کیندوا دیوید استیونز را به عنوان مدیر ارشد تجاری منصوب می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کیندوا، یک سازمان توسعه و ساخت قرارداد (CDMO) با تمرکز بر محصولات ترکیبی دارو و دستگاه، اعلام کرد که دیوید استیونز به عنوان مدیر ارشد تجاری جهانی (CCO) به این سازمان پیوسته است.

استیونز فعالیت های تجاری، توسعه کسب و کار و تحقیق و توسعه را برای کسب و کار رهبری می کند تا از رشد، گسترش و نوآوری مستمر اطمینان حاصل کند.

مدیر عامل Kindeva، میلتون بویر، گفت: «دیوید وسعت تجربه صنعت و عمق تخصص تجاری را به ارمغان می‌آورد که برای هدایت دامنه و مقیاس پیشرفته Kindeva ضروری است. نقش او برای موفقیت مستمر ما به عنوان CDMO برتر و به نوبه خود، موفقیت شرکای ما در ارائه طیف گسترده ای از راه حل های دارورسانی به بازار حیاتی است.

استیونز بیش از 20 سال عملیات بین المللی و تجربه تجاری در هر دو بخش CDMO و سازمان تحقیقات قراردادی (CRO) دارد. قبل از کیندوا، استیونز مدیر عامل درمان پیشرفته CDMO Arranta Bio (که توسط Recipharm در سال 2022 خریداری شد) بود، جایی که او دو مرکز توسعه بیولوژیکی پیشرفته و تولید GMP را ایجاد کرد. او قبلاً نقش‌های متعددی در AMRI داشت – رهبری واحد تجاری محصولات دارویی این شرکت را از طریق رشد قابل توجه و افزایش ظرفیت. در طول مدت تصدی خود، او همچنین سمت‌هایی در آزمایشگاه‌های Aptuit، Inveresk و Charles River داشت. استیونز دارای مدرک MBA در استراتژی، امور مالی و بازاریابی از دانشگاه ادینبورگ است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 فیلم و نمایش تلویزیونی جدید در نتفلیکس، مکس، پرایم ویدیو و موارد دیگر در این آخر هفته (30 ژوئن)

استیونز گفت: «سازمان کیندوا دارای تاریخچه قوی از دستاوردها، تخصص و زیرساخت برای رسیدگی به طیف گسترده ای از چالش های پیچیده تحویل دارو است. من از کار با متخصصان باورنکردنی که بسیاری از درمان‌های تغییر دهنده زندگی و محصولات با بالاترین کیفیت را برای بیماران ارائه می‌کنند، هیجان‌زده هستم و مشتاقانه منتظر استفاده از پیشینه تجاری، عملیاتی و استراتژیک خود هستم تا بتوانم موفقیت مداوم را برای شرکای خود در سراسر جهان فراهم کنم.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Nom
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *