گوگل لنز اکنون می تواند شرایط پوستی را جستجو کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم گوگل لنز اکنون می تواند شرایط پوستی را جستجو کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

گوگل لنز را بهبود می بخشد، برنامه مبتنی بر بینایی ی آن که اطلاعات مربوط به اشیایی را که شناسایی می کند، با ویژگی های جدید ارائه می دهد.

از امروز، لنز می‌تواند شرایط پوستی مشابه آنچه را که ممکن است روی پوست خود ببینید، مانند خال‌ها و بثورات را نشان دهد. آپلود یک عکس یا عکس از طریق لنز، جستجوی تطابق بصری را آغاز می‌کند، که همچنین برای سایر بیماری‌های جسمی که ممکن است مطمئن نباشید چگونه با کلمات توصیف کنید (مانند برآمدگی روی لب، خط روی ناخن یا ریزش مو) کارساز خواهد بود. ).

این یک قدم کمتر از برنامه مبتنی بر است که گوگل در سال 2021 برای تشخیص بیماری های پوست، مو و ناخن راه اندازی کرد. این برنامه که برای اولین بار در اتحادیه اروپا عرضه شد، با موانعی برای ورود به ایالات متحده روبرو شد، جایی که باید توسط سازمان غذا و دارو تایید می شد. (گوگل از درخواست تایید خودداری کرد.)

جستجوی پوست Google Bard

اعتبار تصویر: گوگل

با این حال، ویژگی لنز ممکن است برای افرادی که تصمیم می گیرند به دنبال مراقبت های پزشکی یا درمان های بدون نسخه باشند مفید باشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  زمینه ایجاد کنید و مثال هایی برای کاهش موانع پذیرش هوش مصنوعی ارائه دهید

در جاهای دیگر، همانطور که قبلا در I/O اعلام شده بود، لنز در حال ادغام با Bard، تجربه ربات مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل است. کاربران می‌توانند تصاویر را در پیام‌های Bard خود بگنجانند و لنز در پشت صحنه کار می‌کند تا به بارد کمک کند آنچه را که نشان داده می‌شود درک کند. به عنوان مثال، با نشان دادن عکسی از کفش‌ها و پرسیدن نام آن‌ها، بارد – که از تحلیل لنز مطلع شده است – با پاسخی برمی‌گردد.

این آخرین به‌روزرسانی برای Bard است، پاسخ Google به ChatGPT، زیرا Google مقدار فزاینده‌ای از منابع را در فناوری‌های هوش مصنوعی مولد سرمایه‌گذاری می‌کند. همین هفته گذشته، گوگل قابلیتی را معرفی کرد که به Bard اجازه می‌دهد کدهای خود را در پس‌زمینه بنویسد، اجرا کند و آزمایش کند – توانایی برنامه‌نویسی و حل مسائل پیچیده ریاضی را بهبود می‌بخشد. و در ماه مه، گوگل با Adobe همکاری کرد تا نسل هنری را به Bard بیاورد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/DpWGhC
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *