کره جنوبی گوگل را به دلیل ممانعت از انتشار بازی در پلتفرم رقیب توسط توسعه دهندگان 32 میلیون دلار جریمه کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم کره جنوبی گوگل را به دلیل ممانعت از انتشار در پلتفرم رقیب توسط توسعه دهندگان 32 میلیون دلار جریمه کرد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

کمیسیون تجارت منصفانه کره جنوبی (KFTC) گوگل آلفابت را 42.1 میلیارد وون (حدود 32 میلیون دلار) به دلیل مسدود کردن توسعه دهندگان از انتشار بازی های ویدیویی موبایل در یک پلتفرم رقیب کره ای به نام One Store جریمه کرد.

KFTC روز سه‌شنبه اعلام کرد که ظاهراً گوگل از شرکت‌های بازی‌های ویدیویی کره‌ای خواسته است تا بازی‌های جدید خود را از ژوئن ۲۰۱۶ تا آوریل ۲۰۱۸ به‌طور انحصاری در پلی استور منتشر کنند. این بدان معناست که گوگل بازی‌سازان محلی را از انتشار محتوای خود در One Store در ازای پیشنهاد گوگل منع کرده است. قرار گرفتن در معرض برنامه و پشتیبانی بیشتر برای گسترش جهانی.

One Store، همتای محلی Play Store گوگل، در ژوئن 2016 توسط سه شرکت مخابراتی کره جنوبی – SK Telecom، KT و LG Uplus – و غول اینترنتی Naver تأسیس شد.

سهم بازار محلی گوگل در بازار اندروید موبایل به حدود 90 تا 95 درصد در سال 2018 افزایش یافت، از حدود 80 درصد به 85 درصد در سال 2016، در حالی که سهم بازار One Store حدود 5 تا 10 درصد در سال 2018 بود که کاهش یافت. از 15 درصد به 20 درصد در سال 2016، بر اساس داده های جمع آوری شده توسط KFTC.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Google I/O 2023 هفته آینده است. این چیزی است که ما انتظار داریم

ناظر ضد انحصار کره اعلام کرد که این اقدام بخشی از تلاش برای تضمین رقابت عادلانه در بازار اپلیکیشن ها با جلوگیری از سوء استفاده غول فناوری آمریکا از موقعیت مسلط خود است.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی KTFC، گوگل پلی و وان استور بیش از 90 درصد از فروش داخلی را از فروش بازی ها ایجاد می کنند. به گفته KFTC، فعالیت گوگل بر شرکت های بازی، از سازندگان بزرگ بازی های ویدیویی مانند NCSoft، Netmarble و Nexon گرفته تا توسعه دهندگان بازی های کوچک و متوسط ​​تأثیر گذاشته است.

سخنگوی گوگل در بیانیه ای ی گفت: “ما در پنج سال گذشته به طور جدی با روند تحقیق و بررسی KFTC همکاری کرده ایم و معتقدیم که هیچ تخلفی از قانون صورت نگرفته است.” «گوگل سرمایه‌گذاری قابل توجهی در موفقیت توسعه‌دهندگان انجام می‌دهد و ما محترمانه با نتیجه‌گیری KFTC مخالفیم. ما تصمیم کتبی نهایی را پس از به اشتراک گذاشتن با ما به دقت بررسی خواهیم کرد تا روند بعدی اقدام را ارزیابی کنیم.

در سال 2021، KFTC گوگل را 177 میلیون دلار جریمه کرد به دلیل سوء استفاده از تسلط بر بازار در بازار سیستم عامل اندروید (OS).

گوگل ادعا می کند که به رشد و گسترش جهانی موفقیت آمیز توسعه دهندگان بازی موبایل کره ای که بازی های خود را در دهه گذشته در Play راه اندازی کرده اند، کمک کرده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  معامله داغ! در طول فروش جمعه سیاه در Croma، کاهش قیمت 22810 در Apple MacBook Air را دریافت کنید

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ukD
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *