کارات، استارت آپی که ابزارهای مالی برای سازندگان محتوا ایجاد می کند، 70 میلیون دلار جمع آوری می کند

زمان مطالعه: 5 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم کارات، استارت آپی که ابزارهای مالی برای سازندگان محتوا ایجاد می کند، 70 میلیون دلار جمع آوری می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

علیرغم کسب درآمدهای شش تا هفت رقمی در سال، بسیاری از تولیدکنندگان محتوا از سرمایه مورد نیاز برای گسترش تجارت خود محروم هستند. دلایل متفاوت است، اما بیشتر آنها نسبتاً جوان هستند و سابقه تجاری و اعتباری محدودی دارند و با درآمدهای متناقض در پلتفرم‌ها سروکار دارند.

این یک مشکل پرسود برای کرک کردن است. طبق یک منبع، صدها میلیون نفر در حال حاضر محتوا را به صورت تمام وقت تولید می کنند و می توانند بازار تولید محتوای دیجیتال را تا سال 2032 به بیش از 180 میلیارد دلار برساند.

بازار بزرگ آدرس پذیر، اریک وی و ویل کیم، بهترین دوستانی را که در سال 2016 ملاقات کردند، تشویق کرد تا Karat Financial را تأسیس کنند، که هدف آن کمک به سازندگان در مدیریت پول خود در پرداخت ها، حساب های بانکی، صورتحساب و موارد دیگر است.

اولین محصول Karat با پشتوانه Y Combinator یک کارت اعتباری تجاری بود که محدودیت‌های بالاتری را بر اساس آمار اجتماعی و مالی برای سازندگان به جای امتیازات FICO فراهم می‌کرد. اما این شرکت اکنون به دنبال گسترش خدمات خود با کارتی است که تاریخچه اعتباری شخصی ایجاد می کند.

کیم در یک مصاحبه ی با TechCrunch گفت: «نکته اصلی این است که Karat سازندگان را برندها و کسب‌وکارهای فردا می‌داند، اما سازندگان سطح بالا، درست مانند هر کسب‌وکار دیگری، برای رشد به سرمایه نیاز دارند.» «کارات اینجاست تا به این رشد دامن بزند، دسترسی مردمی به سرمایه‌ای را که خارج از تمرکز بانک‌های بزرگ است، دموکراتیک کند. خالقان در حال خوردن دنیا هستند و کارات در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد تا بتواند سیستم مالی ای باشد که به آنها قدرت می دهد.

وی، یک کهنه سرباز مک کینزی و بلک استون که قبلاً در متا به عنوان مدیر محصول در لایو کار می کرد، این موضوع را بیان می کند که بانک های سنتی از زیر و بم کسب و کار سازنده درک نمی کنند. بانک‌ها معمولاً برای تصمیم‌گیری در مورد وام، به درآمد ثابت ماهانه از منابع درآمد «متعارف»، مانند کسب‌وکارهای محصولات و خدمات، نیاز دارند – که باعث می‌شود حتی سازندگانی که درآمد بالایی دارند را رد کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مراقب باشید - این هشدار غیرمنتظره مایکروسافت می تواند یک حمله فیشینگ باشد

طبق گفته شرکت VC SignalFire، بیش از دو میلیون سازنده بیش از 100000 دلار در سال درآمد دارند. و بیش از 46.7 میلیون نفر به اندازه کافی دنبال کننده آنلاین برای کسب درآمد پاره وقت از محتوای خود دارند.

قیراط

اعتبار تصویر: قیراط

هیچ کسب و کاری نمی تواند امیدوار باشد که روندهای ویروسی را پیش بینی کند، به خصوص در فضای محتوای خلاق. اما کارات تلاش می کند تا با استفاده از یک مدل پذیره نویسی که در داخل توسعه داده است، ریسک را به حداقل برساند، که جزئیات آن مخفی مانده است.

وی گفت: “کارات موفقیت بین پلتفرم سازندگان را تجزیه و تحلیل می کند، به عواملی مانند دسترسی اجتماعی، تعامل با مخاطب، ترکیب پلت فرم ها و کسب درآمد برای ایجاد تصویر دقیق تری از مدل کسب و کار آنها نگاه می کند.” یادگیری مدل در آینده «این کارات را قادر می‌سازد تا به کسب‌وکارهایی که در غیر این صورت به سرمایه دسترسی نداشتند، خدمت کند.»

وی نمی‌گوید تا به امروز دقیقاً چند سازنده برای کارت اعتباری Karat تأیید شده‌اند. اما او انجام داد داوطلبانه بیش از 1 میلیارد کاربر مشتریان خود را دنبال می کنند که شامل مشاور املاک و مستغلات گراهام استفان، یکی از بنیانگذاران Linguatrip مارینا موگیلکو و وبلاگ نویس عرب-اسرائیلی Nas Daily می شود.

کیم گفت: «هیچکس کاری را که کارات انجام می دهد در این سطح یا مقیاسی که منحصراً برای اقتصاد سازنده طراحی شده است انجام نمی دهد. سازندگان در حال حاضر میلیون‌ها دلار تراکنش با استفاده از کارت‌های ویزیت کارات انجام داده‌اند و از محدودیت‌های بالاتر و پاداش‌های انحصاری بهره‌مند شده‌اند.

کارات با ایجاد تجارت کارت پایه، توجه خود را به کارت جدید فوق الذکر – کارتی که بر تاریخچه اعتباری شخصی متمرکز است – با مشارکت ویزا معطوف کرده است. از آنجایی که دارندگان کارت جدید پرداخت‌های به موقع انجام می‌دهند، Karat، که نیازی به جذب اعتباری سخت برای کارت ندارد، می‌گوید که پرداخت‌ها را به دفاتر اعتباری بزرگ گزارش می‌دهد – بسیار شبیه به یک شرکت کارت اعتباری معمولی.

کارت جدید کارات دارای مزایای استانداردی مانند بازپرداخت اقلام دزدیده شده یا آسیب دیده ظرف 90 روز پس از خرید است. اما همچنین پاداش‌های خاص سازنده مانند دسترسی به «تجربه‌های اعضا» در رویدادهای صنعتی مانند VidCon و VidSummit را نیز ارائه می‌کند.

دارندگان کارت نیز این فرصت را خواهند داشت ارتقاء به حسابداری شخصی و خدمات مالیاتی از طریق Karat. یا – اگر ترجیح می دهند پرداخت نکنند – این پلتفرم ابزارهای بدون هزینه ای را برای ردیابی انحرافات تجاری با کارت ارائه می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین راه حل برای عدم کارکرد اعلان های Google Drive در تلفن همراه و دسکتاپ

شراکت ما با ویزا اولین در نوع خود برای این بخش با رشد سریع است که به سازندگان اجازه می‌دهد با استفاده از کارت Karat سابقه اعتباری ایجاد کنند که می‌توانند از آن برای تضمین نرخ‌ها و شرایط بهتر برای سایر محصولات مالی کلیدی استفاده کنند تا کسب و کار خود را افزایش دهند. وی گفت.

کارات با استارت‌آپ‌هایی مانند Creative Juice رقابت می‌کند که در ازای کاهش درآمدشان در یک دوره زمانی مشخص، کسب‌وکارهای خالق را تضمین می‌کنند. اما توانسته است در صنعت نوپای خود را حفظ کند و امروز دور سرمایه گذاری 70 میلیون دلاری سری B، ترکیبی از بدهی (30 میلیون دلار به رهبری TriplePoint Capital) و سهام (40 میلیون دلار به رهبری SignalFire) را بسته است.

سری B که از شرکت‌های Union Square Ventures، CRV، GGV، Commerce Ventures و همچنین ویل اسمیت بازیگر از طریق Dreamers VC، بنیانگذار ، Biz Stone و یکی از بنیانگذاران یوتیوب، Steve Chen مشارکت داشت، مجموع جمع آوری کارات را به بیش از 100 میلیون دلار می رساند. .

کیم گفت: «تصمیم برای تامین مالی ترکیبی از سهام و بدهی بر اساس ملاحظات استراتژیک دقیق بود. تامین مالی بدهی به کارات اجازه می دهد تا با حفظ کنترل و انعطاف پذیری، به سرمایه در گردش و پوشش هزینه های دارنده کارت دسترسی داشته باشد، در حالی که دور سهام توسط SignalFire و مشارکت سرمایه گذاران محترم نه تنها منابع مالی، بلکه بینش و شبکه های ارزشمندی را برای حمایت از مسیر شرکت به ارمغان می آورد.

وی افزود که پول نقد جدید به Karat کمک می کند تا محصولات موجود خود را افزایش دهد و به ساخت ابزارهایی برای کمک به سازندگان در مدیریت پول ادامه دهد.

وی گفت: «کارات فایننشیال اکنون دور را بسته است تا با رشد اقتصاد خالق که گلدمن ساکس پیش‌بینی می‌کند تا سال 2027 به نیم تریلیون خواهد رسید، همگام شود. سازندگان با اثبات این مدل و گسترش آن تحت یک همکاری جدید با ویزا، اکنون مسیر هموارتری برای دسترسی به سرمایه مورد نیاز در زمان نیاز دارند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/sNYUjX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *