ایرتل قیمت حداقل طرح شارژ ماهانه را در این ایالت ها افزایش می دهد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Bharti Airtel قیمت حداقل طرح تلفن همراه شارژ خود را در هاریانا و اودیشا افزایش داده است. همانطور که در شرکت ذکر شده است، قیمت حداقل طرح شارژ ماهانه حدود 57 درصد رشد داشته است. 155 در هر دو ایالت.

تاکنون هزینه حداقل طرح شارژ ایرتل در هاریانا و اودیشا بوده است 99. 200 مگابایت داده تلفن همراه و تماس را با نرخ ارائه می داد 2.5 پایز در ثانیه مخابرات اکنون ارائه می دهد طرح 155 که تماس صوتی نامحدود به همراه 1 گیگابایت کل داده و 300 پیامک را ارائه می دهد.

طبق یک گزارش PTI، این شرکت آزمایشی طرح جدید را آغاز کرده است و احتمالاً بر اساس نتیجه آن را در سراسر هند اجرا خواهد کرد. این شرکت می گوید که شرکت مخابرات ممکن است به زودی تمام برنامه های مکالمه 28 روزه را با پیامک و داده ای که در زیر قیمت گذاری شده اند پایان دهد. 155.

ICICI Securities گفت که Bharti Airtel افزایش تعرفه آزمایشی در بازار را در محافل هاریانا و اودیشا آغاز کرده است و این حرکت خطر بزرگی را به تخمین‌های آن اضافه کرده است.

“زودتر 99 شارژ داشت 99 مقدار زمان مکالمه و داده بسیار محدود 200 مگابایتی با اعتبار 28 روز. در مقابل، در حال حاضر به تصویب رسید حداقل 155 شارژ، صدای نامحدود، 1 گیگابایت امکان داده و 300 پیامک را می دهد. گزارش ICICI Securities توسط تحلیلگران پژوهشی Sanjesh Jain و Akash Kumar گفت: این افزایش عظیم 57 درصدی در حداقل ارزش شارژ است و در بخش مشتریانی که مقرون به صرفه بودن بیشترین اهمیت را دارد، انجام شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 روش برای پاک کردن کش در گوشی های گلکسی سامسونگ

“بهارتی اولین گام صنعت را در اجرای افزایش تعرفه ها در شرایط فعلی بازار برداشته است. ما انتظار داریم که اکنون منتظر واکنش رقابتی باشد. اگر حمایت کافی پیدا نکرد، ممکن است بهارتی ملزم به بازگرداندن آن باشد. بسته 99. پس تصور اینکه چه کسی گام بعدی را برای افزایش تعرفه برمی دارد دشوار خواهد بود — و آیا بهارتی از آن حمایت می کند؟ یا Bharti “پیشنهادی را ارائه کرده است که رقبای آن نتوانند رد کنند؟” از نظر ما، بله، این اتفاق افتاده است.”

ایرتل آزمایش بازار مشابهی را در سال 2021 انجام داد، زمانی که حداقل پیشنهاد شارژ خود را افزایش داد 79 تا در این گزارش آمده است: 99 در حلقه‌های منتخب.

(با ورودی های PTI)

همه اخبار و به‌روزرسانی‌های فناوری را در Live Mint مشاهده کنید. برنامه Mint News را دانلود کنید تا به‌روزرسانی‌های بازار روزانه و اخبار کسب و کار زنده را دریافت کنید.

کم و بیش

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/FgI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *