چگونه اعلان‌های ایمیل Twitch را متوقف کنیم

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از چگونه اعلان‌های Twitch را متوقف کنیم با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

Twitch یک پلتفرم پخش ویدیوی محبوب در بین گیمرها برای به اشتراک گذاشتن گیم پلی زنده با تفسیر است. همچنین برای پخش نمایش های آشپزی و رویدادهای ورزشی شناخته شده است. این پلتفرم بیش از 140 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد که با گذشت زمان تنها افزایش خواهد یافت. Twitch اعلان‌های فشاری را در تلفن همراه و هشدارهای ایمیل ارائه می‌کند تا شما را با این پلتفرم مرتبط نگه دارد. اعلان‌های غیر ضروری ایمیل Twitch ممکن است گاهی شما را آزار دهد. در اینجا نحوه جلوگیری از دریافت ایمیل از Twitch آمده است.

هنگامی که برای اولین بار یک حساب کاربری در Twitch ایجاد می‌کنید، این سرویس اعلان‌های ایمیلی را برای فعالیت‌هایی مانند دعوت‌نامه‌های شروع مهمان، پخش‌های گذشته، کلیپ‌ها، رویدادها، اشاره‌های ، دنبال‌کنندگان کاربر، آمار استریم و موارد دیگر فعال می‌کند. در حالی که در سناریوهای خاص مفید است، اکثریت ممکن است ترجیح دهند چنین پیام هایی را در صندوق ورودی ایمیل خود دریافت نکنند. می‌توانید اعلان‌های ایمیل Twitch را از وب و برنامه‌های تلفن همراه متوقف کنید. بیا شروع کنیم.

اعلان‌های ایمیل Twitch را در وب خاموش کنید

اکثر کاربران ترجیح می دهند از توییچ فقط در وب استفاده کنند. این شرکت در آوریل 2022 برنامه‌های دسک‌تاپ بومی را نابود کرد. می‌توانید از مراحل زیر برای غیرفعال کردن اعلان‌های ایمیل برای حساب خود استفاده کنید.

مرحله 1: از Twitch در وب بازدید کنید. با جزئیات حساب خود وارد شوید.

مرحله 2: روی تصویر حساب خود در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و تنظیمات را باز کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آمازون Echo Dot را با Echo Pop 40 دلاری کاهش می دهد

مرحله 3: به تب Notifications بروید.

مرحله 4: برگه «با ایمیل» را باز کنید و پیام‌های ایمیل را برای فعالیت‌های نامربوط غیرفعال کنید. متأسفانه، هیچ راهی برای غیرفعال کردن همه پیام‌های ایمیل به طور همزمان وجود ندارد.

پس از آن، Twitch با پیام های ایمیل مکرر مزاحم شما نخواهد شد.

اعلان‌های ایمیل Twitch را در آیفون متوقف کنید

اگر می خواهید تنظیمات برگزیده ایمیل Twitch را در حال حرکت تغییر دهید، از برنامه های تلفن همراه استفاده کنید. بیایید ابتدا برنامه iOS را بررسی کنیم و به نسخه اندروید برویم.

مرحله 1: Twitch را در آیفون خود باز کنید. روی حساب خود در گوشه سمت چپ بالا ضربه بزنید.

مرحله 2: تنظیمات را انتخاب کنید.

مرحله 3: Notifications را باز کرده و از طریق ایمیل انتخاب کنید.

مرحله 4: پیام های ایمیل را برای پخش های ویدئویی، رویدادها، کانال خود و سایر فعالیت ها غیرفعال کنید.

می توانید اعلان های فشار Twitch را از همان منو مدیریت کنید. اگر Twitch را در iPad ترجیح می دهید، از همان مراحل بالا برای غیرفعال کردن اعلان های ایمیل استفاده کنید. اگر در آیفون یا اندروید با Twitch مشکل دارید، پست اختصاصی ما را بررسی کنید تا مشکل را برطرف کنید.

دریافت ایمیل از Twitch در اندروید را متوقف کنید

می توانید ایمیل های Twitch را در برنامه اندروید نیز غیرفعال کنید. مراحل اکثراً مشابه نسخه iOS است. بیایید سریع از آنها عبور کنیم.

مرحله 1: Twitch را در تلفن اندرویدی خود راه اندازی کنید. از گوشه بالا سمت چپ به حساب خود بروید.

مرحله 2: تنظیمات حساب را باز کنید.

مرحله 3: Notifications را انتخاب کنید و با ایمیل ضربه بزنید.

هشدارهای ایمیل برای فعالیت های Twitch را از منوی زیر غیرفعال کنید.

قوانینی برای توقف ایمیل‌های Twitch ایجاد کنید

پس از انجام تمام تغییرات، آیا همچنان از توییچ ایمیل دریافت می کنید؟ برای جلوگیری از نمایش پیام های Twitch در صندوق ورودی ایمیل خود، باید قوانینی ایجاد کنید.

اگر از استفاده می کنید، یک فیلتر ایجاد کنید و به طور خودکار چنین ایمیل هایی را به جعبه اسپم منتقل کنید یا آنها را حذف کنید. برای ایجاد چنین فیلترهایی و پاک نگه داشتن صندوق ورودی جیمیل خود از ایمیل های جعلی، می توانید پست اختصاصی ما را بخوانید. اگر از Outlook استفاده می کنید، نکات زیر را برای ایجاد تغییرات دنبال کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نتفلیکس ویژگی My List را به روز می کند تا کاربران بتوانند محتوایی را که هنوز تماشا نکرده اند پیدا کنند

مرحله 1: از Outlook در وب بازدید کنید، با جزئیات حساب خود وارد شوید و روی چرخ دنده تنظیمات در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

مرحله 2: قوانین را در زیر ایمیل باز کنید.

مرحله 3: روی «افزودن قانون جدید» کلیک کنید.

مرحله 4: یک نام به قوانین خود اختصاص دهید، یک شرط اضافه کنید و یک عمل را انتخاب کنید.

برای مثال، می‌توانید شرایطی ایجاد کنید که اگر متن پیام ایمیل حاوی کلمه «Twitch» باشد، آن را به‌عنوان ناخواسته علامت‌گذاری کنید یا آن را حذف کنید.

مرحله 5: برای اجرای قانون Save را بزنید.

چرا باید اعلان‌های ایمیل Twitch را خاموش کنید؟

در اینجا برخی از دلایل غیرفعال کردن اعلان های ایمیل Twitch آورده شده است.

  • روزانه ده‌ها اعلان ایمیل Twitch می‌تواند حواس‌تان را پرت کند.
  • پیام‌های Twitch می‌توانند صندوق ورودی Gmail یا Outlook شما را پر کنند. به جای حذف مکرر چنین پیام هایی، تغییراتی را در حساب توییچ خود ایجاد کنید تا در وهله اول از دریافت آنها جلوگیری کنید.
  • برای اکثر کاربران، اعلان‌های فشار Twitch در اندروید یا آیفون باید کاملاً خوب باشد.

آیا می توانم ایمیل Twitch خود را تغییر دهم؟

به راحتی می توانید آدرس ایمیل Twitch خود را از منوی تنظیمات در وب تغییر دهید. می توانید برگه امنیت و حریم خصوصی را بررسی کنید و روی نماد مداد در کنار ایمیل کلیک کنید تا آن را تغییر دهید. توجه داشته باشید که ایمیل شما را نمی توان بیش از یک بار در هر 24 ساعت تغییر داد. بنابراین می توانید آن اعلان های ایمیل را به یک ایمیل ثانویه هدایت کنید.

صندوق ورودی ایمیل خود را بدون Twitch نگه دارید

چرا ایمیل های Twitch زیادی دریافت می کنم؟ این یکی از سوالات متداول کاربران توییچ است. خوشبختانه، شرکت متعلق به آمازون، غیرفعال کردن این رفتار را ساده می کند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pqIsLa
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *