چگونه رفع کنیم که لینکدین به شما اجازه ارسال پیام را نمی دهد

زمان مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از چگونه رفع کنیم که لینکدین به شما اجازه ارسال پیام را نمی دهد با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

لینکدین یک پلت فرم ارزشمند برای ارتباط با شرکت ها و متخصصان از سراسر جهان است. اما اگر یکی از عناصر کلیدی آن یعنی ارتباطات به درستی کار نکند چه؟ در اینجا چندین راه برای رفع این مشکل وجود دارد که لینکدین شما به شما اجازه ارسال پیام را نمی دهد، پس فقط بخوانید.

 

نحوه_پنهان_کردن_همه_پست_ها_از_عمومی_یا_دوستان_در_فیسبوک

به گفته کارشناسان لینکدین، ارسال پیام مناسب ممکن است چندین در را به روی شما باز کند. اما اگر لینکدین درجه یک شما نتواند به آن دسترسی پیدا کند، چرا که نمی توانید به کسی در لینکدین پیام ارسال کنید، چه؟ خوب، تنها یک راه حل باقی مانده است، راهنما را دنبال کنید و این مشکل را برطرف کنید.

چرا لینکدین به من اجازه نمی دهد برای هر کسی پیام ارسال کنم؟

قبل از اینکه به حدس و گمان بپردازیم، سعی کنید برای مخاطب دیگری پیام ارسال کنید. شاید شما بلاک شده باشید، اما این یک داستان برای یک روز دیگر است. بیایید روی موضوع مورد نظر تمرکز کنیم.

خوب، اگر دکمه ارسال لینکدین خاکستری شده باشد یا قادر به ارسال پیام نباشید، دو احتمال کلیدی وجود دارد. یا مشکلی در نمایه شما وجود دارد یا لینکدین شما را محدود کرده است. اگر محدودیت دارید، باید از انتهای لینکدین حل شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اسنپ ​​آزمایش لینک های حمایت شده در هوش مصنوعی من، محصولات تبلیغاتی جدید Spotlight و Stories را اعلام کرد.

بنابراین، با تیم پشتیبانی پلتفرم تماس بگیرید و مشکل را حل کنید. با این حال، اگر به دلیل نقصی در حساب یا خود قادر به ارسال پیام در لینکدین نیستید، مطمئناً این پوشش می تواند به شما کمک کند.

6 راه برای رفع مشکل پیام‌رسانی لینکدین

1. از سیستم خارج شوید و وارد حساب کاربری لینکدین خود شوید

گاهی اوقات، یک خروج ساده و ورود به سیستم می‌تواند به بازخوانی جلسه شما و حل مشکلات پیام‌های لینکدین کمک کند. این چیزی است که باید انجام دهید:

مرحله 1 : لینکدین را باز کنید و روی عکس نمایه خود کلیک کنید.

مرحله 2 : از منوی کشویی، Sign Out را انتخاب کرده و پنجره را ببندید.

از سیستم خارج شوید و به حساب لینکدین خود وارد شوید

مرحله 3 : در مرحله بعد، یک تب جدید باز کنید و دوباره وارد لینکدین شوید.

سعی کنید به کسی پیام دهید تا ببینید آیا مشکل حل شده است یا خیر. اگر هنوز نمی توانید در لینکدین به کسی پیام دهید، به بخش بعدی می رویم.

2. کش و کوکی های مرورگر خود را پاک کنید

حافظه پنهان و کوکی‌های ذخیره شده توسط مرورگر شما می‌تواند با اسکریپت‌های پیام‌رسان لینکدین تداخل داشته باشد که به نوبه خود ممکن است پیام‌های شما را مسدود کند. بنابراین پاک کردن کش مرورگر و کوکی ها می تواند از شر این مشکل خلاص شود.

بسته به مرورگر شما، روش پاک کردن کش ممکن است متفاوت باشد. با این حال، مرحله اساسی این است که به تنظیمات مرورگر بروید → تاریخچه → پاک کردن تاریخچه مرور → پاک کردن داده ها.

کش و کوکی های مرورگر خود را پاک کنید

برای راهنمایی دقیق تر، می توانید راهنمای Google Chrome، Firefox و Opera را بررسی کنید.
پس از پاک کردن کش، از حساب لینکدین خود خارج شوید، برنامه یا برگه LinkedIn را ببندید و سپس دوباره وارد شوید.

3. از یک مرورگر متفاوت استفاده کنید

شاید مشکل از مرورگر باشد نه مشکل لینکدین. بنابراین از استفاده از مرورگر پیش فرض خود اجتناب کنید و سعی کنید به مرورگر دیگری تغییر دهید. فقط مطمئن شوید که از یک مرورگر پشتیبانی شده استفاده می کنید، خوشبختانه، LinkedIn در حال حاضر تقریباً از همه مرورگرهای محبوب پشتیبانی می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 راه برای رفع مشکل کار نکردن GIF در اینستاگرام

توجه : از نسخه بتا مرورگر استفاده نکنید زیرا برنامه‌نویس‌ها ممکن است هنوز نیاز به رفع برخی از باگ‌های اولیه داشته باشند. فقط از نسخه پایدار مرورگر استفاده کنید.

4. افزونه های مرورگر خود را غیرفعال کنید

برخی از برنامه‌های افزودنی مرورگر، به ویژه مسدودکننده‌های تبلیغات یا مسدودکننده‌های بازشو می‌توانند عملکرد صحیح لینکدین را مختل کنند، از جمله اجازه نمی‌دهند شما پیام ارسال کنید. سعی کنید آنها را غیرفعال کنید و بررسی کنید که آیا این مشکل را حل می کند.

روی افزونه ای که می ترسید تداخل داشته باشد کلیک کنید و آن را خاموش کنید. پس از اتمام، دوباره پیام را ارسال کنید. امیدوارم، این باید مشکل را حل کند. اما اگر نه، نگران نباشید ما هنوز چند ترفند باقی مانده است.

افزونه های مرورگر خود را غیرفعال کنید

5. VPN را غیرفعال کنید

شبیه به برنامه های افزودنی مرورگر، VPN گاهی اوقات می تواند اقدامات امنیتی را در LinkedIn ایجاد کند و منجر به مشکلات پیام رسانی شود.

غیرفعال کردن موقت VPN ممکن است کمک کند. سرویس گیرنده VPN خود را باز کنید و آن را خاموش کنید. پس از غیرفعال کردن VPN، وارد حساب LinkedIn خود شوید و سعی کنید پیام ارسال کنید.

VPN را غیرفعال کنید

6. با پشتیبانی لینکدین تماس بگیرید

اگر تمام مراحل بالا را امتحان کرده‌اید و هنوز نمی‌توانید در لینکدین پیام ارسال کنید، وقت آن است که برای کمک با تیم پشتیبانی لینکدین تماس بگیرید. آنها ممکن است از شما بخواهند که همان مراحل را تکرار کنید، بنابراین مراحلی را که برای عیب یابی انجام داده اید با آنها در میان بگذارید.

با لینکدین بیشتر دریافت کنید

اگر لینکدین به شما اجازه ارسال پیام را ندهد، می تواند واقعاً خسته کننده باشد. خوشبختانه مشکل به راحتی با مقداری TLC حل می شود. امیدوارم نمایه شما فعال باشد و اکنون بتوانید پیام ارسال و دریافت کنید.

بنابراین برای آینده خود بهترین ها را داشته باشید، و اگر سؤال دیگری دارید یا با مشکلات دیگری در ارتباط با لینکدین روبرو هستید، از طریق بخش نظرات با ما در تماس باشید.

امیدواریم از این مقاله چگونه رفع کنیم که لینکدین به شما اجازه ارسال پیام را نمی دهد مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

1/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jFAOfb
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *