پیترا به سازندگان کمک کرد تا مشاغل DTC را راه اندازی کنند. اکنون یک نقشه راه برای همه دارد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم پیترا به سازندگان کمک کرد تا مشاغل DTC را راه اندازی کنند. اکنون یک نقشه راه برای همه دارد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

دنیای تجارت مستقیم به مصرف کننده همچنان پر سر و صدا است. تنها راه اندازی یک کسب و کار و تبلیغات در گوگل و کافی نیست: تاجران تجارت الکترونیک امروزی باید بر همه کانال ها مسلط باشند.

اینجاست که پیترا وارد می‌شود. تیم سابق اوبر به رهبری روناک تریودی، یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل، در سال 2019 به عنوان بازاری برای فروشندگان جواهرات شروع به کار کرد و در سال 2021 به سازندگان کمک کرد تا برای راه‌اندازی و افزایش خطوط تولید محصولات خود را ایجاد کنند. جمع آوری 15 میلیون دلار سرمایه در سری A در این فرآیند.

تریودی در مصاحبه ای گفت: «اجرای یک تجارت سودآور DTC یا تجارت الکترونیکی به طور فزاینده ای دشوار می شود. ما وارد دورانی می‌شویم که نمی‌توانید صرفاً بیش از حد خرج کنید و راه خود را برای ادامه رشد هک کنید. کانال های بیشتری وجود دارد و با تعداد زیادی مارک های آنلاین، باید متمایز شوید. محتوای شما باید عالی باشد و باید در مورد نحوه رشد کسب و کار خود به صورت آنلاین نوآوری کنید و باشید.

از سال 2021، رویکرد شرکت زیرساخت تجارت الکترونیک برای هدایت مشتریان در فرآیند ایجاد یک تجارت الکترونیکی، از جمله دسترسی آنها به بیش از 1000 تامین کننده برای همه چیز، از منبع یابی تا انجام سفارش، اکنون 100000 کاربر فعال را برای آنها به ارمغان آورده است. پیترا همچنین سال 2022 را با افزایش 100 برابری در حجم تراکنش و افزایش 35 برابری در درآمد سالانه به پایان رساند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  داستان های یوتیوب

امروز، این شرکت اعلام کرد که با سرمایه جدید 16 میلیون دلاری در قالب توسعه سری A به رهبری M13 بسته شده است. Founders Fund که رهبری سری A اولیه را بر عهده داشت، همانند TQ Ventures و Abstract Ventures در این دور شرکت کرد. تریودی گفت که پیترا در مجموع 36 میلیون دلار جذب کرد و دور اخیر ارزش شرکت را 30 درصد افزایش داد.

تدارکات توانمندسازی تجارت پیترا

داشبورد لجستیک پیترا. اعتبار تصویر: پیترا

با بودجه جدید، Pietra با عضویت ارتقا یافته Pietra وارد بخش فعال سازی تجارت می شود، اشتراک ماهانه ای که از 39 دلار در ماه شروع می شود و برای دسترسی به ابزارهای نرم افزار رایگان در همه چیز، از بازده تا بازاریابی تأثیرگذار، شروع می شود. همچنین دارای یک شبکه تدارکات شخص ثالث و کانال فروش و توزیع است. می توانید از Pietra به صورت رایگان استفاده کنید. تریودی گفت در حال حاضر حدود 10 درصد از کاربران آن پولی دریافت می کنند.

علاوه بر این، این شرکت قصد دارد در سال 2023 در سطح بین المللی گسترش یابد، تیم خود را دو برابر کند و عملیات خود را در لس آنجلس، سانفرانسیسکو و نیویورک گسترش دهد.

تریودی دور اخیر را “فرصت طلبانه” خواند. این شرکت هنوز بیش از دو سال از باند پرواز داشت، اما می‌خواست چند کارمند اضافی بیاورد و تقاضا را برآورده کند که سال گذشته نتوانست سرویس دهد. به عنوان مثال، Pietra آن 100000 مشتری ثبت نام کرده بود، اما تنها توانست کسری از آنها را به عنوان مشتری وارد کند. علاوه بر این، این شرکت هنوز نمی‌خواست یک سری B کامل تولید کند تا زمانی که به برخی نقاط عطف داخلی با مشتریان و محصولات پیشنهادی دست پیدا کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  PhonePe تحت حمایت Walmart قرار است سلطه گوگل را با فروشگاه اپلیکیشن در هند به چالش بکشد

تریودی گفت: “ما می خواهیم بزرگترین شبکه عضویت در جهان را برای شرکت ها بسازیم.” با گذشت زمان، Pietra همه ابزارها، برنامه‌ها و نرم‌افزارهایی را ارائه می‌کند که مردم عادت دارند برای آن‌ها پول زیادی خرج کنند، اما با کسری از قیمت در دسترس اعضا قرار خواهند گرفت.

در همین حال، به عنوان بخشی از سرمایه گذاری، کارتر ریوم و برنت موری از M13 به هیئت مدیره پیترا می پیوندند. رئوم، یکی از بنیانگذاران و شریک مدیریت، M13 را با برادرش کورتنی ریم، پس از فروش کسب و کار Veev به Luxco در سال 2016 راه اندازی کرد.

او همچنین همسرش پاریس هیلتون را تماشا کرد که تجارت الکترونیکی خود را به یک امپراتوری 4 میلیارد دلاری تبدیل کرد، بنابراین پیترا برای او درک کرد که چگونه یک تجارت را از پایه تا توزیع بسازد.

رئوم به TechCrunch گفت: «آن‌ها با داشتن 100000 عضو و 9000 مشترک پرداختی، به شما نشان می‌دهند که این پایان‌نامه درست است. پس از ردیابی این شرکت به مدت دو سال، آنها در آن لحظه پرتگاهی هستند که همه این چیزها با هم برخورد می کنند: من عاشق پیشینه آنها در اوبر، توانایی آنها در فکر کردن به عنوان یک پلتفرم و نحوه نیرو دادن به نسل بعدی شرکت های DTC هستم.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/NFN
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *