ابزار چت ربات سلامت روان هوش مصنوعی نشان کلاس IIa UKCA را دریافت می کند

زمان مطالعه: 4 دقیقه

Limbic Access، یک ابزار چت ربات ارزیابی روانشناختی که می تواند اختلالات سلامت روان را با دقت 93 درصد تشخیص دهد، گواهینامه دستگاه پزشکی کلاس IIa UKCA را کسب کرده است.

این گواهی تایید می‌کند که Limbic Access، که از یادگیری ماشین برای بهبود مستمر کیفیت ارزیابی‌ها و مکالمات دیجیتالی خود استفاده می‌کند، می‌تواند با خیال راحت در مسیر درمان روان‌شناختی برای حمایت از خود ارجاع بیمار گنجانده شود.

Limbic Access می‌تواند هشت اختلال رایج سلامت روان را که توسط درمان‌های گفتاری NHS (IAPTs) درمان می‌شوند، با دقت 93 درصد طبقه‌بندی کند، که بیشتر از درمانگران حمایت می‌کند و ارزیابی بالینی تحت هدایت انسان را تقویت می‌کند.

گواهینامه آن در شرایطی است که خدمات بهبود دسترسی به درمان‌های روان‌شناختی NHS (IAPT) با چالش‌های ظرفیت قابل توجهی در مواجهه با تقاضای رکورددار مواجه شده است – با آخرین داده‌ها افزایش ۲۱.۵ درصدی در دسترسی افراد به خدمات گفتاری درمانی NHS در سال گذشته.

دکتر راس هارپر، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل لیمبیک، شرکت فناوری سلامت مستقر در بریتانیا که این ربات چت الکترونیکی تریاژ سلامت روان را ایجاد کرده است، گفت: «این لحظه مهمی برای مراقبت از سلامت روان است، زیرا شواهد قوی ارائه می دهد که نرم افزار ارزیابی روانشناختی ما – اولین مورد در جهان که این سطح از گواهینامه را به دست آورد – یک روش ایمن و مؤثر بالینی برای تقویت روند درمانی در خدمات بهداشت روان در زمانی است که چنین حمایتی هرگز بیشتر مورد نیاز نبوده است.

130000 بیمار NHS تاکنون با استفاده از چت ربات سلامت روان هوش مصنوعی Limbic به درمان روانشناختی دسترسی داشته اند. حسابرسان UKCA، SGS، شواهد بالینی ایجاد شده از بیش از 60000 ارجاع را بررسی کردند و دریافتند که در مقایسه با روش های ارجاع استاندارد مانند تماس های تلفنی و فرم های آنلاین،

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چت ربات Bard AI گوگل اکنون می تواند کد تولید و اشکال زدایی کند

Limbic Access تحویل داده شد:

  • 53 درصد بهبود در نرخ بهبودی
  • 45٪ تغییرات کمتر در درمان، به دلیل افزایش دقت تریاژ
  • کاهش 23.5٪ در زمان ارزیابی – صرفه جویی 12.7 دقیقه در هر ارجاع
  • کاهش 18 درصدی ترک تحصیل
  • کاهش 13 درصدی زمان انتظار برای ارزیابی
  • 5 درصد زمان انتظار کمتر برای درمان

Limbic Access در حال حاضر با 25٪ از NHS IAPTs کار می کند تا روند درمانی خود را تقویت کند و تا به امروز، تخمین زده می شود که خدمات IAPT در انگلستان بیش از 30000 ساعت بالینی صرفه جویی کرده است. در زمانی که NHS به شدت تحت فشار است – آخرین داده ها نشان می دهد که تعداد افرادی که در 12 ماه گذشته با خدمات بهداشت روانی NHS در تماس هستند افزایش 16.2 درصدی دارد – این زمان حیاتی برای کارکنان است.

دکتر هارپر افزود: «Limbic Access با جمع‌آوری اطلاعات از طریق یک مکالمه دوستانه و حمایتی ربات چت و استفاده از قابلیت‌های یادگیری ماشینی آن برای ارائه تریاژ مؤثر، بار کاری خدمات IAPT را کاهش می‌دهد. نتیجه این است که پزشکان قبل از قرار ملاقات آگاه تر هستند و می توانند زمان بیشتری را صرف تمرکز روی بیمار کنند. سرویس‌ها سرپرست کمتری برای تکمیل دارند و بیماران از زمان انتظار کوتاه‌تر و بهبودی سریع‌تر لذت می‌برند. برد-برد-برد است.

“یک مزیت اضافی نیز وجود دارد – مزیتی که به توضیح اینکه چرا خدماتی که Limbic Access را پیاده سازی کرده اند، شاهد افزایش ارجاع بیماران هستند، کمک می کند. برداشتن اولین قدم برای دسترسی به خدمات سلامت روان می‌تواند دلهره‌آور باشد و بیماران اغلب از بیان حساس‌ترین افکار و احساسات خود از طریق تلفن به انسان دیگری می‌ترسند. این واقعیت که Limbic بی شرمانه یک هوش مصنوعی است فشار آن مکالمه را از بین می برد، در حالی که لحن گرم و حمایتی ربات چت به این معنی است که آنها هنوز هم بدون نگرانی از مزایای تجربه انسانی بهره مند می شوند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  جمع بندی TechCrunch+: نظرسنجی سرمایه گذاران کره جنوبی، جلسات 1 ساعته هیئت مدیره، اصول اجاره خطرپذیر

اندی رایت، مدیر عامل Insight IAPT، یک سازمان غیرانتفاعی ارائه دهنده درمان های گفتاری رایگان از طرف NHS، افزود: “در Insight IAPT، ما از نوآوری هایی استقبال می کنیم که به ما در ارائه خدمات عالی IAPT از نظر عملیاتی و بالینی کمک می کند. از سال 2021 با Limbic همکاری کرده‌ایم که به ما امکان می‌دهد Limbic Access را در تمام خدمات خود راه‌اندازی کنیم. اکثر ارجاع‌های ما دیجیتال هستند؛ 90٪ از آنها اکنون از طریق Limbic AI انجام می‌شوند. وقتی هوش مصنوعی Limbic را در وب‌سایت خود راه‌اندازی کردیم، تجربه کردیم. افزایش فوری 32٪ در دسترسی به خدمات ما.

هوش مصنوعی لیمبیک به بیماران این امکان را می‌دهد که خود را در زمانی که برایشان راحت‌تر است مراجعه کنند و مستقیماً با یک پزشک وقت ملاقات رزرو کنند. این امر به قدری محبوب و موفقیت‌آمیز بوده است که اکنون 40 درصد از خودارجاعی‌های ما خارج از کار عادی ما دریافت می‌شوند. ساعت‌ها. تأثیر کلی این شامل ارزیابی‌ها و درمان سریع‌تر ارائه می‌شود، زمان انتظار کاهش می‌یابد و بیماران احتمال بیشتری برای تکمیل درمان خود دارند. ما از همکاری با Limbic برای تولید نوآوری‌های جدید که به بهبود ادامه می‌دهند هیجان‌زده هستیم. تجربه بیماران ما.”

شرکت فناوری از طریق Limbic Access و محصول خواهرش، Limbic Care – که برای ارائه پشتیبانی شخصی و نظارت از راه دور برای بیماران تحت درمان طراحی شده است، یک راه حل پایان به انتها برای گفتار درمانی ایجاد کرده است که برای تقویت درمان روانشناختی از ابتدا تا انتها طراحی شده است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/sOJtWA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *