بهداشت رسانه های اجتماعی: چگونه توییت ها را برای همیشه در سال 2021 حذف کنیم

زمان مطالعه: 4 دقیقه


متأسفانه، بسیاری از مطالبی که به صورت آنلاین ارسال می کنید، اگر آن را حذف کنید، به سادگی ناپدید نمی شوند. آیا باید خود را بدون حذف کامل پاکسازی کنید؟ در اینجا نحوه حذف دائم توییت های گذشته در سال 2021 آمده است!


برای بیش از یک دهه، توییتر یک کالای اصلی اینترنت بوده است. تنها چند سال پس از راه اندازی آن در سال 2006، این سرویس محبوبیت خود را افزایش داد و از آن زمان به یکی از محبوب ترین پلت فرم های رسانه های اجتماعی در تمام وب تبدیل شده است. توییتر به عنوان یک “سرویس میکروبلاگینگ” شروع به کار کرد که در آن کاربران می توانستند افکار خود را با دوستان و دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارند. طی 15 سال گذشته، این پلتفرم به منبع عظیمی برای اخبار، سرگرمی و گفتمان برای بیش از 330 میلیون کاربر ماهانه تبدیل شده است.

شاید شما یکی از آن کاربران باشید و چه کسی می تواند شما را سرزنش کند؟ توییتر ارتباط اجتماعی و انتشار اطلاعات را برای میلیون ها نفر در سراسر جهان برای کاربران آسان کرده است. و در حالی که این غیرقابل انکار راحت است، شما را به مشکلات بزرگ حریم خصوصی نیز باز می کند. اگر یک حساب خصوصی ندارید، به میلیون ها غریبه پنجره ای باز می دهید تا هویت آنلاین خود را باز کنند. شاید یک جوان‌تر چیزی احمقانه پست کرده باشید، یا شاید می‌خواهید مطمئن شوید که حسابتان برای خانواده‌ها مناسب است! دوستان، اقوام و همکاران شما همگی می توانند حساب شما را پیدا کنند و اگر نسبت به محتوایی که با آن تعامل داشته اید بی احتیاطی کرده باشید، ممکن است عواقبی داشته باشد. به هر حال، توییت‌های گذشته‌تان ممکن است دوباره شما را آزار دهد.

و حتی اگر در حال حاضر یک حساب کاربری فعال در توییتر ندارید، توییت های قدیمی شما همچنان می توانند در اینترنت شناور باشند. راه‌هایی برای مشاهده توییت‌های حساب‌های غیرفعال و حتی توییت‌هایی که کاربران فعالانه حذف کرده‌اند، وجود دارد. بنابراین، دقیقاً چگونه توییت‌ها را در سال 2021 برای همیشه حذف می‌کنید؟ برای حذف دائم توییت های ناخواسته این مراحل ساده را دنبال کنید. و سپس یاد خواهیم گرفت که چگونه می توانید از حریم خصوصی خود محافظت کنید و در حین وبگردی ایمن بمانید!

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نوجوان و مادر بر اساس داده های فیس بوک به اتهام سقط جنین اعتراف کردند

خلاص شدن از شر پست های قدیمی اینترنتی

حذف یک توییت به اندازه کافی ساده به نظر می رسد درست است؟ فقط کافی است حساب خود را مرور کنید و هر توییتی را که دیگر خنده دار، جالب یا مناسب نمی دانید، به صورت دستی حذف کنید. یا اگر به دنبال راه کارآمدتری برای حذف توییت ها هستید، می توانید از سرویس حذف انبوه استفاده کنید. این نوع سرویس به شما این امکان را می دهد که توییت ها را به صورت انبوه حذف کنید و نه جداگانه.

با این حال، صرفاً حذف توییت های شما ممکن است راه حلی دائمی نباشد. همانطور که می دانیم، حذف دائمی هر چیزی از اینترنت به ندرت یک فرآیند ساده است. و این مطمئناً در مورد خلاص شدن از شر توییت ها صادق است. برای پاک کردن اینترنت از توییت‌های خود به بهترین شکل ممکن، باید آرشیو توییتر خود را حذف کرده و کش گوگل خود را پاک کنید.

شما می توانید بایگانی توییتر خود را به راحتی با یک سرویس مدیریت رسانه های اجتماعی مانند CircleBoom یا TweetDelete حذف کنید. پس از درخواست آرشیو توییتر خود از توییتر، خدماتی مانند این می توانند به شما کمک کنند تا به راحتی انتخاب کنید کدام توییت را می خواهید برای همیشه حذف کنید.

به منظور پاکسازی کامل وب توییت های قدیمی خود، باید کش گوگل خود را نیز پاک کنید. این یک فرآیند ساده است که بسیاری از ما قبلاً بارها آن را انجام داده‌ایم، اما لازم است پس از پاک کردن بایگانی توییتر تکرار شود. در غیر این صورت، توییت های قدیمی شما ممکن است همچنان در موتورهای جستجو ظاهر شوند. و اگر با نحوه پاک کردن سابقه مرور یا حافظه پنهان خود آشنا نیستید، در اینجا یک مقاله مفید وجود دارد. اگر این مراحل را دنبال کنید، می‌توانید توییت‌ها را در سال 2021 حذف کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  با دخالت ماسک با برچسب‌های حساب، اتاق‌های خبر بیشتری در توییتر وثیقه می‌گیرند

محافظت از حریم خصوصی شما به صورت آنلاین

مراحل اضافی لازم برای حذف کامل توییت ها نشان دهنده مشکل بزرگتر اینترنت است. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، سایت‌های تجارت الکترونیک و رسانه‌های سرگرمی، همگی داده‌های شما را با سرعت هشداردهنده ذخیره می‌کنند. و هرچه تعداد شرکت‌هایی که داده‌های شما را داشته باشند، بیشتر احتمال دارد که اطلاعات حساس شما در معرض نقض داده‌ها قرار گیرد. بنابراین برای محافظت از حریم خصوصی خود چه کاری می توانید انجام دهید؟

بهترین راه برای محافظت از خود و خانواده در هنگام آنلاین بودن، استفاده از Privacy Bee است. Privacy Bee یک سرویس جامع حفظ حریم خصوصی داده ها است که به شما کمک می کند جریان اطلاعات شخصی خود را در وب کنترل کنید. به جای جستجوی بی‌دردسر در اینترنت، می‌توانید از ویژگی‌های متنوع Privacy Bee برای اطمینان از امنیت خود و عزیزانتان استفاده کنید. Privacy Bee دائماً وب را برای تهدیدات احتمالی داده های شما رصد می کند و همچنین به شما این امکان را می دهد که تنظیمات حریم خصوصی خود را در هر سایتی که بازدید می کنید سفارشی کنید.

درست است، شما در نهایت می توانید در حین مرور، مسئولیت داده های خود را بر عهده بگیرید. Privacy Bee به شما اجازه می‌دهد تصمیم بگیرید به کدام شرکت‌ها اعتماد دارید، و سپس برای جلوگیری از دسترسی شرکت‌هایی که به آن‌ها اعتماد ندارید، به داده‌هایتان جلوگیری می‌کند. بنابراین اگر دیگر به اطلاعات خود به توییتر اعتماد ندارید، یا شاید از جاسوسی از شما خسته شده اید، می توانید اطلاعات خود را از چنگ آنها دور نگه دارید.

راه هایی برای پاک کردن اینترنت از محتوای رسانه های اجتماعی قدیمی شما وجود دارد. اما ممکن است خسته کننده و وقت گیر باشند. به‌جای اینکه با مشکل پاکسازی عطف به ماسبق ردپای دیجیتال خود مواجه شوید، از یک سرویس فعال مانند Privacy Bee استفاده کنید تا تجربه مرور خود را آسان‌تر و ایمن‌تر کنید. امروز با یک ارزیابی 100٪ رایگان حریم خصوصی شروع کنید!

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/rcKRVP
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *