چگونه تصاویر (یا پس زمینه) را در فتوشاپ گسترش دهیم

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom به بررسی موضوع 6چگونه تصاویر (یا ) را در فتوشاپ گسترش دهیم می‌پردازیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

 

آیا تا به حال با یک عکس زیبا کار کرده اید که آرزو کنید فضای بیشتری برای داشته باشد؟ چه یک منظره خیره‌کننده که التماس افق وسیع‌تری دارد یا پرتره‌ای که مشتاق پس‌زمینه‌ای گسترده‌تر است، میل به گسترش بوم تصویر یک خارش خلاقانه رایج است. خوشبختانه راه های مختلفی برای گسترش تصاویر یا پس زمینه در فتوشاپ وجود دارد.

3_راههای_توسعه_گسترش_تصاویر_شما_در_Adobe_Photoshop

در این راهنما، ما سه روش فوق‌العاده برای گسترش تصاویر و پس‌زمینه‌های خود در فتوشاپ مانند یک حرفه‌ای را بررسی خواهیم کرد. با پیشرفت ، شما به روش های سنتی و پیشرفته برای آزادسازی خلاقیت خود دسترسی دارید. پس بیایید بدون اتلاف وقت به آن بپردازیم.

روش 1: استفاده از Content-Aware Fill

روش کلاسیکی که برای مدت طولانی در فتوشاپ وجود داشته است، Content-Aware Fill است. آن را به عنوان ابرقدرت خود در زمینه گسترش تصویر در نظر بگیرید. این ابزار فوق العاده پیکسل های اطراف را تجزیه و تحلیل می کند و به طور جادویی مناطق جدید را بر اساس آنچه می بیند بازسازی می کند و به طور یکپارچه با صحنه موجود ترکیب می شود. در اینجا نحوه استفاده از آن آورده شده است.

مرحله 1: فتوشاپ را راه اندازی کنید و تصویری را که می خواهید گسترش دهید باز کنید. اکنون، از ابزار انتخاب برای مشخص کردن منطقه ای که می خواهید گسترش دهید استفاده کنید.

1. از ابزار انتخاب برای مشخص کردن منطقه ای که می خواهید Extend Images یا Background را در Adobe Photoshop گسترش دهید، استفاده کنید.1. از ابزار انتخاب برای مشخص کردن منطقه ای که می خواهید Extend Images یا Background را در Adobe Photoshop گسترش دهید، استفاده کنید.

گام 2: به منوی Edit رفته و Content-Aware Fill را انتخاب کنید. یا در قسمت انتخاب شده راست کلیک کرده و روی Content-Aware Fill کلیک کنید.

2. در قسمت انتخاب شده کلیک راست کرده و روی Content Aware Fill Extend Images یا Background در Adobe Photoshop 1 کلیک کنید.2. در قسمت انتخاب شده کلیک راست کرده و روی Content Aware Fill Extend Images یا Background در Adobe Photoshop 1 کلیک کنید.

مرحله 3: اکنون یک پنجره جدید ظاهر می شود که پیش نمایش تصویر ویرایش شده را به شما نشان می دهد. می‌توانید با تنظیم ناحیه نمونه‌برداری، تغییر لایه خروجی و موارد دیگر، پر را مطابق ترجیحات خود تنظیم کنید. پس از رضایت بر روی OK کلیک کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین دوربین دیجیتال نقطه ای و عکاسی زیر 200 دلار
3. اکنون یک پنجره جدید باز می شود که پیش نمایش تصویر ویرایش شده Extend Images یا Background در Adobe Photoshop را به شما نشان می دهد.3. اکنون یک پنجره جدید باز می شود که پیش نمایش تصویر ویرایش شده Extend Images یا Background در Adobe Photoshop را به شما نشان می دهد.

مرحله 4: و بس. تصویر بزرگ شده شما باید برای استفاده آماده باشد.

4. تصویر گسترش یافته شما باید برای استفاده از Extend Images یا Background در Adobe Photoshop 1 آماده باشد.4. تصویر گسترش یافته شما باید برای استفاده از Extend Images یا Background در Adobe Photoshop 1 آماده باشد.

روش 2: استفاده از Generative Expand

برای کسانی که ترجیح می‌دهند به سیستم اجازه دهند بهترین را انتخاب کند، آخرین نسخه فتوشاپ ویژگی‌های Generative AI را ارائه می‌دهد. یکی از این ابزار Generative Expand است. این شگفت‌انگیز مبتنی بر هوش مصنوعی، کل تصویر شما را تجزیه و تحلیل می‌کند و بوم را بر اساس درک بافت‌ها، الگوها و نور صحنه به‌طور هوشمند گسترش می‌دهد. در اینجا نحوه استفاده از Generative Expand برای گسترش تصاویر در فتوشاپ آورده شده است.

توجه داشته باشید: Generative Expand فقط در Adobe Photoshop نسخه 25.0 و بالاتر موجود است.

مرحله 1: تصویر خود را در Adobe Photoshop باز کنید. حالا ابزار Crop را از نوار کناری سمت چپ انتخاب کنید. یا می توانید کلید C را روی صفحه کلید خود فشار دهید. این باید پنجره برش را باز کند.

5. ابزار Crop را از نوار کناری سمت چپ Extend Images یا Background در Adobe Photoshop انتخاب کنید5. ابزار Crop را از نوار کناری سمت چپ Extend Images یا Background در Adobe Photoshop انتخاب کنید

گام 2: حالا قاب را از لبه ها انتخاب کنید و بوم را به دلخواه باز کنید. سپس، در نوار وظیفه Contextual، “Generative Expand” را انتخاب کنید.

6. قاب را از لبه ها انتخاب کنید و بوم را مطابق میل خود گسترش دهید. سپس در نوار وظیفه Contextual که ظاهر می شود Generative Expand 1 را انتخاب کنید6. قاب را از لبه ها انتخاب کنید و بوم را مطابق میل خود گسترش دهید. سپس در نوار وظیفه Contextual که ظاهر می شود Generative Expand 1 را انتخاب کنید

مرحله 3: در اینجا یک اعلان خاص وارد کنید و از هوش مصنوعی برای اضافه کردن آن عناصر به تصویر استفاده کنید. با این حال، اگر می‌خواهید الگو را دنبال کنید یا به هوش مصنوعی اجازه دهید جادوی خود را اسپری کند، بخش prompt را خالی بگذارید و روی Generate کلیک کنید.

7. کافیست قسمت prompt را خالی بگذارید و روی Generate Extend Images or Background in Adobe Photoshop 1 کلیک کنید.7. کافیست قسمت prompt را خالی بگذارید و روی Generate Extend Images or Background in Adobe Photoshop 1 کلیک کنید.

مرحله 4: و بس. بر اساس تصویر شما، فتوشاپ پس‌زمینه را تولید و گسترش می‌دهد. سه گزینه در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از نوار وظیفه Contextual یا پنل Properties انتخاب کنید.

8. بر اساس تصویر شما فتوشاپ پس‌زمینه Extend Images یا Background را در Adobe Photoshop تولید و گسترش می‌دهد.8. بر اساس تصویر شما فتوشاپ پس‌زمینه Extend Images یا Background را در Adobe Photoshop تولید و گسترش می‌دهد.

مرحله 5: اگر از نتایج ناراضی هستید، دوباره روی گزینه Generate کلیک کنید تا از فتوشاپ بخواهید نتایج جدیدی ایجاد کند. همچنین، می‌توانید برای افزودن عناصر بیشتر به تصویر، درخواست‌های سفارشی اضافه کنید.

به عنوان مثال، می‌توانیم از فتوشاپ بخواهیم «افزودن یک درخت نخل در پس‌زمینه دور» را اضافه کند و Generate را فشار دهید.

9. همچنین می‌توانید برای افزودن عناصر بیشتر به تصویر، اعلان‌های سفارشی اضافه کنید. Extend Images یا Background در Adobe Photoshop 19. همچنین می‌توانید برای افزودن عناصر بیشتر به تصویر، اعلان‌های سفارشی اضافه کنید. Extend Images یا Background در Adobe Photoshop 1

به این ترتیب، فتوشاپ نه تنها تصویر را گسترش می‌دهد، بلکه درخواست‌های شما را برای ایجاد تصویری مطابق با علایق شما نیز فاکتور می‌کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین هدفون ضد آب برای دویدن
10. همچنین در درخواست های شما برای ایجاد تصویری مطابق با علایق شما فاکتور می گیرد. Extend Images یا Background in Adobe Photoshop10. همچنین در درخواست های شما برای ایجاد تصویری مطابق با علایق شما فاکتور می گیرد. Extend Images یا Background in Adobe Photoshop

روش 3: از Photoshop Generative Fill برای گسترش تصاویر استفاده کنید

در اصل، هم Generative Expand و هم Generate Fill از یک فناوری برای گسترش تصاویر شما استفاده می کنند. با این حال، تفاوت آنها این است که Generative Expand زمانی که روی یک تصویر پس‌زمینه استفاده می‌شود، بهترین عملکرد را دارد. در مورد Generative Fill، اگر با چندین لایه کار می کنید یا یک بوم از پیش تعریف شده دارید که با استفاده از هوش مصنوعی منطقه را روی آن پر می کنید، مفید است.

در اینجا نحوه استفاده از Photoshop Generative Fill برای گسترش آسان تصاویر در فتوشاپ بدون افت کیفیت آورده شده است.

توجه داشته باشید: Generative Fill فقط در Adobe Photoshop نسخه 25.0 و بالاتر موجود است.

مرحله 1: تصویر خود را در Adobe Photoshop باز کنید. اکنون، از ابزار انتخاب برای انتخاب ناحیه خالی روی بوم که می‌خواهید پر شود استفاده کنید.

گام 2: سپس از نوار وظیفه Contextual گزینه Generative Fill را انتخاب کنید.

11. ناحیه خالی روی بوم را که می خواهید با استفاده از ابزار انتخاب پر کنید، انتخاب کنید. سپس Generative Fill را از Contextual Task Bar انتخاب کنید11. ناحیه خالی روی بوم را که می خواهید با استفاده از ابزار انتخاب پر کنید، انتخاب کنید. سپس Generative Fill را از Contextual Task Bar انتخاب کنید

مرحله 3: اکنون، دستورات را وارد کنید تا بسط مورد نظر خود را توضیح دهید. از طرف دیگر، می توانید آن را خالی بگذارید تا هوش مصنوعی بر اساس تصویر شما تصمیم بگیرد. سپس بر روی Generate کلیک کنید.

12ENTE1 گسترش تصاویر یا پس زمینه در Adobe Photoshop 112ENTE1 گسترش تصاویر یا پس زمینه در Adobe Photoshop 1

مرحله 3: و بس. فتوشاپ انواع مختلفی را برای انتخاب شما ایجاد می کند. می توانید این موارد را از نوار وظیفه Contextual یا پانل Properties انتخاب کنید.

13. فتوشاپ تغییرات مختلفی را برای شما ایجاد می کند تا از بین Extend Images یا Background در Adobe Photoshop انتخاب کنید.13. فتوشاپ تغییرات مختلفی را برای شما ایجاد می کند تا از بین Extend Images یا Background در Adobe Photoshop انتخاب کنید.

بدون از دست دادن کیفیت، تصاویر را در فتوشاپ گسترش دهید

و شما آن را دارید – سه روش فوق العاده برای گسترش تصاویر در Adobe Photoshop! چه از Content-Aware Fill برای دقت استفاده کنید، چه در حال غواصی در دنیای مولد با Expand یا پذیرفتن جادوی Generative Fill هستید، اکنون ابزارهایی برای دادن فضای اضافی به تصاویر خود دارید که شایسته آن است. و بهترین بخش این است که نتایج هیچ افت کیفیتی ندارند. بنابراین، پیش بروید و بوم ویرایش خود را بدون زحمت گسترش دهید.

امیدواریم از این مقاله چگونه تصاویر (یا پس زمینه) را در فتوشاپ گسترش دهیم مجله نود و هشت زوم استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ما را در ارائه مقالات بهتر یاری کنید

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ydLsOy
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *