پروتون سرویس ذخیره سازی ابری رمزگذاری شده خود را به دسکتاپ می آورد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم پروتون سرویس ذخیره سازی ابری رمزگذاری شده خود را به دسکتاپ می آورد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

پروتون، شرکت سوئیسی که پشت سر انواع خدمات آنلاین متمرکز بر حریم خصوصی است، برای اولین بار سرویس ذخیره سازی ابری رمزگذاری شده (E2EE) خود را به دسکتاپ آورده است.

پس از یک مرحله بتا طولانی، پروتون درایو از امروز در در دسترس است و انتظار می‌رود که نسخه مک به زودی در آزمایش بتا قرار گیرد.

پروتون که در سال 2014 تأسیس شد، ابتدا بر روی یک جایگزین رمزگذاری شده به نام Proton Mail متمرکز بود، اما این شرکت از آن زمان VPN، مدیر رمز عبور و برنامه تقویم خود را راه اندازی کرده است. سپتامبر گذشته یک سرویس ذخیره سازی ابری را در وب راه اندازی کرد و چند ماه بعد همتایان خود را راه اندازی کردند.

پروتون درایو برای ویندوز

پروتون درایو برای ویندوز اعتبار تصویر: پروتون

Proton Drive به‌عنوان یک سرویس ذخیره‌سازی ابری رمزگذاری‌شده و سرویس اشتراک‌گذاری فایل با دانش صفر ارائه می‌شود، که اساساً به این معنی است که هیچ‌کس به جز فرستنده و گیرنده نمی‌تواند به هیچ یک از داده‌هایی که بین آنها به اشتراک گذاشته شده است دسترسی داشته باشد. این یک نقطه فروش بزرگ در مقایسه با رقبای موجود در فضا مانند Google Drive و OneDrive مایکروسافت خواهد بود، اگرچه Dropbox اخیرا دارایی‌های خاصی را از یک استارتاپ به نام Boxcryptor خریداری کرده است که قصد دارد در نهایت چیزی شبیه به Proton Drive ارائه دهد. با این حال، این تنها به عنوان یک مزیت برای مشترکین تجاری پولی ارائه می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 روش برتر برای رفع عدم امکان ورود به Microsoft OneNote در ویندوز

پروتون درایو، به نوبه خود، به شکل پایه به صورت رایگان با 1 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری در دسترس است، با کاربرانی که می توانند با طرح ماهانه 9.99 دلاری Proton Unlimited به 500 گیگابایت فضای ذخیره سازی رمزگذاری شده ارتقا دهند، که همچنین نسخه های پریمیوم سایر خدمات پروتون را باز می کند.

همچنین یک اشتراک مستقل Proton Drive با هزینه 3.99 دلار در ماه وجود دارد که دارای محدودیت فضای ذخیره سازی 200 گیگابایتی است.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ZbM
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *