ویندوز 11 با آپدیت جدید از دو جهت زندگی را برای گیمرهای رایانه شخصی بهتر می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آپدیت انباشته ویندوز 11 که از هفته گذشته برای های شخصی عرضه شد، دارای چند ویژگی بسیار خوب برای گیمرها است.

Latest اشاره کرد که یک ویژگی را به آنها یادآوری کرده است که با به روز رسانی تجمعی ماه جولای (KB5028185) ارائه می شود، یعنی تغییری که به نفع برخی از بهترین موس های بازی موجود است.

یک مهندس نرم افزار در مایکروسافت به سایت فناوری گفت: «بعضی از شما با به روز رسانی جولای 2023 عملکرد بهتری در بازی خواهید دید. این [July 2023 Update] هنگامی که از ماوس با نرخ گزارش بازی بالا استفاده می کنید، عملکرد را بهبود می بخشد.”

نرخ گزارش بالا، که در غیر این صورت به عنوان نرخ نظرسنجی شناخته می شود، به این معنی است که ماوس موقعیت خود را بیشتر چک می کند، که منجر به دقت بهتر می شود.

با این حال، مشکل ماوس‌هایی با نرخ نظرسنجی بالا این است که ویندوز 11 باعث ایجاد لکنت در این دستگاه‌های جانبی می‌شود، به دلیل درخواست‌هایی که روی پشته ورودی سیستم‌عامل ایجاد می‌شود (که می‌تواند هنگام استفاده از ماوس با نرخ گزارش بالا به‌علاوه یک سری لوازم جانبی دیگر بازی، بیش از حد بارگیری شود. مثلاً برای استریم استفاده می شود).

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 راه برای رفع خطای ChatGPT در حال حاضر در ظرفیت است

خوشبختانه این مشکلات لکنت زبان با پچ KB5028185 برطرف شده است.

یکی دیگر از امتیازات مهم دیگر برای گیمرهای رایانه شخصی، رفع یک باگ بد است که باعث خطاهای تشخیص و بازیابی زمان (TDR) شده است.

این‌ها می‌توانند منجر به یخ زدن یا خراب شدن بازی شوند، بنابراین گاهی اوقات بسیار خسته کننده هستند، به خصوص در مواردی که البته اگر ذخیره نکرده باشید، ممکن است پیشرفت خود را از دست بدهید.


تجزیه و تحلیل: چیزهای خوب برای گیمرها به وفور

بازخورد اولیه در مورد وضوح خطای TDR در آزمایش مثبت به نظر می رسد – و همین امر در مورد اصلاح نرخ نظرسنجی نیز صدق می کند – بنابراین به نظر می رسد به روز رسانی جولای تقریباً یک امر ضروری برای گیمرهای رایانه شخصی است.

نه اینکه به هر حال انتخابی در مورد نصب به‌روزرسانی تجمعی نداشته باشید، زیرا آنها اجباری هستند، عمدتاً به دلیل اصلاحات امنیتی اعمال شده با این وصله‌ها. مایکروسافت نمی‌خواهد هیچ کاربری در معرض آسیب‌پذیری قرار گیرد، بنابراین این قابل درک است (اگرچه می‌توانید نصب یک پچ را برای مدت کوتاهی در Windows 11 Home به تعویق بیندازید).

گیمرها در آینده نزدیک چیزهای خوبی دارند، از جمله هاب Dynamic Lighting، که به کاربران ویندوز 11 اجازه می دهد تا به جای اینکه سیستم خود را با برنامه های شخص ثالث پر کنند، تمام لوازم جانبی RGB را از یک مکان مرکزی کنترل کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Instax Mini Evo vs Polaroid Now+: کدام یک دوربین فوری بهتر است

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/sxqZDD
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *