یوتیوب در حال آزمایش کنترل جدید پخش ویدیو با سرعت دوگانه برای ویدیوهای بیشتر در زمان کمتر

زمان مطالعه: 3 دقیقه

یوتیوب قرار است راه سریعتری را برای دو برابر کردن سرعت پخش ویدیوها معرفی کند زیرا چندین ویژگی آینده را آزمایش می کند.

تمام کاری که مردم باید انجام دهند، با توجه به پلت فرم، فشار طولانی در هر نقطه از پخش کننده ویدیو است و پس از چند ثانیه سرعت محتوا دو برابر می شود. روش کنونی سخت‌ترین کار نیست، اگرچه قبل از اینکه بتوانید پخش را تنظیم کنید، باید چندین منوی روی صفحه را مرور کنید. این یک ارتقای کیفیت زندگی خوب است که می‌توانیم در هنگام گوش دادن به آن بسیار مفید ببینیم پادکست در یوتیوب Music. به‌علاوه، زمانی که می‌خواهید تنظیمات را باز کنید، مجبور نخواهید بود که به‌طور تصادفی از خط زمانی جلو بیفتید.

تا زمانی که مشترک یوتیوب Premium هستید، می‌توانید همین حالا به‌روزرسانی مطبوعاتی طولانی را در برنامه تلفن همراه و نسخه دسک‌تاپ امتحان کنید. برای فعال کردن آن به آدرس زیر بروید یوتیوب Labs و روی دکمه Try It Out زیر ورودی سرعت 2 برابر کلیک کنید. برنامه تلفن همراه به شما امکان دسترسی مستقیم به یوتیوب Labs را در منوی تنظیمات می دهد. اگر علاقه دارید سریع عمل کنید زیرا ابزار سرعت 2x فقط تا 13 آگوست در دسترس خواهد بود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 روش برای خواندن و ذخیره موضوعات توییتر به عنوان PDF یا مقاله

در مورد بقیه به روز رسانی، شما دارای صفحه قفل برای غیرفعال کردن تمام ورودی های لمسی هنگام تماشای [full screen] ویدیو» برای اطمینان از اینکه در صورت ضربه زدن تصادفی به صفحه نمایش خود، هیچ چیزی مختل نمی شود. یوتیوب بیان می کند که این ویژگی در پشت نماد چرخ دنده جدید در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش قرار خواهد گرفت. توجه داشته باشید که صفحه قفل منحصر به فرد برنامه تلفن همراه یوتیوب است.

برای سومین تغییر، یوتیوب در حال آزمایش پیش‌نمایش تصاویر کوچکتر در تمام نسخه‌های این پلتفرم است. این شرکت بیان می‌کند که اندازه بزرگ‌تر، «پیدا کردن لحظه دقیق ویدیویی را که می‌خواهید تماشا کنید آسان‌تر می‌کند».

همانند سرعت ۲ برابری، دو ویژگی آخر فقط برای مدت زمان محدودی در دسترس خواهند بود. شما تا 5 آگوست فرصت دارید تا Lock Screen را در تلفن همراه امتحان کنید، در حالی که با تصاویر کوچکتر، تا 13 آگوست فرصت دارید – همان روزی که فشار طولانی تغییر می کند.

یک چهارم بالقوه؟

آزمایش چهارمی وجود دارد به نام حجم پایدار. با این حال، ما چیز زیادی در مورد آن نمی دانیم زیرا به نظر می رسد یوتیوب فقط به چند کاربر اجازه دسترسی به آن را می دهد. یوتیوب M. Brandon Lee در توییتر حدس زد این می تواند یک “نرمال ساز و کمپرسور” برای یکنواخت کردن صدا باشد “بنابراین جهش زیادی در حجم بین فیلم ها نداشته باشید”. لی ادامه می‌دهد که صدای پایدار «ممکن است برای موسیقی مشکل‌ساز باشد»، احتمالاً به این دلیل که فشرده‌سازی اجباری صدا می‌تواند کیفیت آهنگ را خراب کند. خوشبختانه، به نظر می‌رسد که افراد می‌توانند در هر زمانی صدای پایدار را خاموش کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه غیرفعال کردن پخش خودکار در توییتر

برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چه زمانی می‌توانیم شاهد عرضه رسمی ویژگی‌های آزمایشی باشیم و اینکه آیا قصد دارد دامنه Stable Volume را افزایش دهد، با Google تماس گرفتیم. این داستان متعاقبا به روز رسانی خواهد شد.

خوب است برای یک بار هم که شده یوتیوب را در حال آزمایش چیزی مثبت ببینیم. آزمایش‌های اخیر نشان می‌دهد که این پلتفرم برای یک رویکرد تهاجمی تر در جلوگیری از استفاده افراد از مسدود کننده های تبلیغاتی در وب سایت.

اما این نباید مانع از تمایل شما به لذت بردن از یک تجربه مرور بدون آگهی شود. در واقع، حتما TechRadar را بررسی کنید لیست بهترین مسدود کننده های تبلیغات برای سال 2023 برای یادگیری بیشتر



امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/oTyNDc
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *