ابزارهای بازاریابی ویدیویی برای ارتقای محتوای ویدیویی شما

زمان مطالعه: 7 دقیقه

وقتی نوبت به استراتژی رسانه‌های اجتماعی شما می‌رسد، می‌خواهید مطمئن شوید که ابزارهای مناسب برای دستیابی به مخاطبان هدف خود، رشد برند خود و درگیر ماندن با مخاطبان خود را دارید. یکی از راه‌های زیادی برای انجام این کار، بازاریابی ویدیویی است.

بازاریابی ویدئویی چیست؟

بازاریابی ویدیویی صرفاً استفاده از ویدیوها برای تبلیغ محصولات و خدمات شما به مخاطبان هدف شما، افزایش ترافیک وب سایت یا سایر کانال های اجتماعی است. استفاده از ویدئوها در استراتژی شما ضروری است، زیرا در مقایسه با تصاویر و متن، محتوای جذاب تری هستند که مخاطبان شما را در مورد محتوای شما هیجان زده نگه می دارند.

با در نظر گرفتن این موضوع، من برخی از ابزارهای بازاریابی ویدیویی مورد علاقه خود را به اشتراک می‌گذارم که می‌توانید از آنها برای ارتقاء صفحات رسانه‌های اجتماعی خود و سرمایه‌گذاری در بازاریابی ویدیویی استفاده کنید.

قبل از اینکه به آن بپردازم، اجازه دهید به شما یادآوری کنم که انواع مختلفی از بازاریابی ویدیویی وجود دارد، بنابراین ابزارهایی وجود دارند که بیشتر متناسب با اهداف شما تنظیم شده اند. بر روی نوع محتوایی که پست می‌کنید تمرکز کنید و این به شما کمک می‌کند ابزارهای مناسبی را انتخاب کنید تا به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید.

نرم افزار ویدئو

موارد زیر ابزارهای بازاریابی ویدئویی همه در یک هستند که به شما امکان می دهند نه تنها در پلتفرم فیلم بگیرید، بلکه ویدیوهای خود را ویرایش کنید، موسیقی اضافه کنید، الگوها را انتخاب کنید و در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

انیموتو

Animoto یک نرم‌افزار سازنده ویدیو رایگان است که برای همه افراد آسان شده است. می توانید نوع محتوای خود را انتخاب کنید، صدها الگو را مرور کنید و موسیقی را به ویدیوهای خود اضافه کنید تا یک سرویس کاربر پسند کلی داشته باشید.

همچنین می‌توانید ویدیوهای خود را با اضافه کردن لوگوی برند خود، آپلود فونت برند و تغییر اندازه ویدیوها بر اساس پلتفرم‌های مختلف سفارشی کنید.

قابل گاز گرفتن

Biteable همچنین یک سازنده ویدیوی آنلاین است که برای ویدیوهای سریع عالی است. می‌توانید از قالب‌های متحرک آن‌ها و حتی فیلم‌های اکشن زنده استفاده کنید. اگر به دنبال ایجاد یک ویدیوی تبلیغاتی سریع هستید، این پلتفرم برای ویرایش و آپلود سریع عالی است.

با استفاده از رابط کاربری آسان، می‌توانید در کمترین زمان با Biteable محتوا ایجاد کنید.

شاکر

اگرچه این نرم افزار در سمت گران تر است، اما این یک پلت فرم پیشرفته برای بازاریابان و تبلیغ کنندگان است. با استفاده از این ابزار، می‌توانید تعداد نامحدودی ویدیو در ماه ایجاد کنید، به تصاویر و ویدیوهای موجود دسترسی داشته باشید، قالب‌های خلاقانه را انتخاب کنید و محتوای خود را با کیفیت بالا صادر کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اپل به طور خودکار یک رمز عبور Apple ID برای کاربران دارای iOS 17 و macOS Sonoma اختصاص می دهد

اگر به دنبال یک پلتفرم حرفه‌ای، مبتکرانه و خلاق هستید، Shakr یکی از نرم‌افزارهای ویدیویی پیشرو است که شاید توضیح دهد که چرا با Meta و TikTok شریک هستند.

بهینه سازی یوتیوب / تجزیه و تحلیل ویدیو

اگر کسب و کار یا نام تجاری شما در یوتیوب برجسته است، احتمالاً می دانید که سئو بخش بسیار مهمی در افزایش دید در کانال های شما است. وقتی نوبت به بازاریابی ویدیویی می‌رسد، این ابزارهای زیر می‌توانند به شما کمک کنند کانال خود را افزایش دهید و به ویدیوهایتان کمک کنند تا به جوامع جدید دسترسی پیدا کنند.

Morningfa.me

بنابراین، با یوتیوب Analytics و ابزارهای بهینه‌سازی کلمات کلیدی، Morningfa.me می‌تواند به شما کمک کند کانال یوتیوب خود را افزایش دهید. با این حال، Morningfame در حال حاضر فقط یک ابزار دعوت است. بنابراین، اگر می خواهید بپیوندید، باید توسط یک کاربر موجود دعوت شوید.

VidIQ

اگر نمی توانید به Mornfingame بپیوندید، VidIQ همچنین یک ابزار SEO یوتیوب است که هر کسی می تواند در آن ثبت نام کند. با ابزار کلمات کلیدی آنها می توانید حجم کلمات کلیدی، سطح رقابتی که این کلمه دارد و نمره کلی کلمات کلیدی را مشاهده کنید.

همچنین می‌توانید عملکرد رقبای خود را ببینید، ویدیوهای خود را مقایسه کنید و ببینید که چگونه می‌توانید استراتژی خود را بهبود ببخشید.

متریکول

با پلتفرم ما، می‌توانید به حساب یوتیوب خود مستقیماً به ویژگی تجزیه و تحلیل ما پیوند دهید و داده‌ها را از کانال خود بیرون بکشید. به رشد کلی حساب خود نگاه کنید، ببینید جمعیت شناسی شما چیست، بازدیدهای ویدیویی و رقبا اضافه کنید.

همه این گزینه‌ها با یک حساب Premium Metricool در دسترس هستند.

حساب کاربری ندارید؟ امروز ثبت نام کنید!

و اگر مطمئن نیستید که چگونه در یوتیوب پیمایش کنید یا از کجا شروع کنید، این را بخوانید تا در مورد اینکه چگونه می‌توانید شروع کنید استراتژی بازاریابی یوتیوب.

ویراش ویدیو

شیر برای قهوه مانند ویرایش برای ویدیو است، ساده، خسته کننده و بی مزه نیست. بنابراین، با این گفته، من قصد دارم چند نرم افزار ویرایش سطح بالا را بگذارم که به شما در ایجاد ویدیوهای واضح، هیجان انگیز و با سلیقه کمک می کند.

Final Cut Pro

از اپل، Final Cut Pro یک نرم‌افزار ویرایش ویدیو است که قدرت ویرایش زیادی را ارائه می‌کند و استفاده از آن برای همه، نه فقط افراد باهوش ویدیو، آسان است. در صورت نیاز به افزودن افکت خارجی در ویدیوی خود، گزینه های افزونه زیادی نیز وجود دارد.

وقتی صحبت از اشتراک‌گذاری به میان می‌آید، Final Cut به راحتی به سرویس‌هایی مانند یوتیوب صادر می‌شود، به روشی سریع و آسان.

Premiere Pro

Adobe Premiere یکی دیگر از پلتفرم های ویرایش ویدیو است که برای حرفه ای ها طراحی شده است، زیرا مملو از ابزارهای سطح حرفه ای، افکت ها و ادغام با برنامه های Creative Cloud است. اگر قبلاً از طرفداران محصولات Adobe هستید، پس این تفاوتی نخواهد داشت.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  برنامه دسکتاپ ارتقا یافته Spotify به شما امکان می دهد کتابخانه های خود را مانند موبایل مرور و سازماندهی کنید.

به نظر می رسد ادوبی همیشه در حال تکامل است و با نیازهای کاربران سازگار می شود.

CapCut

CapCut یک نرم افزار ویرایش ویدئو است که کاملا رایگان است. با توجه به اینکه CapCut در حال حاضر چقدر چشمگیر است، این واقعیت که می توانید از آن با هزینه صفر استفاده کنید، هنگام استفاده از این پلتفرم یک مزیت بزرگ است.

کلیپ ها را تقسیم کنید، سرعت را تغییر دهید، کلیپ ها را معکوس کنید، موسیقی را از کتابخانه انتخاب کنید، فیلترها و افکت ها را اضافه کنید، همه در CapCut موجود است.

میزبانی ویدیو/اشتراک گذاری صفحه نمایش

اگر ویدیو ضبط می‌کنید و متوجه می‌شوید که برای توضیح یک ویژگی یا نشان دادن بخشی از کسب‌وکارتان نیاز به ضبط صفحه دارید، این پلت‌فرم‌های میزبانی و اشتراک‌گذاری ویدیوی زیر برای ارتقای کسب‌وکارتان عالی هستند.

بافندگی

گاهی اوقات تلاش برای توضیح دادن چیزی برای همکار یا مشتری خود از طریق نوشتن دشوار است یا بدتر از آن، همه ما هنگام تلاش برای به اشتراک گذاشتن صفحه نمایش خود در یک جلسه با مزاحمتی مواجه شده ایم که مشکلات فنی است.

بنابراین، Loom به شما امکان می‌دهد فیلم‌های به اشتراک‌گذاشته شده از صفحه نمایش را به سرعت و به راحتی ضبط کنید، بنابراین می‌توانید آن‌ها را به اشتراک بگذارید تا گیرنده با خیال راحت تماشا کنند. پس از ضبط، می توانید بلافاصله آن را آپلود و به اشتراک بگذارید.

Vimeo

مشابه Loom، Vimeo به شما اجازه می دهد تا ضبط صفحه نمایش و همچنین ضبط مستقیم در پلت فرم. این نیز یک برنامه آسان برای استفاده است و اگر تیمی برای اشتراک گذاری حساب دارید عالی است. آپلود ویدیوها در Vimeo و اشتراک گذاری آن در پلتفرم های اجتماعی با Vimeo آسان است.

ویدیارد

اگر یک کسب و کار آنلاین دارید، Vidyard ممکن است بستر مناسبی برای شما باشد. اگرچه آنها میزبانی و مدیریت ویدیو را ارائه می دهند، اما گزینه هایی برای ادغام هایی مانند LinkedIn، Sales Force Cloud، Gmail، Google Drive، Twitter و و غیره نیز دارند.

این برنامه همچنین هنگام افزودن آن به عنوان افزونه کروم رایگان است.

پخش ویدئو

پخش زنده اکنون بخش بزرگی از رسانه های اجتماعی است، با این حال به نظر می رسد که در داخل برنامه هایی مانند TikTok و Instagram، شما تا حدودی محدود به اقداماتی هستید که می توانید پس از شروع انجام دهید.

حیاط جریان

با Streamyard می‌توانید استریم‌ها را مستقیماً با فیس‌بوک، یوتیوب و لینکدین زمان‌بندی کنید، که سپس در صفحه شما زنده می‌شوند. زمانی که زنده هستید، همچنین می‌توانید بنرها اضافه کنید، به نظرات پاسخ دهید، ارائه‌ای را به اشتراک بگذارید، آرم‌ها و رنگ‌های برند خود را در جریان اضافه کنید و حتی در صورت بروز مشکل، شخصی را در پشتیبان داشته باشید.

اکنون که فقط چند ابزار بازاریابی ویدیویی را می شناسید، امیدوارم بتوانید از این ابزارها برای ارتقای محتوای ویدیویی خود و رشد کسب و کار خود استفاده کنید. مطمئن نیستید که چگونه کسب و کار یا برند خود را در رسانه های اجتماعی بازاریابی کنید؟ ما شما را تحت پوشش قرار دادیم.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/nsn
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *