پارو 25 میلیون دلار جمع آوری می کند تا کارشناسان مالی مستقل را با شرکت ها هماهنگ کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم پارو 25 میلیون دلار جمع آوری می کند تا کارشناسان مالی مستقل را با شرکت ها هماهنگ کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

در سال 2015، مایکل بوردیک و دن ویوروت، که سال‌ها در شرکت‌های بزرگ حسابداری کار می‌کردند، یک استارت‌آپ به نام Paro را تأسیس کردند تا راه‌حل‌های مالی و حسابداری را از طریق شبکه‌ای از استعدادهای آزاد به مشاغل ارائه دهد. آنها می گویند که از فقدان انعطاف پذیری در شرکت های حسابداری سنتی برای انتخاب پروژه ها و زمان کار الهام گرفته شده اند.

سرمایه گذاران پارو موافق هستند.

امروز، پارو اعلام کرد که ۲۵ میلیون دلار در دور سری C به رهبری Top Tier Capital Partners جمع‌آوری کرده است و مجموع جمع‌آوری استارت‌آپ را به ۶۷ میلیون دلار رساند. Madrona Venture Group، Revolution Ventures و Sierra Ventures نیز در چیزی که آنیتا ساموجدنیک، مدیر عامل پارو، آن را به‌عنوان «شرایط پاک» توصیف کرد، شرکت کردند.

Samojednik به TechCrunch گفت که این پول برای توسعه بیشتر پلتفرم Paro، گسترش پایگاه مشتریان و R&D عمومی آن صرف خواهد شد.

Samojednik گفت: “هدف کلی این دور تبدیل شدن به منبعی برای راه حل های مالی و حسابداری و برای مشاغل در هر اندازه، از جمله شرکت ها است.” “با توجه به کشش مستمری که در کسب و کار خود شاهد بودیم، استقبال مداوم از کار از راه دور و نیاز روزافزون به راه حل های تجاری انعطاف پذیر، اکنون زمان مناسبی بود تا تلاش های خود را افزایش داده و دو برابر کنیم تا پیشنهاد منحصر به فرد خود را به شرکت ها و شرکت های بیشتری ارائه دهیم. ارزشی که ما برای کسب و کارها و کارشناسان به ارمغان می آوریم.»

پلتفرم Paro از الگوریتم‌هایی برای شناسایی و توصیه استعدادهای مالی – به عنوان مثال حسابداران – به مشاغل استفاده می‌کند. مشتریان می توانند به صورت درخواستی به کارشناسان حسابداری و امور مالی متصل شوند و فقط برای کارهای مورد نیاز به آنها پول بپردازند.

اساساً مانند Fiverr است، اما منحصراً برای کارهای حسابداری و مالی.

Samojednik گفت: “درک راه های جدید برای مدیریت ظرفیت و حفظ استعدادها کلیدی است.” یکی از راه‌های انجام این کار، معرفی روش‌های جایگزین کارکنان است که انعطاف‌پذیر و پویا هستند. این می‌تواند روحیه را بهبود بخشد، فرسودگی شغلی را کاهش دهد، خواسته‌های مشتری را بهتر بپذیرد و به طور موثر تجارت را رشد دهد.»

اگر زمین فروش Samojednik را بخرید، Paro گلوله نقره ای است که صنعت حسابداری به شدت به آن نیاز دارد. بسیاری از شرکت‌های حسابدار رسمی (CPA) میانگین نرخ گردش مالی سالانه 25 درصد را تجربه می‌کنند. بر اساس یک بررسی اخیر، 99 درصد از CPA ها اذعان دارند که از استرس مزمن در محل کار رنج می برند. یکی دیگر دریافته است که تقریباً دو سوم – 62٪ – حسابداران احساس می کنند حقوق کمتری دریافت می کنند و 60٪ می گویند که با توجه به صلاحیت ها و سطح تجربه خود احساس می کنند که غرامت کمتری دریافت کرده اند.

اما من را مشکوک رنگ کنید. همیشه معایب کار قراردادی وجود دارد – برای شروع، فقدان مزایا. سپس در مورد سالم بودن پویایی بین حسابداران حقوق بگیر و کارگران مالی و مشاغل آزاد تعجب می کند.

ما از Paro نرخ پرداخت آن را پرسیده‌ایم و به محض شنیدن این مقاله، این مقاله را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

در هر صورت، خوب یا بد، به نظر می رسد مشتریان پلتفرم Paro را در آغوش می گیرند. این شرکت می گوید درآمد از سری B آن در سه ماهه سوم 2021 سه برابر شده است در حالی که میانگین هزینه مشتری دو برابر شده است. در همین حال، این شرکت ادعا می کند که فریلنسرهای این پلتفرم در مسیری هستند که امسال بیش از 1 میلیون دلار از طریق Paro صورتحساب دریافت کنند.

ساموژدنیک گفت: “فناوری پارو فرآیندها را برای افرادی که به استعداد نیاز دارند – مانند استخدام مدیران – ساده می کند تا دقیقاً نیازهای تجاری آنها را با کارشناسان Paro مطابقت دهد و بر اساس تجربه دقیق و مجموعه مهارت های مورد نیاز برای رسیدن به بهترین اهداف سازمانی.” برای کارشناسان، پلتفرم Paro ابزارهای بهره‌وری و بینش‌هایی را برای بهینه‌سازی کسب‌وکار رو به رشد خود، از قیمت‌گذاری تا عملکرد، مدیریت ارتباط با مشتری تا بازگشت سرمایه، در اختیار کارشناسان قرار می‌دهد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jeE
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *