چگونه شماره تلفن شخصی را در تلگرام پیدا کنیم؟

زمان مطالعه: 7 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom به بررسی موضوع 6چگونه شماره تلفن شخصی را در تلگرام پیدا کنیم؟ می‌پردازیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

 

مانند هر برنامه پیام رسان دیگری، تلگرام به شما این امکان را می دهد که با افراد دیگر ملاقات کرده و با آنها در تماس باشید. بنابراین، اگر اخیراً به یک دستگاه جدید سوئیچ کرده‌اید یا داده‌های دستگاه فعلی خود را از دست داده‌اید، می‌توانید شماره تلفن شخصی را در تلگرام پیدا کنید تا اطمینان حاصل کنید که به طور ناگهانی از دوستان و خانواده خود قطع نمی‌شوید.

چگونه شماره تلفن دیگران را در تلگرام پیدا کنیم؟

برای ایجاد اکانت تلگرام، کاربر باید شماره داشته باشد. این می تواند برای پیدا کردن شماره تلفن شخصی در تلگرام مفید باشد. اما اگر کاربر دیگر اطلاعات تماس خود را در تلگرام مخفی کرده باشد باز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ بیایید دریابیم.

1. استفاده از صفحه نمایه آنها

اگر قبلاً از طریق تلگرام با کاربر در تماس هستید یا در تلگرام شما در دسترس است، می‌توانید از آن برای مشاهده جزئیات پروفایل او استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا شماره تلفن کاربر را به راحتی ببینید. برای انجام آن مراحل زیر را دنبال کنید.

توجه داشته باشید: دسترسی به شماره تلفن به تنظیمات حریم خصوصی کاربر بستگی دارد. اگر شماره تلفن آنها برای عموم در دسترس است، می توانید آن را مشاهده کنید.

مرحله 1: تلگرام را باز کنید و از پنجره چت روی کاربر مربوطه ضربه بزنید.

گام 2: در اینجا، روی نام مخاطب ضربه بزنید.

روی نام مخاطب 1 ضربه بزنیدروی نام مخاطب 1 ضربه بزنید

مرحله 3: اکنون در قسمت اطلاعات، شماره تلفن آنها را بررسی کنید.

اطلاعات تماس را بررسی کنیداطلاعات تماس را بررسی کنید

با این حال، اگر کاربر در برنامه تلگرام شما در دسترس نیست، به جای آن به روش زیر ادامه دهید.

2. استفاده از گروه تلگرام مشترک

اگر شما و کاربر دیگر برای مدت طولانی با هم دوست بوده اید یا سرگرمی ها، مخاطبین و غیره مشترک دارید، به احتمال زیاد هر دو حداقل به یک گروه مشترک در تلگرام ملحق شده اید. اگر چنین است، می توانید شماره تلفن را از آن گروه تلگرام دریافت کنید.

البته توجه داشته باشید که تنها در صورتی می توانید از این گزینه استفاده کنید که گروه اطلاعات اعضا را قابل مشاهده کرده باشد. سپس، باید پیامی را برای کاربر ارسال کنید که شماره تلفن او را درخواست کند، زیرا اطلاعات گروه معمولاً نام کاربری او را نشان می دهد نه شماره تلفن او. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تخفیف های جمعه سیاه 2022

مرحله 1: تلگرام را باز کنید و روی گروه مربوطه ضربه بزنید.

گام 2: اکنون روی نام گروه ضربه بزنید تا اطلاعات اعضا را ببینید.

باز کردن جزئیات گروه 2باز کردن جزئیات گروه 2

مرحله 3: اعضای گروه را مرور کنید و روی مورد مربوطه ضربه بزنید.

مرحله 4: در اینجا، روی نماد چت ضربه بزنید.

پنجره 5 چت را باز کنیدپنجره 5 چت را باز کنید

با این کار پنجره پیام برای کاربر انتخاب شده باز می شود. در اینجا می توانید خودتان را معرفی کنید و شماره تلفن آنها را بخواهید.

3. جستجوی نام کاربری آنها

با آیدی تلگرام یا نام کاربری می توانید شماره تلفن دوست خود را پیدا کنید. این برای هر کاربر منحصر به فرد است و می تواند به یافتن پروفایل تلگرام آنها کمک کند. لطفاً توجه داشته باشید که نتایج جستجو ممکن است شامل گروه‌های تلگرامی باشد که دارای حروفی مشابه عبارت جستجوی شما هستند، بنابراین هنگام یافتن نمایه تلگرام دوست خود از آنها چشم پوشی کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

توجه داشته باشید: آیدی تلگرام با آیدی کاربری تلگرام متفاوت است. شناسه کاربری تلگرام یک ترکیب عددی منحصر به فرد برای هر کاربر تلگرام است و نمی توان از آن برای یافتن شخصی در تلگرام استفاده کرد.

مرحله 1: برنامه تلگرام را باز کنید و روی نماد ذره بین در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید. سپس، روی نوار جستجو ضربه بزنید.

در یکیشن تلگرام iOS، روی Contacts در گوشه سمت چپ پایین ضربه بزنید. روی نوار جستجو ضربه بزنید.

گام 2: نام کاربری مربوطه را تایپ کنید و نتایج جستجو را مرور کنید.

مرحله 3: اگر کاربر قابل مشاهده نیست، به جستجوی جهانی بروید و روی Show more ضربه بزنید. این نتایج نام کاربری را از سراسر جهان نشان می دهد.

باز کردن نتایج جهانی 1باز کردن نتایج جهانی 1

مرحله 4: پس از مشاهده، روی نام کاربری مربوطه ضربه بزنید.

روی کاربر ضربه بزنید روی کاربر ضربه بزنید

با این کار پنجره چت باز می شود. از آنجایی که اگر در لیست مخاطبین تلگرام نیستید، تلگرام جزئیات تماس را به شما نشان نمی‌دهد، می‌توانید در عوض برای دوست خود پیامی ارسال کنید که وضعیت را توضیح دهد. سپس منتظر بمانید تا شما را به مخاطبین خود اضافه کنند. پس از انجام، باید شماره تلفن آنها را از طریق تنظیمات نمایه مشاهده کنید.

4. پرسیدن از شخص دیگری

اگر شما و دوستتان مخاطبین مشترکی دارید، از آنها بخواهید شماره تلفن دوستتان را برای شما ارسال کنند. آنها می توانند کارت تماس را در تلگرام یا از طریق هر برنامه پیام رسان دیگری به اشتراک بگذارند. این می تواند آخرین راه حل باشد، به خصوص اگر شماره تلفن را با آیدی تلگرام پیدا نکنید یا اطلاعات تماس خود را خصوصی کرده باشند.

همانطور که می توانید از روش های بالا برای مشاهده شماره تلفن افراد در تلگرام استفاده کنید، دیگران نیز می توانند همین کار را برای شما انجام دهند. اگر طرفدار نیستید و می خواهید شماره خود را خصوصی نگه دارید، مراحل زیر را دنبال کنید تا اطلاعات تماس خود را در تلگرام مخفی کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه خاموش کردن نمایشگر همیشه روشن در اپل واچ

مرحله 1: در برنامه اندروید تلگرام، روی نماد منوی همبرگر در گوشه سمت چپ بالا ضربه بزنید. سپس، روی تنظیمات ضربه بزنید.

اگر از اپلیکیشن تلگرام iOS استفاده می کنید، روی Settings در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید تا منوی تنظیمات باز شود.

تنظیمات تلگرام را باز کنیدتنظیمات تلگرام را باز کنید

گام 2: در اینجا، روی Privacy and Security ضربه بزنید.

مرحله 3: به پایین اسکرول کنید و روی شماره تلفن ضربه بزنید.

باز کردن تنظیمات حریم خصوصی 1باز کردن تنظیمات حریم خصوصی 1

مرحله 4: برای “چه کسی می تواند شماره تلفن من را ببیند؟” گزینه Nobody را انتخاب کنید.

مرحله 5: یک بار “چه کسی می تواند من را با شماره من پیدا کند؟” گزینه موجود می شود، مخاطبین من را انتخاب کنید.

مرحله 6: سپس، روی Done ضربه بزنید.

دسترسی به شماره تلفن را خاموش کنید 1دسترسی به شماره تلفن را خاموش کنید 1

با این کار تنظیمات برگزیده شما ذخیره می شود و شماره تلفن شما در تلگرام مخفی می شود. با این حال، افرادی که در لیست مخاطبین شما هستند ممکن است همچنان بتوانند شما را پیدا کنند.

سوالات متداول برای مشاهده شماره تلفن شخصی در تلگرام

1. آیا طرف مقابل می داند که آیا می خواهید شماره تلفن او را در تلگرام پیدا کنید؟

خیر. از آنجایی که هیچ راه رسمی برای یافتن شماره تلفن افراد در تلگرام وجود ندارد، اگر با استفاده از روش‌های ذکر شده آن را جستجو کنید، به او اطلاع داده نمی‌شود. با این حال، اگر پیامی در تلگرام برای آنها ارسال کنید تا اطلاعات تماس آنها را بپرسید، متوجه خواهند شد.

2. آیا می توانید از برنامه ها و دایرکتوری های شخص ثالث برای یافتن شماره شخص دیگری در تلگرام استفاده کنید؟

در حالی که برخی از برنامه ها و دایرکتوری های شخص ثالث ادعا می کنند که می توانند شماره های کاربران تلگرام را پیدا کنند، استفاده از آنها می تواند بسیار خطرناک باشد. علاوه بر این، استفاده از آنها می تواند باعث بن شدن شما توسط تلگرام شود.

3. آی دی تلگرام یک نفر با شماره تلفن او در تلگرام یکی است؟

در اکثر موارد نه. شناسه تلگرام معمولاً نام کاربری کاربر است و چیزی است که کاربر تنظیم می کند. بنابراین، اگر کاربر نام کاربری خود را به عنوان شماره تلفن خود قرار داده باشد، همان خواهد بود. در غیر این صورت، چیزی به انتخاب کاربر خواهد بود.

پیدا کردن شماره تلفن از طریق تلگرام

دانستن شماره تلفن شخصی یک راه سریع و آسان برای تماس با آنها است. بنابراین، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا شماره تلفن شخصی را از طریق تلگرام پیدا کنید. علاوه بر این، اگر از طرفداران رسید خواندن تلگرام نیستید و می خواهید آن را خاموش کنید، می توانید مقاله دیگر ما را نیز بررسی کنید.

امیدواریم از این مقاله چگونه شماره تلفن شخصی را در تلگرام پیدا کنیم؟ مجله نود و هشت زوم استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ما را در ارائه مقالات بهتر یاری کنید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/EjITlZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *