کار من تست صدا است و این معامله هدفون Amazon Prime Day است که من می خرم

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آیا در فستیوال معاملات پرایم به دنیای های مغناطیسی مسطح فکر می کنید؟ عالی! صدای فوق‌العاده دقیق و چابک می‌تواند با تخفیف برای شما باشد – اما شاید قبل از اینکه تصمیم بگیرید به معنای واقعی کلمه “مغناطیسی مسطح” به اطلاعات بیشتری نیاز داشته باشید.

به خواندن ادامه دهید، من این را دارم. فقط این را بدانید که اگر تا به حال می‌خواستید بشنوید که طرح‌های مغناطیسی مسطح بی‌سیم در صورت انجام خوب به چه چیزی می‌رسند، اکنون زمان آن فرا رسیده است.

اول، معامله، زیرا زمان می‌گذرد و شاید شما به جای درس‌های من برای توصیه‌های من اینجا هستید. Edifier Stax Spirit S3 بی‌سیم نمونه‌ای خوب از فناوری انجام شده است و در حال حاضر 20 درصد تخفیف برای Prime Day در آمازون در ایالات متحده و بریتانیا دارد.

در بریتانیا، قیمت آنها در منطقه شما نیز 20 درصد کاهش یافته است، از 329.99 پوند به تنها 263.99 پوند. حذه!

برای سخنرانی سریع مغناطیسی مسطح آماده هستید؟ خوب. درایورهای مغناطیسی مسطح با درایورهای دینامیک معمولی متفاوت هستند زیرا از دیافراگم مسطح استفاده می کنند، به جای غشای مخروطی یا گنبدی شکل سنتی که در اکثر هدفون ها یافت می شود. این بین آرایه ای از آهنرباها قرار می گیرد تا یک دیافراگم به طور یکنواخت معلق ایجاد کند که سپس بین میدان های مغناطیسی دائمی کشیده می شود. چرا این چیز خوبی است؟ زیرا درایورهای مغناطیسی مسطح هدفون هایی را که از آنها استفاده می کنند در برابر انواع مختلف صدا و اعوجاج الکترونیکی بسیار مقاوم می کنند – که به معنای موسیقی واضح تر، دقیق تر و بهتر است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  M3ter برای گسترش ابزارهای قیمت گذاری مبتنی بر استفاده خود برای مشاغل SaaS 14 میلیون دلار قفل می کند.

راستش را بخواهید، Stax Spirit S3 حتی با قیمت اصلی خود یک خرید عالی به ازای هر پوند است، اما با این پیشنهاد جدید پرایم روز با زمان محدود، آن‌ها یک معامله ساده هستند. آنها همچنین از 5.2 پشتیبانی می کنند (به این معنی که Auracast به زودی در منو قرار خواهد گرفت) و شما حدود 80 ساعت زمان پخش خواهید داشت. آن را دوباره بخوانید. این بیشتر از هر یک از بهترین هدفون های حذف نویز موجود در بازار است. همچنین، یک شارژ کوتاه 10 دقیقه ای، 11 ساعت زمان پخش را به شما ارائه می دهد و یک میکروفون برای کنترل تماس با تاییدیه aptX Voice برای راه اندازی وجود دارد.

آیا اشاره کردم که برخلاف بسیاری از بهترین هدفون‌های روگوشی که در سال‌های 2022 و 2023 عرضه شده‌اند، این گوش‌های بی‌سیم برای حمل و نقل راحت‌تر در جعبه سخت عرضه شده تا می‌شوند؟ من متوجه می‌شوم که Edifier Stax Spirit S3 را بارها و بارها به این دلیل انتخاب می‌کنم، همراه با استعدادهای صوتی آنها.

به دنبال طراحی پویا درایور هستید؟ بهترین پیشنهادات هدفون پرایم دی آمازون را که دیده ایم، بررسی کنید – اما باز هم، این موارد را فراموش نکنید. این توصیه صادقانه من است. آنها را دریافت کنید و ناامید نخواهید شد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  FTC به سازنده مکمل دستور می دهد در اولین مورد مربوط به بررسی های آمازون ربوده شده، 600 هزار دلار بپردازد

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Xwh
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *