چرا هر شبکه شارژ EV ترکیبی نمی تواند با تسلا رقابت کند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم چرا هر شبکه شارژ EV ترکیبی نمی تواند با تسلا رقابت کند؟
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

این هیچ رازی نیست که زیرساخت شارژ وسایل نقلیه الکتریکی به طور کلی بد است.

البته استثنائاتی هم وجود دارد: تسلا به خوبی آن را کشف کرده است و برخی از راهروهای بسیار پرتردد به خوبی پوشش داده شده اند. اما به طور کلی، وضعیت شارژ سریع، که می تواند مقادیر قابل استفاده برد را در 30 دقیقه یا کمتر دوباره پر کند، عالی نیست.

دلایل زیادی وجود دارد. بیشتر شارژرها در پارکینگ‌های بزرگ، معمولاً در گوشه‌ای فراموش‌شده با امکانات کمی برای رانندگان خودروهای برقی قرار دارند. این تجهیزات به‌طور مشهور غیرقابل اعتماد هستند، با یک مطالعه که نشان می‌دهد حدود یک چهارم از غرفه‌های سازگار با سیستم شارژ ترکیبی (CCS) در منطقه خلیج در هر زمان از سرویس خارج می‌شوند. و در حالی که سرعت شارژ در حال افزایش است، اکثر شارژرها تقریباً آنقدر سریع نیستند که باید باشند.

قورت دادن برخی از این مشکلات راحت تر از سایرین است. اما یکی از مواردی که در بالا به آن اشاره نشده است، مشکل ساز است: کمبود شارژرهای موجود. وقتی کمبود آنها وجود دارد، رانندگان خودروهای برقی یا برای یافتن یک مکان با مشکل مواجه می شوند یا مجبورند در صف منتظر بمانند، گاهی اوقات برای مدتی.

به طور گسترده پذیرفته شده است که شبکه سوپرشارژر تسلا بهترین است. این به طور گسترده توزیع شده است، شارژرها به طور کلی قابل اعتماد و مهمتر از همه، متعدد هستند.

این تا حدی به این دلیل است که ناوگان تسلا با حدود 1.6 میلیون وسیله نقلیه در جاده ها، بزرگترین ناوگان تمام الکتریکی در ایالات متحده است. با توجه به داده‌های وزارت انرژی و Supercharger.info، منطقی است که شبکه آنها نیز بزرگترین است، با 17551 غرفه که با 120 کیلووات یا بیشتر شارژ می‌شوند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/gLg
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *