TISSIUM دکتر الکس میلشتاین را به عنوان افسر ارشد پزشکی منصوب می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

TISSIUM، یک شرکت خصوصی فناوری پزشکی که مجموعه‌ای از پلیمرهای قابل برنامه‌ریزی بیومورفیک را برای بازسازی بافت توسعه می‌دهد، دکتر Alex Milstein را به عنوان مدیر ارشد پزشکی خود منصوب کرد.

اضافه شدن دکتر میلشتاین به تیم رهبری اجرایی TISSIUM منعکس کننده تمرکز شرکت بر گسترش پلتفرم، تولید شواهد بالینی در حمایت از تایید و پذیرش محصول، و آمادگی برای تجاری سازی در بازارهای کلیدی است.

کریستف بانسل، مدیر عامل TISSIUM، گفت: «الکس تخصص عمیقی دارد که TISSIUM از توسعه استراتژی های بالینی جهانی تا اجرای بی عیب و نقص به آن نیاز دارد. او همچنین سابقه مذاکرات موفق با مقامات نظارتی را نشان داده است. همانطور که ما به پیشرفت و رشد شرکت ادامه می دهیم، از پیوستن او به تیم هیجان زده هستیم. پیشینه او کمک قابل توجهی به چشم انداز TISSIUM برای سال های آینده خواهد کرد.

دکتر میلشتاین بیش از 20 سال تجربه در زمینه تجهیزات پزشکی، درمان با سلول های بنیادی، ترکیب دارو-دستگاه و محصولات بیوتکنولوژی دارد. او در طول زندگی حرفه ای خود تجربه رهبری بین المللی را در ایالات متحده، کانادا، آمریکای لاتین و همچنین اروپا، خاورمیانه و آسیا به دست آورده است.

او از پاراکرین به این شرکت می‌پیوندد که در آنجا به عنوان معاون اجرایی توسعه بالینی و امور پزشکی، مدیر ارشد بالینی خدمت کرده است. وی در این نقش مسئولیت توسعه و اجرای استراتژی های بالینی و پزشکی محصولات این شرکت را بر عهده داشت.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 راه حل برتر مشکل صدا نداشتن در Roblox برای ویندوز

قبل از پاراکرین، دکتر میلشتاین مدیر ارشد پزشکی شرکت Olympus در قاره آمریکا بود. او همچنین به عنوان معاون امور بالینی و توسعه در TriReme Medical خدمت کرد و مدتی را به عنوان معاون توسعه بالینی در Cardio3BioSciences گذراند.

دکتر میلشتاین مدرک پزشکی خود را از دانشگاه دولتی پزشکی روسیه به دست آورد و یک فلوشیپ تحقیقاتی را در رشته پزشکی در دانشگاه هاروارد به پایان رساند.

او گفت: «مفتخرم که به TISSIUM پیوستم. بازسازی بافت در طیف وسیعی از شرایط و تخصص‌های پزشکی به عنوان یک نیاز پزشکی برآورده نشده باقی می‌ماند. من مشتاقانه منتظر همکاری با تیم با استعداد و اختصاصی TISSIUM برای رفع این نیاز برآورده نشده هستم.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ByLuCK
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *