چگونه یک کاتتر مراقبت و کارایی بیمار را در NHS Trust بهبود می بخشد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

یک دستگاه کاتتر مراقبت از بیمار را بهبود می بخشد و بر اساس مطالعه ای توسط بنیاد تراست NHS بیمارستان های گلوسسترشر، صرفه جویی قابل توجهی را به NHS ارائه کرده است.

خط میانی Lifecath، از Vygon، همچنین تجربه بیمارانی را بهبود می‌بخشد که به درمان‌هایی مانند آنتی‌بیوتیک‌ها برای تزریق داخل وریدی در مدت طولانی نیاز دارند، یا نیاز به نمونه‌گیری منظم خون دارند.

Lifecath به عنوان یک محصول کلاس III طبقه بندی می شود، به این معنی که می تواند بیش از 29 روز در جای خود بماند. در عمل می تواند برای چندین ماه در محل باشد.

NHS برای آن زمان برای یک دستگاه پول می پردازد – صرفه جویی در هزینه استفاده از چندین خط میانی در همان دوره – اما روش قرار دادن آن یک بار به جای چندین بار انجام می شود که کارکنان پزشکی را برای انجام وظایف دیگر آزاد می کند.

خط میانی Lifecath با موفقیت در بنیاد تراست NHS بیمارستان‌های گلوسسترشایر، که شامل بیمارستان سلطنتی گلوسسترشر (GRH) و بیمارستان عمومی چلتنهام (CGH) است، استفاده شده است.

پرستار پیشرفته جولیان فلپس اجرای Lifecath at the Trust را رهبری کرده است، جایی که در حال حاضر در حدود 250 بیمار در سال از آن استفاده می شود.

فلپس می‌گوید: «آنها معمولاً برای بیمارانی استفاده می‌شوند که به مدت شش تا هشت هفته، حتی تا 12 هفته، آنتی‌بیوتیک مصرف می‌کنند و به راحتی تا این حد دوام می‌آورند. طولانی ترین مدتی که ما داشته ایم یک سال بوده است، و تعداد کمی از بیماران هستند که آنها را برای چهار یا پنج ماه بستری کرده اند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بحثی که در داخل هر شرکت VC اتفاق می افتد

«چیزی که قبلاً استفاده می‌کردیم حدود یک هفته، شاید دو هفته دوام می‌آورد، و تمام. همچنین، و این باید به ترکیب خطوط مربوط باشد، آنها برای نمونه گیری خون بسیار خوب هستند.

فلپس می‌گوید که این تفاوت زیادی در تجربه بیمار ایجاد می‌کند، زیرا به گفته فلپس، این بدان معناست که آنها مجبور نیستند برای گذاشتن کاتترهای جایگزین یا خون گرفتن، مراحل مکرر را تحمل کنند. این بدان معناست که برای برخی از بیماران، درمان‌هایی که قبلاً به معنای اقامت در بیمارستان بودند، اکنون می‌توانند در خانه انجام شوند، بنابراین تخت‌های بیمارستانی را برای دیگرانی که به آن نیاز دارند آزاد می‌کنند.

وی افزود: به عنوان مثال، بیماران برونشکتازی که تشدید بیماری خود را دارند، ممکن است به مدت دو هفته به آنتی بیوتیک نیاز داشته باشند. حتی دیگر به بیمارستان هم نمی آیند. ما آنها را سرپایی می بینیم.

«آنها می رسند، یک خط وسط دارند، که حدود 20 تا 30 دقیقه طول می کشد، و خارج می شوند. آنها آنتی بیوتیک های خود را در خانه دارند و دیگر نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست که بسیار عالی است. آنها خوشحال هستند زیرا نمی خواهند در بیمارستان باشند.”

فلپس مطالعه‌ای را برای بررسی نتایج فعلی تحت سرویس OPAT (درمان ضد میکروبی تزریقی سرپایی) انجام داد، که بیمارانی که از نظر پزشکی پایدار هستند و نیاز به آنتی‌بیوتیک‌های داخل وریدی دارند را قادر می‌سازد در خانه درمان شوند و آنها را با سیستم قبلی مقایسه کرد. او متوجه شد که در طول سال حدود 75000 پوند در “روزهای خواب” صرفه جویی کرده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه از استفاده یک برنامه از داده در اندروید جلوگیری کنیم

و اجتناب از نیاز به پذیرش در بیمارستان در صورت امکان مزایای بیشتری دارد که منجر به صرفه جویی غیرقابل محاسبه می شود.

او گفت: «با وجود ع‌های بیمارستانی، اگر کسی در خانه باشد، بسیار بهتر از بستری شدن در بیمارستان و قرار گرفتن در معرض حشرات افراد دیگر است».

Iona Mackenzie، متخصص محصولات در Vygon اضافه کرد: «تجربه بنیاد NHS بنیاد بیمارستان گلوسسترشر نشان می‌دهد که خط میانی Lifecath چه ابزار ارزشمندی است.

مجموعه‌ای از مزایا وجود دارد، از اجازه دادن به بیماران برای اجتناب از پریشانی و اضطراب ناشی از روش‌های مکرر، تا زمانی که برای کارکنان بیمارستان آزاد می‌شود.

«آنچه نیز ارزشمند است، حمایت از پزشکان برای ایجاد روش‌های جدید کار است، که در نتیجه بیماران درمان‌هایی را در خانه خود دریافت می‌کنند که در غیر این صورت ممکن است نیاز به اقامت قابل توجهی در بیمارستان داشته باشند.

و این قبل از اینکه در مورد صرفه جویی در هزینه صحبت کنیم، که در صورت استقرار در کل NHS ممکن است به میلیون ها نفر برسد.

وقتی صحبت از دسترسی عروقی به میان می‌آید، Vygon متعهد به ارائه خط مناسب برای بیمار مناسب در زمان مناسب است و ما طیف وسیعی از گزینه‌ها را با آموزش در دسترس برای پشتیبانی از تیم‌های مراقبت‌های بهداشتی برای انتخاب راه‌حل بهینه و پیروی از بهترین روش مدیریت درج‌ها در اختیار داریم. و نگهداری.”

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/axWuKZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *