کنترلر موبایل Backbone One: PlayStation Edition اکنون برای اندروید در دسترس است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم کنترلر موبایل Backbone One: PlayStation Edition اکنون برای اندروید در دسترس است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

Backbone One – کنترلر PlayStation Edition ساخته سونی و Backbone هم اکنون برای اندروید در دسترس است.

ژوئیه گذشته، هر دو شرکت برای انتشار نسخه iOS این کنترلر با پورت لایتنینگ شریک شدند. ایده کنترلر Backbone این است که گوشی خود را در دسته گسترده آن قرار دهید و بازی کنید.

هر دو نسخه iOS و اندروید Backbone One – PlayStation Edition شبیه کنترلر DualSense کنسول ساخت سونی هستند. این به این معنی است که کاربران به جای کنترل‌های سنتی ABXY از علامت‌های پلی استیشن استفاده می‌کنند.

اعتبار تصویر: پلی استیشن

این کنترلر به شما امکان می دهد برخی از عناوین پلی استیشن را با برنامه PS Remote Play پخش کنید. با این حال، می‌توانید برخی از بازی‌های سازگار مانند «Call of Duty: Mobile»، «Fortnite» و «Diablo Immortal» را از فروشگاه Play (یا اپ استور) بازی کنید.

کاربران می توانند Backbone را برای تجربه و به روز رسانی های سفارشی پلی استیشن دانلود کنند. به علاوه، این برنامه مانند یک مرکز برای همه بازی‌های سازگار از جمله بازی‌هایی که از سرویس‌های مانند Xbox Game Pass، Nvidia GeForce Now و Luna استفاده می‌کنند، عمل می‌کند.

برنامه Backbone مانند یک هاب برای همه بازی های کنترلر عمل می کند اعتبار تصویر: ستون فقرات

Backbone One – PlayStation Edition با قیمت ۹۹ دلار در ایالات متحده، کانادا، آمریکای لاتین، اروپا، خاورمیانه، استرالیا و نیوزلند قابل خرید است. سونی اعلام کرد که به زودی این کنترلر را در اختیار کاربران ژاپن، کره، تایوان، هنگ کنگ و سنگاپور قرار خواهد داد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از ویژگی صدای شخصی آیفون

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/SQh
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *