چگونه Bumble Premium را به صورت رایگان دریافت کنیم

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از چگونه Premium را به صورت رایگان دریافت کنیم با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

برنامه های دوستیابی مانند Bumble صحنه دوستیابی مدرن را کاملاً متحول کرده است. در حالی که یک حساب کاربری در Bumble به صورت رایگان ایجاد می‌کنید، با Bumble Premium، ویژگی‌های اضافی برای افزایش شانس خود برای دریافت موارد بیشتر دریافت می‌کنید. همانطور که می توانید حدس بزنید، حق بیمه هزینه دارد. با این حال، اگر می‌خواهید قبل از اشتراک، ویژگی‌های آن را تجربه کنید، این راهنما به شما نشان می‌دهد که چگونه Bumble Premium را رایگان دریافت کنید.

 

حق بیمه Bumble را به صورت رایگان دریافت کنید

ما راه‌ها و راه‌حل‌های رسمی برای استفاده از Bumble Premium بدون پرداخت هزینه را به شما نشان خواهیم داد. می‌توانید خدمات یا برنامه‌های زیادی را بیابید که به شما کمک می‌کنند تا Bumble Premium را به‌طور رایگان دریافت کنید.

متأسفانه، بیشتر اینها کلاهبرداری هستند یا فقط برای سرقت اطلاعات شما هستند. از این رو، توصیه می کنیم برای استفاده رایگان از Bumble Premium از استفاده یا دانلود هر گونه سرویس یا برنامه ناشناس خودداری کنید.

آیا Bumble بدون حق بیمه ارزش آن را دارد

همانطور که گفته شد، برای استفاده از Bumble نیازی به اشتراک در هیچ برنامه ممتازی ندارید. نسخه رایگان این امکان را به کاربران می دهد تا کاربران را در منطقه مجموعه خود دوست داشته باشند و با آنها ارتباط برقرار کنند. و برای بیشتر افراد، سطح رایگان کافی است و ارزش آن را دارد.

با این حال، با استفاده از اشتراک Bumble Premium می توان تجربه را ارتقا داد. وقتی مشترک شدید، می توانید بسیاری از ویژگی های مورد بحث در این راهنما را بررسی کنید. بنابراین، اگر به اندازه کافی مصرف کرده اید، اشتراک در Bumble می تواند کمک کند.

آزمایشی رایگان حق بیمه Bumble

روش 1: نسخه آزمایشی رایگان Bumble Premium را دریافت کنید

در هنگام نوشتن این راهنما، می‌توانید نسخه آزمایشی رایگان Premium را برای استفاده از Bumble Premium بدون پرداخت دریافت کنید.

توجه: اگر قبلاً درخواست آزمایشی رایگان حق بیمه Bumble را داشته اید، حتی اگر حساب خود را حذف کنید یا Bumble را مجدداً راه اندازی کنید، این گزینه را نخواهید دید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 بهترین راه حل برای اینکه متن پیشگوی درون خطی در مک کار نمی کند

در آیفون و دستگاه اندروید

مرحله 1: Bumble را باز کنید و روی دکمه نمایه در گوشه سمت چپ پایین ضربه بزنید.

مرحله 2: از این صفحه، روی دکمه ارتقاء از [هزینه] در زیر بنر Premium ضربه بزنید.

مرحله 3: در اینجا، طرح‌های پریمیوم مختلف و آزمایشی رایگان یک هفته‌ای آن‌ها را مشاهده خواهید کرد. آن را انتخاب کنید و اعتبار پرداخت خود را وارد کنید.

نگران نباشید؛ تا زمانی که دوره آزمایشی رایگان منقضی نشود، هزینه ای از شما کسر نمی شود. Bumble همچنین قبل از پایان دوره آزمایشی رایگان شما را مطلع می کند.

روی کامپیوتر

مرحله 1: مرورگر را باز کنید > به Bumble بروید و وارد حساب کاربری خود شوید. اکنون، روی عکس نمایه در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید.

تصویر نمایه را در گوشه بالا سمت راست انتخاب کنید 1

مرحله 2: «ارتقا به Bumble Premium» را انتخاب کنید.

ارتقا به Bumble Premium را انتخاب کنید

از اینجا، نسخه آزمایشی رایگان را انتخاب کنید و با پرداخت ادامه دهید.

نمی توان نسخه آزمایشی رایگان Bumble Premium را پیدا کرد

اگر به دلایلی نمی توانید پیشنهادات آزمایشی رایگان را در Bumble ببینید، در اینجا چند راه حل وجود دارد که می توانید امتحان کنید:

  • با ، شماره و دستگاه دیگری وارد شوید: اگر قبلاً از Bumble Premium استفاده کرده‌اید، نسخه آزمایشی رایگان را دریافت نخواهید کرد. این مورد حتی اگر از نسخه آزمایشی رایگان استفاده نکرده باشید، قابل اجرا است.
  • به دنبال پیشنهادها یا همکاری بگردید: Bumble اغلب با اینفلوئنسرها کار می‌کند یا کمپین‌هایی را منتشر می‌کند که در آن پیشنهادهای ویژه برای Premium خواهید دید. می توانید از این پیوندهای ویژه برای دسترسی به این پیشنهادات استفاده کنید.
  • حساب شما از Bumble ممنوع شد: اگر Bumble شما را ممنوع کرده است، نمی‌توانید اشتراک ممتاز را دریافت کنید.

روش 2: استفاده از Google Play Balance در اندروید

کاربران اندروید راه دیگری برای دریافت رایگان Bumble Premium دارند. برای این هک، باید موجودی Google Play را داشته باشید. با Google Opinion Rewards می‌توانید Play Balance رایگان دریافت کنید. در اینجا نحوه کسب آنها آمده است:

مرحله 1: Google Opinion Rewards را با استفاده از پیوند زیر نصب و باز کنید.

مرحله 2: نظرسنجی‌ها را بر اساس فعالیت‌های خود خواهید دید. باید به Google اجازه دهید داده‌های فعالیت شما را جمع‌آوری کند تا نظرسنجی‌ها را با شما به اشتراک بگذارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ۷ روش برتر برای رفع خرابی مداوم یوتیوب در اندروید

مرحله 3: پس از تکمیل نظرسنجی، اعتبار Google Play به شما تعلق می گیرد که می توانید از آنها برای دریافت رایگان Bumble Premium یا با تخفیف استفاده کنید. هنگام خرید Bumble Premium مطمئن شوید که Google Play Wallet را به عنوان روش پرداخت انتخاب کنید.

با استفاده از Google Opinion Rewards موجودی رایگان Google Play را دریافت کنید

Bumble Premium Plans – طرح مناسب برای شما

اکنون، اگر قصد دارید Bumble Premium را به صورت رایگان دریافت کنید یا می خواهید از تمام مزایایی که می خواهید با Premium دریافت کنید، به خواندن ادامه دهید:

نکته: علاوه بر این، می‌توانید Spotlight و SuperSwipe را نیز جداگانه خریداری کنید. برای انتخاب میزان Spotlight و SuperSwipe که می‌خواهید دریافت کنید، چندین طرح وجود دارد.

پرمیوم

Bumble Premium پس از اشتراک، بسیاری از ویژگی ها را باز می کند. در اینجا تمام ویژگی هایی است که دریافت خواهید کرد:

  • لایک‌های نامحدود: از حد مجاز روزانه Bumble عبور کنید. با این کار، می‌توانید هر کسی را بدون هیچ محدودیتی دوست داشته باشید.
  • 5 SuperSwipes برای یک هفته: با SuperSwipes، می‌توانید به شخص اطلاع دهید که او را به جای لایک معمولی دوست داشته‌اید.
  • حالت ناشناس: خود را فقط برای افرادی که دوست دارید قابل مشاهده کنید.
  • حالت سفر: به طور مجازی به مکان دیگری سفر کنید و با افراد آن مکان خاص ملاقات کنید.
هک رایگان بامبل
  • یک نورافکن در هفته: پس از فعال شدن، نمایه شما به مدت نیم ساعت بدون Premium بر روی سایرین برجسته می شود.
  • تمدید نامحدود: زمان دریافت پیام‌ها از موارد منطبق را افزایش دهید.
  • مسابقه مجدد نامحدود: همچنین می توانید با مسابقات منقضی شده مجدد مسابقه دهید. با این حال، نمی‌توانید با کسانی که شما را مشابه یا مسدود کرده‌اند مسابقه مجدد بدهید.
  • بازگشت نامحدود: اگر به اشتباه شخصی را به چپ سوایپ کرده اید، می توانید از تابع واگرد استفاده کنید.
  • نمایش چه کسی شما را پسندیده است: Bumble همچنین به شما نشان می‌دهد چه کسی شما را در Bumble دوست داشته است.
  • نامحدود بهترین لایک های زنبور: این ویژگی جایی است که Bumble افرادی را به شما نشان می دهد که علایق مشابه شما دارند.

Bumble Boost

Boost نسخه Lite Bumble Premium است که در آن ویژگی‌هایی مانند 1 Spotlight در هفته، لایک نامحدود، 5 SuperSwipe در هفته، تمدید نامحدود، مسابقه مجدد و بک ترک دریافت می‌کنید.

از Premium به صورت رایگان لذت ببرید

اکنون که می دانید چگونه Bumble Premium را به صورت رایگان دریافت کنید، امیدواریم بتوانید شخص خاصی را پیدا کنید. همچنین می‌توانید نکات ما را در مورد دریافت موارد منطبق بیشتر در Bumble بررسی کنید، زیرا این نکات به افزایش شانس شما برای گرفتن لایک کمک می‌کند. اگر پیشنهاد یا سوالی دارید در نظرات با ما در میان بگذارید.

امیدواریم از این مقاله چگونه Bumble Premium را به صورت رایگان دریافت کنیم مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/XoAjSz
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *