چگونه بفهمیم کسی شما را در iMessage بلاک کرده است؟

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom به بررسی موضوع 6چگونه بفهمیم کسی شما را در iMessage بلاک کرده است؟ می‌پردازیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

 

iMessage یک پلت فرم پیام رسانی است که به شما امکان می دهد با دوستان و خانواده خود به صورت فردی و گروهی ارتباط برقرار کنید. مانند سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی، اگر نمی خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید، می توانید آنها را مسدود کنید. با این حال، وقتی شخصی شما را در iMessage بلاک می کند چه اتفاقی می افتد؟

How_to_to_know_If_Someone_Blocked_You_on_iMessage

در صورتی که هیچ پاسخی از گیرنده دریافت نکنید، احتمال اینکه بلاک شده باشید بسیار زیاد است. در این پست به تفصیل درباره نحوه اطلاع از اینکه کسی شما را در iMessage بلاک کرده است صحبت خواهد شد. ما نکاتی را برای بررسی و تایید آن در خود ذکر خواهیم کرد.

1. رنگ حباب چت را بررسی کنید

حباب سبز چت اولین نشانه مسدود شدن شما توسط شخصی در iMessage است. هر زمان که iMessage ارسال می کنید، حباب چت باید آبی شود. این تأیید می کند که متن شما به صورت iMessage برای گیرنده ارسال شده است. همچنین به این معنی است که گیرنده iMessage را فعال کرده است. اگر اینطور نیست، با وجود تلاش های بعدی، به این معنی است که شما مسدود شده اید. توجه داشته باشید که همچنان می توانید پیام های متنی ارسال کنید اما iMessages را به مخاطبین خود ارسال نکنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت پیام متنی و iMessage می توانید به پست ما مراجعه کنید.

حباب های سبز چت پیام متنی آیفون

2. به دنبال رسید خواندن باشید

راه بعدی برای اطلاع از اینکه آیا بلاک شده اید یا خیر، بررسی رسیدهای خوانده شده است. درست مانند واتس‌اپ، اعلان‌های «تحویل» و «خوانده» را در زیر iMessage خود خواهید دید. وقتی می گوید “خواندن” به این معنی است که گیرنده iMessage شما را باز کرده است. گفتنی است، وقتی یک پیام متنی به جای iMessage ارسال می‌شود، رسید خواندن یعنی «خواندن» را در زیر حباب پیام نمی‌بینید. با این حال، زمانی که پیام‌های متنی در گوشی‌های اندرویدی دریافت و خوانده می‌شوند، اینطور نیست.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ستاره دار کردن و حذف ستاره پیام های WhatsApp در موبایل و دسکتاپ
وضعیت تحویل پیام در آیفون

3. به دنبال پاسخ های خودکار باشید

از آنجایی که رسید خواندن را می توان برای iMessage خاموش کرد، باید مراقب پاسخ های خودکار نیز باشید. اگر مخاطب شما هنگام استفاده از حالت فوکوس یا رد تماس‌های دریافتی، پاسخ‌های خودکار را تنظیم کرده است، آن‌ها شما را در iMessage مسدود نکرده‌اند. مخاطبین مسدود شده هرگز چنین پاسخ های خودکاری را دریافت نمی کنند، چه در قالب پیام های متنی یا iMessages.

4. وضعیت Do Not Disturb را بررسی کنید

وقتی مخاطب شما به حالت مزاحم نشوید، پنجره چت نماد ماه را نشان می دهد. این بدان معنی است که مخاطب شما اعلان های آیفون را خاموش کرده است. این همچنین به این معنی است که مخاطب شما شما را در iMessage مسدود نکرده است. همچنین می‌توانید اعلان‌ها را با استفاده از حالت فوکوس در آیفون خود بی‌صدا کنید.

آیکن ماه برای آی فون

5. وضعیت iMessage خود را بررسی کنید

ممکن است سرویس iMessage در آیفون شما غیرفعال باشد یا به دلیل مشکلات شبکه به درستی کار نکند. پیشنهاد می‌کنیم برای افزایش سرعت، به شبکه 5G یا Wi-Fi بروید. پس از آن، در اینجا نحوه بررسی وضعیت iMessage آمده است.

مرحله 1: اپلیکیشن Settings را در آیفون خود باز کنید و روی Messages ضربه بزنید.

تنظیمات پیام های آیفون

گام 2: اگر iMessage برای آیفون شما غیرفعال است، آن را فعال کنید.

iMessage را در آیفون فعال کنید

مرحله 3: روی Send and Receive ضربه بزنید و مطمئن شوید که شماره شما برای ارسال iMessage انتخاب شده است.

اگر iMessage را از iCloud ID خود ارسال کنید، ممکن است مخاطب شما شما را نشناسد و دیگر پاسخ ندهد.

همچنین می توانید از صفحه رسمی وضعیت سیستم اپل دیدن کنید تا بررسی کنید که آیا سرویس های iMessage به خوبی کار می کنند یا خیر.

6. بدون ارسال پیام بررسی کنید

یک راه برای فهمیدن اینکه آیا در iMessage بلاک شده اید یا خیر این است که پس از غیرفعال کردن شناسه تماس گیرنده در آیفون خود تماس بگیرید. این یک ویژگی داخلی است که هنگام برقراری تماس، شماره تلفن شما را در آیفون مخاطب شما نمایش می دهد. اگر آن را غیرفعال کنید، صفحه آیفون مخاطب شما هنگام تماس، “شماره ناشناخته” را نشان می دهد. در اینجا این است که چگونه می توانید در مورد آن اقدام کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  زنگ آیفون به طور تصادفی خاموش می شود؟ 7 راه برای رفع آن!

مرحله 1: برنامه تنظیمات را باز کنید و روی Phone ضربه بزنید.

تنظیمات گوشی آیفون 2

گام 2: روی «Show My Caller ID» ضربه بزنید و این ویژگی را غیرفعال کنید.

در صورتی که گزینه “نمایش شناسه تماس گیرنده من” کم رنگ است و نمی توانید آن را غیرفعال کنید، باید با شرکت مخابراتی خود تماس بگیرید و تأیید کنید که آیا آنها نیاز دارند شناسه تماس گیرنده شما همیشه فعال باشد.

مرحله 3: اگر می توانید آن را خاموش کنید، تنظیمات را ببندید و با مخاطب خود تماس بگیرید تا ببینید آیا پاسخی دریافت می کنید.

اگر مخاطب شما به تماس‌های شما پاسخ نمی‌دهد، می‌توانید در صورت بلاک شدن، سایر برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و را نیز بررسی کنید. می‌توانید در این برنامه‌هایی که متصل هستید به مخاطب خود پیام دهید و ببینید آیا هنوز در لیست دوستان هستید یا خیر.

آیا شما بلاک شده اید؟

این روش‌ها به شما کمک می‌کنند تشخیص دهید که آیا شخصی شما را در iMessage مسدود کرده است یا خیر. توجه داشته باشید که در صورت مشاهده خطای Not Delivered در هنگام ارسال iMessage، ممکن است مسدود نشوید، زیرا ممکن است مربوط به مشکل دیگری در آیفون شما باشد. با دنبال کردن راهنمای مفید ما می‌توانید درباره رفع این خطا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

امیدواریم از این مقاله چگونه بفهمیم کسی شما را در iMessage بلاک کرده است؟ مجله نود و هشت زوم استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ما را در ارائه مقالات بهتر یاری کنید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VQCbjg
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *