گزارش می‌گوید «تد لسو» و دیگر محصولات Apple TV+ ممکن است وارد فروشگاه اپل شوند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم گزارش می‌گوید «تد لسو» و دیگر محصولات TV+ ممکن است وارد فروشگاه شوند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

اپل استور ممکن است فراتر از محصولات فناوری گسترش یابد. از آنجایی که این شرکت به سرمایه گذاری بر روی محتوای اصلی Apple TV+ خود ادامه می دهد، گزارش اخیر بلومبرگ نشان می دهد که اپل قصد دارد دسته بندی محصول جدیدی را برای فروشگاه آنلاین خود معرفی کند – کالاهای مرتبط با برنامه های ی محبوبش. این شامل کالاهای «تد کمند» است که سومین – و احتمالاً آخرین – فصل خود را تکمیل می کند.

بلومبرگ گزارش داد، افزودن احتمالی کالاهای Apple TV+ در فروشگاه اپل می تواند اولین باری باشد که این شرکت این نوع محصولات را مستقیماً به مشتریان می فروشد. این نشریه اشاره کرد که اپل این پوشاک را در اوایل ماه آینده عرضه خواهد کرد و فروشگاه‌های خرده‌فروشی آن کد QR را تبلیغ می‌کنند که خریداران را به مجموعه جدید هدایت می‌کند.

اپل بلافاصله برای اظهار نظر در TechCrunch در دسترس نبود.

برادران وارنر مدتی است که کالاهای “تد کمند” را از طریق فروشگاه آنلاین خود عرضه می کند، از جمله نسخه ویژه بازی های تخته ای Monopoly و UNO که اخیراً راه اندازی شده است، همچنین مجسمه ها، لیوان ها، لوازم ثابت، توپ های فوتبال و لباس.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه محافظ های صفحه نمایش هوایی و والپیپرهای جدید مک را امتحان کنیم

در ماه مارس، اپل با نایک همکاری کرد تا پوشاک رسمی “تد کمند” مانند پیراهن های AFC ریچموند، هودی، روسری و غیره را عرضه کند. طبق گفته بلومبرگ، اقلام نایک اولین مواردی هستند که در فروشگاه اپل ظاهر می شوند و قیمت آنها از 35 دلار به بالا متغیر است.

اگر این گزارش صحت داشته باشد، این احتمال وجود دارد که اپل از موفقیت نمایش موفق و همچنین دیگر عناوین محبوب Apple TV+ مانند “Shrinking”، “For All Mankind” و “Mythic Quest” و سایر موارد استفاده کند.

سریال «Severance» یکی دیگر از سریال‌های موفقی است که محصولات خاص خود را دارد. در نوامبر 2022، Apple TV+ با فروشگاه آنلاین Mando برای فروش صفحات وینیل با موسیقی متن «Severance» همکاری کرد.

سال گذشته، Disney+ یک تجربه خرید را برای تبلیغ نمایش های محبوب خود آزمایش کرد. این آزمایش به مشترکین Disney+ اجازه داد تا کالاهای انحصاری را از برندهایی مانند Star Wars، Marvel و Pixar خریداری کنند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/DaA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *