جمعه سیاه معاملات اپل به صورت زنده: قیمت های کم سابقه در ایرپاد، آی پد و موارد دیگر

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تازه کردن

Apple MacBook Air M1 در پس زمینه نارنجی روشن

(اعتبار تصویر: )

یک اولترابوک کاملاً مقرون به صرفه اگر بودجه کمی دارید

در اینجا می‌رویم، یک معامله جمعه سیاه اپل که در مقابل رقبا، سودی تقریباً بی‌رقیب ارائه می‌کند – چیزی که هر روز نمی‌بینید. ما همیشه از طرفداران MacBook Air M1 قدیمی در اینجا در TechRadar بوده‌ایم و در حال حاضر با کمترین قیمت در ایالات متحده است.

چرا این مدل قدیمی را توصیه می کنیم؟ خوب اولا، اگرچه ممکن است مدرن ترین طراحی یا تراشه را در داخل نداشته باشد، ایر M1 اپل هنوز واقعاً برای اکثریت قریب به اتفاق کاربران برای سال 2022 عملکرد خوبی دارد. سبک وزن است، بسیار قدرتمند است، عمر باتری عالی دارد، و در جیب آن بسیار راحت تر از نسخه M2 است.

برای زمینه، نسخه M2 در حال حاضر با قیمت 1049 دلار در آمازون ایالات متحده برای جمعه سیاه است. این نیز یک معامله رکوردشکنی است اما 350 دلار بیشتر از لیست بالا در مدل قدیمی تر است. به طور کلی، ما می گوییم که لیست مدل های قدیمی تر، بهترین معامله مک بوک جمعه سیاه از این دو برای اکثر کاربران است. در بریتانیا؟ در اینجا ارزان ترین فهرستی است که امروز پیدا کردیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  SoundManager یک افزونه MacDirtyCow است که به شما امکان می دهد صداهای سیستم را بدون جیلبریک تغییر دهید.

در ظاهر، این آمازون بریتانیا به خوبی فهرست مشابه در ایالات متحده به نظر نمی رسد، اما نباید تعویق بیفتد – هنوز هم پایین ترین قیمت در این قلمرو است. اگر به رنگ طلایی علاقه مند هستید، امروز آن را با قیمت 819 پوند در آمازون خواهید یافت، قیمتی حتی پایین تر از نسخه نقره ای محبوب تر.

سلام و به وبلاگ زنده معاملات اپل در جمعه سیاه ما خوش آمدید! این صفحه به زودی با توصیه های به روز، نکات داغ و هزاران مشاوره خرید از تیم کارشناسان ما پر خواهد شد.

هدف ما این است که این صفحه را در سراسر امروز و آخر هفته در حال چرخش نگه داریم – پس حتماً آن را نشانه گذاری کنید و در صورت علاقه به بررسی ادامه دهید.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vmHJtt
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *