنید.

این شرکت در ادامه نوشت: «ما فکر می‌کنیم این ویژگی برای افرادی که دلیلی برای به اشتراک گذاشتن تلفن‌هایشان هر از گاهی با یکی از اعضای خانواده دارند یا در لحظاتی که شخص دیگری گوشی شما را در دست می‌گیرد، دقیقاً در لحظه‌ای که چت ویژه‌ای می‌رسد، عالی خواهد بود.» یک پست وبلاگ

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چرا ChatGPT در برخی از زبان ها بیشتر از دیگران دروغ می گوید

این شرکت متعلق به متا می گوید که قصد دارد گزینه های بیشتری را برای Lock اضافه کند، از جمله قفل کردن برای دستگاه های همراه و ایجاد یک رمز عبور سفارشی برای چت های شما تا بتوانید از رمز عبور منحصر به فردی متفاوت از رمزی که برای تلفن خود استفاده می کنید استفاده کنید.

اگرچه واتس‌اپ رمزگذاری سرتاسری را ارائه می‌کند، اما زمانی که شخصی دسترسی به تلفن شما را باز کرده باشد و بتواند پیام‌های شما را ببیند، اعمال نمی‌شود. ویژگی جدید یک لایه امنیتی اضافی در این موارد فراهم می کند.

این ویژگی جدید چند هفته پس از افزودن چند به‌روزرسانی جدید در مورد نظرسنجی‌ها و اشتراک‌گذاری در پلتفرم واتس‌اپ ارائه می‌شود. به عنوان بخشی از این به‌روزرسانی‌ها، اکنون می‌توانید نظرسنجی‌های تک رأیی ایجاد کنید، به این معنی که می‌توانید نظرسنجی‌ای را برگزار کنید که در آن افراد فقط یک بار مجاز به رأی دادن هستند. در مورد اشتراک‌گذاری، اکنون می‌توانید رسانه‌ها را با زیرنویس ارسال کنید.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qPfbvY
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *