چگونه در Reddit مانند یک حرفه ای نظر دهیم؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

Reddit پلتفرمی است که به ارتباط و تعامل با افراد زیادی از طریق پست ها و بحث ها کمک می کند. نظر دادن و ارسال یک راه عالی برای تعامل با مردم است. همچنین، از آنجایی که یک کاربر سخت‌کوه Reddit هستید، اگر در Reddit نظر بدهید، کارمای شما از طریق رای‌های مثبت افزایش می‌یابد. اگر می خواهید بدانید که رأی موافق چیست. خوب، رأی مثبت به این معنی است که مردم پست‌ها یا نظرات شما را دوست دارند.

پس از پیوستن به Reddit، مقاومت در برابر به اشتراک گذاشتن نظرات و دیدگاه های خود سخت است. شما پست ها را مرور می کنید و ممکن است وسوسه شوید که افکار خود را در مورد یک موضوع بیان کنید. دلیل اظهار نظر مردم در پست ها این است که احساسات و نظرات خود را بدون هیچ محدودیتی به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، نظر دادن در مورد یک پست به شما کمک می کند اطلاعات مفید دیگری را در اختیار سایر کاربران قرار دهید. همچنین به تصحیح هرگونه اطلاعات غلطی که برای سایر کاربران ارزشمند بوده است کمک می کند.

بنابراین، اگر به دنبال نحوه نظر دادن در reddit هستید، این مقاله فقط برای شماست.

چگونه می توان در مورد برنامه Reddit نظر داد؟

در مورد Reddit در برنامه نظر دهید

در زیر راه های اظهار نظر در مورد برنامه های Reddit آمده است:

  • برنامه را نصب کنید: برنامه را از پلی استور (کاربران اندروید) یا اپ استور (کاربران آیفون) دانلود و نصب کنید.
  • برنامه را باز کنید: پس از باز کردن برنامه، از شما خواسته می شود که ثبت نام کنید یا وارد شوید.
  • ورود به سیستم یا ثبت نام: از شناسه ایمیل و رمز عبور خود برای ورود به سیستم استفاده کنید. یا اگر تازه وارد این پلتفرم هستید، باید با استفاده از شناسه ایمیل خود یک حساب کاربری ایجاد کنید.
  • طومار: پس از ورود به پلتفرم، افرادی را خواهید دید که درباره موضوعات خاصی مانند سرگرمی، سلامت و سبک زندگی، حیوانات خانگی و بسیاری موارد دیگر پست می‌گذارند.
  • اظهار نظر: به کادر نظر (یک کادر مستطیلی شکل) در زیر هر پستی که مورد علاقه شماست بروید و نظر یا افکار خود را در بخش “افزودن نظر” بنویسید. روی دکمه “پست” که در سمت چپ مشاهده می کنید کلیک کنید.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  فعال کننده آواتار NFT GoodGang از نعمت غول های کره ای Kakao و Naver برخوردار است

نظر شما در حال حاضر فعال است و افراد می توانند بر اساس نظر خود به نظر شما رای مثبت یا منفی بدهند.

چگونه می توان در مورد Reddit در شخصی نظر داد؟

نظر در مورد Reddit در

در زیر راه های اظهار نظر در مورد برنامه های Reddit آمده است:

  • به وب سایت مراجعه کنید: برای بازدید از وب سایت از هر مرورگر اینترنتی در و مک استفاده کنید.
  • ورود/ثبت نام: از شناسه ایمیل و رمز عبور خود برای ورود به سیستم استفاده کنید. یا اگر تازه وارد این پلتفرم هستید، باید با استفاده از شناسه ایمیل خود یک حساب کاربری ایجاد کنید.
  • طومار: پس از ورود به پلتفرم، افرادی را خواهید دید که درباره موضوعات خاصی مانند سرگرمی، سلامت و سبک زندگی، حیوانات خانگی و بسیاری موارد دیگر پست می‌گذارند.
  • اظهار نظر: به کادر نظر (یک کادر مستطیلی شکل) هر پستی که مورد علاقه شماست بروید و نظر یا نظرات خود را در بخش “افزودن نظر” بنویسید. روی دکمه “پست” که در سمت چپ مشاهده می کنید کلیک کنید.

ارسال نظر در Reddit با استفاده از رایانه شخصی معمولاً نیازی به ورود یا ثبت نام تا زمانی که نمی خواهید کاربر Reddit باشید، ندارد.

چگونه به نظرات در Reddit پاسخ دهیم؟

پاسخ دادن به یک نظر به معنای پاسخ دادن به دیدگاه دیگران است. ممکن است موافق یا مخالف دیدگاه آنها باشد. به سادگی نظر دادن روی یک پست است. اجازه دهید ما را در زیر مطالعه کنیم تا بدانیم چگونه به یک نظر پاسخ دهیم.

  • Reddit را باز کنید: برنامه را باز کنید یا به وب سایت مراجعه کنید.
  • مرور پست ها: در پست مورد علاقه خود حرکت کنید و کادر نظر را باز کنید.
  • پاسخ: روی فلش رو به عقب کلیک کنید.
  • نظر خود را بنویسید: افکار خود را بنویسید.
  • پست: پس از اتمام نوشتن، دکمه POST را فشار دهید.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  کارشناسان امنیتی ایرادات ماستودون را آشکار می کنند

شخص دیگری که به نظر او پاسخ داده اید می تواند نظر شما را بخواند و حتی به شما پاسخ دهد. Reddit همچنین به شما امکان می دهد نظرات خود را جستجو، ویرایش یا حذف کنید.

نظر دادن در Reddit مانند نظر دادن در توییتر، فیس بوک یا اینستاگرام است. هیچ علم موشکی در کار نیست. بنابراین، تنها کاری که باید انجام دهید این است که مراحل بالا را دنبال کنید، و شما آماده هستید.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/wkN
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *